اچ‌تی‌سی وان M9 پرچم‌دار دورنگ تایوان سرانجام رسماً رونمایی شد

پس از ماه‌های شایعه و درز مشخصات، تصاویر و ویدئوها اچ‌تی‌سی دقایقی پیش سرانجام پرچم‌دار جدید خود One M9 را با ظاهری مشابه اما سخت‌افزار و نرم‌افزار ارتقا یافته معرفی کرد.

9

اگر به تصاویر نگاه کنید مسلماً هیچ چیز جدیدی توجه شما را به خود جلب نمی‌کند. نه به این دلیل که تصاویر اچ‌تی‌سی وان M9 چند روزی هست که لو رفته بلکه به دلیل آن‌که اچ‌تی‌سی تقریباً هیچ تغییری را در طراحی این گوشی نسبت به M8 اعمال نکرده است.

جایگزینی دوربین دوگانه با یک دوربین مربعی شکل، انتقال دکمه پاور به سمت راست و البته رنگ ترکیبی نقره‌ای-طلایی شاید تنها نقاط تفاوت اچ‌تی‌سی وان M9 و M8 باشد. اسپیکرهای ارتقا یافته با دالبی BoomSound کماکان در سر جای خود حضور دارند و متأسفانه اچ‌تی‌سی نتوانسته فکری به حال نوار مشکی پایین نمایشگر کند.

htc-one-m9-gunmetal-perl-1

اما همان‌طور که گفتیم تغییرات فراتر از ظاهر است. اولین نکته‌ای که اچ‌تی‌سی در کنفرانسش به آن اشاره می‌کند چیپست اسنپ‌دراگون 810 کوالکام است که یکی از مدیران این شرکت آن را جدیدترین و بهترین تراشه موبایلی می‌نامد. این چیپست با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده که البته پوسته جدید سنس 7 ظرفیت قابل استفاده آن را به تنها 21 گیگابایت کاهش داده است!

One-M9-Camera

دومین و شاید مهم‌ترین ارتقا در وان جدید دوربین آن است. این دوربین جدید 20 مگاپیکسلی توسط یک لایه یاقوت کبود برای جلوگیری از خش و آسیب محافظت می‌شود. دوربین 4 مگاپیکسلی اولتراپیکسل M8 را به خاطر دارید؟ این دوربین حالا به جلوی گوشی آمده تا با اندازه پیکسل‌های 2 میکرونی نقش دوربین سلفی را بازی کند. اچ‌تی‌سی طبق معمول دوربین‌های گوشی خود را بهترین‌های بازار می‌داند و باز هم بر روی عملکرد عالی اولتراپیکسل در نور کم تأکید دارد.

رابط کاربری سنس جدید امکانات منحصر به فردی را به اندروید 5 افزوده است. ویجت صفحه‌خانگی سنس می‌تواند بر اساس عادات شما و مکان و زمانی که در آن حضور دارید اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مناسب را درست جلوی چشمانتان قرار دهد. همچنین امکاناتی مانند تم‌ها یا همان پوسته‌ها و امکانات بیشتر دوربین، عکاسی و ویرایش عکس نیز از تغییرات سنس 7 به شمار می‌رود.

اچ‌تی‌سی وان M9 این‌بار هم با کاورهای مخصوص DotVie عرضه می‌شود اما اطلاعات به نمایش درآمده در آن این‌بار بیشتر و متنوع‌تر خواهد بود. خود گوشی هم علاوه بر رنگ نقره‌ای-طلایی در سه رنگ دیگر خاکستری تیره باروتی، صورتی-طلایی و طلایی عرضه خواهد شد. ام9 قرار است تا دو هفته دیگر در آسیا، آمریکای شمالی و اقیانوسیه عرضه شود.

HTC-DotView-M9

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. بشر می‌گوید

    htc دیوونه میکنه منو
    حیف که بضاعتم فعلا بهش نمیرسه :(

  2. حسام می‌گوید

    من به عنوان یه سونی باز متعصب
    اچ تی سی رو تحسین میکنم ارزوی موفقیت برای اچ تی سی و طرفدارای فق العاده ش

  3. حسام می‌گوید

    فقط یه پیشنهاد دارم همین عکس از وان ام 9 رو کنار گلگسی اس 6 بذار
    وقتی اس 6 رو میبینم به دیمو و جی ال ایکس واقعا افتخار میکنم

    1. علی می‌گوید

      هر هر خندیدیم

  4. بهروز می‌گوید

    مدل بالاترین گوشی که دست گرفتی چی بوده همایون جان؟

  5. همایون می‌گوید

    محصولی که حرفی برای گفتن نداره ..مضحک و تکراری مثل بقیه کمپانی ها.

  6. مهرداد می‌گوید

    یه محصول تکمیلی فوق العاده برای m8 که مطمئنا حالا فروش خوب سال بعد رو تضمین می کنه

  7. Ehsan می‌گوید

    کل رونماییشو زنده دیدم،عاشقتم HTC…توی رونماییشم تایید کرد که سنس ۷ برای M8 میاد

    1. حسام می‌گوید

      به این میگن گوشی
      حداقل اچ تی سی مثل بعضی ها نیست که هی تقلید کنه