قابلیت «گفتگوی عمومی» به وایبر می‌آید؛چیزی شبیه به فالو کردن در توئیتر!

همیشه زمانی که ما از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان آنلاین استفاده می‌کنیم، یک خلاء بین سرویس‌های پیام رسان معروف مثل واتس‌اپ و پلتفرم‌های شبکه‌های مجازی مثل توئیتر وجود دارد.

45

این موضوع کمی عجیب نیز هست، چون اگر بیشتر به آن فکر کنیم هردو این سرویس‌ها مثل دو روی یک سکه «رساندن یک پیام کوتاه به همدیگر» هستند. ظاهرا این مساله واقعا تیم توسعه‌دهنده‌ی «وایبر» را آزار می‌داده تا بالاخره یک قابلیت جدید به اپلیکیشن خود بنام Public Chats یا‌‌ همان گفتگوی عمومی اضافه کردند.

در باطن قابلیت Public Chat امکان چت با شخصیت‌ها یا گروه‌های مختلفی است که شما آن‌ها را دنبال یا به اصطلاح Follow می‌کنید، دقیقا همان‌طوری که در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توئیتر شخصیت‌ها یا گروه‌های مورد علاقه خود را دنبال می‌کنید.

برای ایجاد یک شروع قوی، وایبر با اشخاص و شخصیت‌های معروف این سیستم را بازگشایی خواهد کرد، از جمله Perez Hilton، Tyler Oakley و خیلی گروه و اشخاص دیگر.

وایبر همچنین اعلام کرده که هیچ راهی برای دور زدن این سیستم و ارسال پیام مستقیم در Public Chat وجود ندارد تا حریم خصوصی این اشخاص محافظت شده بماند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.