با این اپلیکیشن 999.9 دلاری می‌توانید بالاخره با آیفون 5S هم فیلمبرداری 4K کنید

این اصلا یک شوخی نیست! اپل به تازگی اپلیکیشنی را با نام Vizzywig 4K برای گوشی آیفون 5S به اپ‌استور خود اضافه کرده که می‌تواند قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی 4K را به این گوشی بیفزاید!

0

این اپلیکیشن 999.99 دلاری که تنها با گوشی آیفون 5S با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت کار می‌کند قادر به ضبط تصاویر با سرعت 24 فریم در ثانیه و با رزولوشن 4K و ترکیب انها در یک تصویر ویدئویی است. این بدان معناست که شما در هر ثانیه از این ویدئو، 72 مگابایت از حجم داخلی گوشی خود را از دست خواهید داد و این دقیقا همان دلیل کار کردن این اپلیکیشن با آیفون‌های 5S بالاتر از 32 گیگابایت است.

اگر فکر می‌کنید که این اپلیکیشن اصطلاحا به قیمت خون شما تمام شده استمی‌توانید سراغ اپلیکیشن دیگری بروید که تنها 4.99 دلار قیمت‌گذاری شده و می‌تواند تصاویری با رزولوشن 3K را برای شما تصویربرداری کند. در این اپلیکیشن شما می‌توانید تنظیمات دیگری از جمله انتخاب bitrate پیش‌فرض، اندازه تعداد فریم‌ها در ثانیه و دیگر تنظیمات پیشرفته و حرفه‌ای را در اختیار داشته باشید. این اپلیکیشن به خوبی با آیفون 5S سازگار است و کیفیت تصویر خوبی را تحویل شما می‌دهد.

اما در عین حال با توجه به قیمت اپلیکیشن اول یعنی همان Vizzywig 4K به قیمت 999.99 دلار نمی‌توان بدون آزمایش آن به کیفیت تصاویر پی برد اما سازنده این اپلیکیشن تصاویری ویدئویی را از کیفیت ان تهیه کرده است.

در هر صورت باید به خاطر داشته باشید که ضبط یک دقیقه ویدئو 4K با این اپلیکیشن، علاوه بر آن یک هزار دلار هزینه اپلیکیشن، چیزی در حدود 4.3 گیگابایت حجم گوشی شما را اشغال خواهد کرد. در عین حال باید در نظر داشته باشید که سنسور دوربین آیفون 5S به طور معمول نمی‌تواند تصاویر واقعا 4Kرا برای شما ضبط کند و تنها قادر به ضبط تصاویری با پهنای 3264 پیکسل در قیاس با رزولوشن 3860 پیکسلی تصاویر 4K است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.