اختصاصی فارنت: چطور قابلیت‌های Google Now را برای کشورمان فعال کنیم؟

متأسفانه خیلی از کاربران داخل کشورمان دسترسی کاملی به Google Now ندارند و کارت‌های آن را مشاهده نمی‌کنند و حتی برخی دستورات صوتی هم برایشان کار نمی‌کند. روش‌هایی برای فعال‌سازی وجود دارد که البته نیاز به روت دارند ولی روشی که به شما یاد خواهیم داد بدون روت و بدون نیاز به ریست کارخانه‌ای کار می‌کند، اما درصورتی‌که مراحل را به درستی مطالعه و اعمال کنید.

185
کاربران محترم توجه داشته باشند که این آموزش فعال سازی Google Now در اندروید 5 آب‌نبات چوبی پاسخ‌گو نخواهد بود و برای فعال‌کردن آن در این نسخه می‌توانید به آموزش جدید فعال سازی Google Now در فارنت مراجعه کنید.
توجه: برای گرفتن نتیجه‌ی نهایی حتماً باید مراحل آموزش فعال سازی Google Now را به دقت دنبال کنید و اگر به مشکلی برخوردید، در بخش نظرات آن را اعلام کنید تا راه‌حل آن را دریافت کنید.

آموزش فعال سازی Google Now

در این روش فعال سازی Google Now باید یک‌بار اکانت گوگل شما از روی دستگاه پاک شود. پس قبل از این کار Sync اکانت خود را به‌طور کامل انجام دهید.

ابتدا باید بخش Developer Options را فعال کنید. برای این کار به قسمت About دستگاه خود مراجعه کرده و روی Build Number هفت مرتبه کلیک کنید تا این قسمت فعال شود.

حالا در بخش تنظیمات به Developer Options بروید و گزینه‌ی Allow Mock Locations را فعال کنید.

در این مرحله باید به قسمت تنظیمات دستگاه مراجعه کرده و در قسمت Location، تنظیمات GPS دستگاه خود را روی حالت Device Only یا GPS Only قرار دهید. اگر این گزینه‌ها را مشاهده نمی‌کنید باید فقط گزینه‌ی شناسایی موقعیت از طریق ماهواره را فعال کنید.

پس از این کار اپلیکیشن Fake GPS را دانلود کنید (لینک پلی‌استور). پس از دانلود و اجرای آن باید یک موقعیت جعلی را به دلخواه ثبت کنید. دقت کنید که موقعیت ثبت شده ترجیحاً یکی از مناطق آمریکای شمالی و یا اروپا باشد؛ مانند New York. پس از ثبت یک موقعیت، در قسمت نوتیفیکیشن‌ها می‌توانید این برنامه را مشاهده کنید که در حال فعالیت است.

Google Now Activation

حالا باید به بخش تنظیمات یا همان Settings این اپلیکیشن مراجعه کنید و گزینه‌ی Start on boot را تیک بزنید. این گزینه برای این است که پس از روشن کردن دستگاه، اپلیکیشن به‌طور خودکار شروع به کار کرده و موقعیت جعلی را به گوشی بشناساند.

در این قسمت باید WiFi را خاموش کنید.

پس از این مراحل اگر زبان دستگاهتان انگلیسی نیست، آن را به زبان انگلیسی US تغییر دهید.

حالا دستگاه را خاموش کرده و سیم‌کارت را از آن خارج کنید.

Google Now Activation

مجدداً دستگاه را روشن کنید. پس از چند دقیقه اپلیکیشن Fake GPS به‌طور خودکار اجرا خواهد شد. اگر اجرا نشد سریعاً آن را اجرا کنید و موقعیت جعلی قبلی را در آن ثبت کنید. پس از روشن شدن دستگاه دوباره در قسمت Location از فعال بودن حالت Device Only یا GPS Only اطمینان حاصل کنید.

حالا وای‌فای را متصل کرده و بلافاصله از هر طریقی آیپی خود را به آیپی اروپا یا آمریکا تغییر دهید تا از طرف گوگل شناسایی نشوید. اگر هم ابزارهای این کار را نمی‌شناسید می‌توانید از این اپلیکیشن و یا این اپلیکیشن استفاده کنید. در این روش هر دو اپلیکیشن تست شده‌اند و به‌درستی کار می‌کنند.

حالا وقت آن است که وارد مراحل حساسی شویم که انجام آن‌ها، دقت بالای شما را می‌طلبد. در این قسمت باید وارد اپلیکیشن Google Settings شوید و در قسمت Android Device Manager تیک هر دو گزینه را بردارید.

Google Now Activation

پس از این کار در تنظیمات دستگاه به Apps و یا Application Manager بروید و در تب All که با چند سوایپ نمایان می‌شود، به دنبال Google Play Services بگردید. حالا روی Disable یا Turn Off کلیک کنید تا این اپلیکیشن غیرفعال شود. اگر سوالی از شما پرسیده شد کافی‌ست گزینه‌ی OK را انتخاب کنید.

