مایکروسافت: فراتر از آنچه که شما تصور می‌کنید دستبند هوشمند فروخته‌ایم

دستبند مایکروسافت در اوایل آبان ماه وارد بازار شد و به سرعت تمامی آن به فروش رفت. اکنون، فروشگاه آنلاین مایکروسافت اعلام کرده که از 27 آبان دوباره این محصول در بازار موجود خواهد بود که برای مشتاقان این دستبند خبر خوبی محسوب می‌شود.

2

برخی از گزارشات حاکی از آن است که مایکروسافت تنها 5 هزار دستبند روانه بازار کرده بود و به همین علت، محصول جدیدش به سرعت نایاب شد. در پاسخ به این گزارش‌ها، مایکروسافت در ساختمان مرکزی ویندوز اعلام کرده است: “در مورد حجم محصول نظری ندارد” اما “فروش تا به امروز فراتر از انتظار بوده است”.

مایکروسافت قصد دارد میزان دسترسی به دستبند هوشمند را از طریق فروش آنلاین و همچنین فروشگاه‌های مایکروسافت در سرتاسر ایالات متحده افزایش دهد. قیمت این کنترل‌کننده تناسب اندام همراه با بعضی قابلیت‌های ساعت مچی هوشمند 199.99 دلار است.

سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب، نمایشگر میزان اشعه ماوراء بنفش، GPS، بلوتوث 4، دستیار صوتی کورتانا (البته تنها زمانی که با گوشی‌های ویندوزفون جفت می‌شود) و دو باتری 100 میلی‌آمپری که دستگاه را تا 48 ساعت روشن نگه می‌دارند از قابلیت‌های این دستبند هوشمند است. دستبند هوشمند مایکروسافت با تمام ابزارهای ویندوزفون،اندروید و iOS سازگاری دارد.

مایکروسافت اعلام کرده‌ است که قصد عرضه این محصول در خارج از ایالات متحده را نیز دارد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Emad می‌گوید

    اقا من میخام ایران هم میاد؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      Microsoft Band به ایران اومده..