گزارش فارنت از کارگاه تست سیستم‌های صوتی جدید ال جی

در حوزه سیستم‌های صوتی خانگی، نام چند برند از گذشته و همیشه در ذهنمان ماندگار شده‌است. اما ال جی که چند سالی است در این حوزه نیز فعال است، اخیراً درحال نوآوری‌هایی در این زمینه است، تا در این حوزه نیز حضور جدی‌تری داشته باشد.

0

در کارگاهی که ظهر سه شنبه در ساختمان گلدیران در تهران برگزار شد، دو محصول صوتی جدید ال جی، در حضور اصحاب رسانه و کارشناسان آزمایش شدند.

LG-Sound-Test-workshop-01این دو محصول یک «ساند تاور» (SoundTower) و یک «ساندبار» (SoundBar) بودند که توسط نمایندگان کره‌ای شرکت ال جی به حاضرین معرفی شده و مراحل تست و ارزیابی آنها صورت گرفت. به گفته مسئولین گلدیران، ال جی ایران را به عنوان یکی از بازارهای هدف این دو محصول درنظر گرفته‌است و به همین دلیل برخی ملاحظات را در ساخت آنها در نظر گرفته‌است. از جمله این ملاحظات، قرار دادن ساختار اکولایزر مخصوص موسیقی ایرانی در سیستم این دو دستگاه است. طبق ادعای ال جی، کارشناسان آنها با بررسی چندین ماهه موسیقی‌های محبوب مخاطبان ایرانی، اکولایزری را برای پخش بهتر این نوع موسیقی‌ها طراحی کرده‌اند.

از جمله ویژگی‌های یکی از این محصولات که ساندتاور مدل LH-947SPK است، استفاده از دو مجموعه اسپیکر و دو ساب ووفر در هریک از این مجموعه‌ها است. در واقع سیستم پخش صدا در این ساندتاور به جای 5.1 ، 4.2 است. نمایندگان گلدیران قیمت عرضه این محصول در ایران را حدود ۱ میلیون تومان عنوان کردند.

LG-Sound-Test-workshop-02درحال حاضر از این دو محصول تنها نمونه‌های اولیه ساخته شده و با انجام آزمایشات این‌چنینی، تغییرات لازم برای تولید انبوه آنها لحاظ خواهد شد. ال جی زمان عرضه رسمی این محصولات را سه تا ۴ ماه آینده عنوان کرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.