Google Now Activation

حالا باید کش اپلیکیشن Google Search که دارای آیکون آبی‌رنگ است را پاک کنید. برای این کار دوباره به Apps یا Application Manager بروید و سپس در بخش All وارد Google Search شوید. حالا Clear Data را انتخاب کنید و سپس Force Stop را بزنید.

حالا در تنظیمات دستگاه به قسمت Accounts رجوع کرده و Google را انتخاب کنید و روی جیمیل خود کلیک کنید. حالا روی آیکون سه‌نقطه یا همان تنظیمات بزنید و گزینه‌ی Remove account را انتخاب کنید. پس از این کار وارد اپلیکیشن Google شوید و در این قسمت روی Next و سپس Yes, I’m in ضربه زده و حالا از شما درخواست ورود به اکانت گوگل می‌شود. وارد اکانت شوید و به مرحله‌ی بعد بروید. در این قسمت با خطای Couldn’t sign in مواجه می‌شوید.

Google Now Activation

در همین حین به بخش Apps بروید و Google Play Services را فعال کنید که این کار با Enable و یا Turn on انجام می‌گیرد.

حالا به اپلیکیشن گوگل بازگردید و اگر با صفحه‌ای مانند زیر مواجه شدید باید سه‌نقطه را انتخاب و وارد Settings شوید. درغیراین‌صورت باید No thanks را انتخاب کنید تا به صفحه‌ای مانند زیر هدایت شوید.

Google Now Activation

حالا باید Google Now را با کلید مقابل آن فعال کنید. حالا دوباره Yes, I’m in را انتخاب کنید و پس از آن Next را بزنید. اگر بلافاصله برایتان Next به نمایش در نیامد باید از ابتدا وارد اکانت گوگل شوید. برای این کار از شما درخواست ورود به اکانت گوگل می‌شود که باید اطلاعات را وارد کنید و در مرحله‌ی بعد باید لحظاتی صبر کنید.

اگر در طول این مدت با ارورهایی مواجه شدید تنها آن‌ها را ببندید چون چیز خاصی نیستند. اگر در مراحل ورود به اکانت با ارور مواجه شدید یا مشکل از اینترنت شماست یا مشکل از وی‌پی‌اِن شما.

Google Now Activation

حالا کار به اتمام رسیده و امکانات دستیار صوتی گوگل و کارت‌ها برای شما فعال شده است. کافی‌ست از طریق گوگل پلی‌استور، Google Play Services را آپدیت کنید تا بتوانید به‌طور کامل از Google Now بهره ببرید.

سوالات خود را در همین مطلب بپرسید. اگر مراحل را به‌درستی دنبال کنید با مشکلی مواجه نخواهید شد. این روش روی دستگاه‌های نکسوس 4، نکسوس 5، سامسونگ گلکسی نوت‌پرو 12.2 و گلکسی نوت 3 تست شده است و با موفقیت در همه‌ی آن‌ها فعال شده است.

کاربران محترم توجه داشته باشند که این روش در اندروید 5 آب‌نبات چوبی پاسخ‌گو نخواهد بود و برای فعال‌کردن آن در این نسخه می‌توانید به آموزش جدید فارنت مراجعه کنید.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

185 نظر برای این مطلب
  1. عباس می‌گوید

    سلام و خسته نباشید

    من گوشیم xperia Z2 هستش ، و این مراحل و کامل اجرا کردم، ولی کار نمیکنه!!
    اون قسمت آخر که هستش باید google now رو on کنیم، فعال نیست، نوشته :
    google now requires location services which are not available!

  2. علی می‌گوید

    در ضمن تو قسمت لوکیشن 3گزینه هست من gps sensors device زدم درسته؟؟؟

  3. علی می‌گوید

    سلام تبلت جی پد 8.3 دارم تمام مراحلو دقیق رفتم ولی باز مشکل دسترسی کشور میاد
    میشه بگید کجا رو اشتباه زدم؟؟؟

  4. امین می‌گوید

    سلام
    آقا من تا مرحله آخر مشکلی ندارم یعنی google now هم فعال میشه ولی بعد از next کردن که وارد اکانت میشه دوباره now غیر فعال میشه. ))):

  5. saeed می‌گوید

    سلام. خوبی عزیز؟ ببین واسه من تا صبح این گوگل سرچ کلا همه چیزش اکی بود. وقتی باز میکردم منطقه ای که هسم رو مینوشت و دما رو میگفت و یه سری card های دیگه هم داشت! من اشتباهی این دما و باقی کارت ها رو حذف کردم بعد از اون وقتی برنامه رو باز میکنم فقط سرچ میاد. همین. بد رفته رو اعصابم. چرا ایطور شد؟؟؟؟ چطوری برمیگرده دوباره؟؟؟؟؟
    گوشیم galaxy core duos و اندروید 4.1 هس!
    لطفا بگین چیکار کنم! :》

  6. مجید می‌گوید

    من روی s4 امتحان کردم جواب داد

  7. امیدباقری می‌گوید

    وحید منم مشکلم مثل تو اگر راه حل پیدا کردی بگو

  8. وحید می‌گوید

    سلام
    بعد از آموزش سیم کارت گذاشتم تو دستگاه و fake gps رو پاک کردم و آی پی هم برگردوندم..و وقتی دوباره رفتم ببینم گزینه روشن هست یا نه دیدم دوباره خاموش شده و تو تنظیمات میگه این گزینه برای ایران فعال نمیشه :(

    1. Alireza می‌گوید

      همین مشکل برای منم پیش اومد!

  9. Estimator می‌گوید

    سلام اقای سلطالنو
    داداش من وقتی تو مرحله اخر گوگل ناو رو On میکنم ازم میخواد وارد اکانت گوگلم شم که اررور Couldnt sign in : cant establish a reliable connection to the server میده وی پی ان ی که استفاده میکنم شیلده
    نه نتم مشکل داره نه وی پی ان چون باهاش راحت پیج باز می کنم:|

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      در صورت امکان روش دیگری که یکی از کاربران در کامنت‌های بالا گفته رو تست کنید و اگر نشد دوباره خبر بدید.

  10. رضا می‌گوید

    آقا من خواستم با برنلمه ی اپ بونتی گیفت کارت رایگان بگیرم با نصب برنامه هایی ک پیشنهاد میده امتیاز بگیرم ولی اکثرشون میزنه تو کشورت موجود نیست .فک کنم شاه دوباره فرار کرد :)

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      اولاً که برای استفاده‌ی کامل و بدون محدودیت از گوگل پلی باید آیپی رو تغییر بدید و کش گوگل پلی رو هم پاک کنید. ثانیاً اینگونه اپ‌ها الکی هستن پس وقت خودتون رو صرفشون نکنید :)

  11. علی می‌گوید

    سلام. همه مراحلو انجام دادم ولی اخرش وقتی میرم تو تنظیمات برنامه ی گوگل بخش گوگل ناو نمیاد!!!

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      دستگاهتون چیه؟ ورژن اپلیکیشن Google Search و Google Play Services رو هم ذکر کنید لطفا.

      1. علی می‌گوید

        HTC One m8
        Google search : 3.1.24.941712.arm
        play service: 6.1.83(1522025-038)

        1. حسین سلطانلو می‌گوید

          به احتمال زیاد به خاطر ورژن پایین گوگل سرچ دستگاهتون هست. آخرین ورژن رو نصب کنید. در حال حاضر آخرین ورژن 3.6.15.1496928 هست.

  12. رضا می‌گوید

    من چیزی برا گفتن ندارم, قفل کردم ,زبونم بند اومده ,هزیون میگم ,خواب میبینم, آخر زمانه ,شاه برگشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقا ناموسا دمت گرم واقعا اینی ک میگن آوریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه اینه ها.موافقا و دعا کناش واسه نویسنده ی مطلی بزنن لایکه بد مصبو :)

  13. احسان می‌گوید

    متشکرم، خیلی ساده بود.

  14. sajad می‌گوید

    سلام من این کارو کردم

    ولی از اون قسمت که گفتید اکانت رو بزنید و میگه cod not sing in
    ولی ماله من ساین این شد و گوگل ناو اومد

    الانم دارم کار میکنم

    مشکل پیش میاد؟

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      خیر فقط مطمئنید که با آیپی غیر از ایران ساین این شدید؟ اگر آره که به احتمال قوی مشکلی پیش نخواهد اومد..

  15. میلاد می‌گوید

    داداش برچسب بزن برا مطلبت زیاد برچسب بزن کلی بازدید ازین مطلب از گوگل میزنی من دنبال روشی برای خریدن جم تو کلش اف کلنز بودم که به اینجا رسیدم زیاد برچسب بزن ایشالا موفق باشی

  16. میلاد می‌گوید

    داداش عاشقتم ایول ایول دمت گرم اینهمه تو نت گشتم هیچی نبود همشون مزخرف نوشته بودن اما روش تو کار کرد ایول داری دادا مرسی واقعا مرسی

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      ؛)

  17. Afshin می‌گوید

    سلام. آقا دمت گرم برای من فعال شد. حالا اگه بخوام زبان گوشیمو دوباره به فارسی برگردونم مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟ یا اگه بخوام یه اکانت گول دیگه اضافه کنم بازم مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟
    لطفاً جواب بدین.

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      سلام. درباره‌ی زبان فارسی که مشکلی پیش نخواهد اومد ولی یک اکانت گوگل دیگر شاید مشکل ایجاد کنه..

  18. پورمند می‌گوید

    واقعا ممنونم از راهنماییت،
    تمام اینترنت رو سرچ کردم راهش رو پیدا نکرده بودم،
    قیدشو رو زده بودم ه‍شت ماهه،
    تا اینجا با این پروژه آشنا شدم و روی نکسوس ۷ ۲۰۱۳ راهش انداختم یا راهنمایی کاملتوت.
    دعاتون میکنم

  19. پوریا می‌گوید

    برنامه google play servis تو گوشی من disable نمیشه یعنی گزینه disable خاموشه
    ( گوشیم HTC ONE M8 ) چیکار باید بکنم

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      دستگاهتون روت شده؟

  20. فرهنگ می‌گوید

    برید تو قسمت تنظیمات/برنامه ها/google search و unistall updates رو بزنید. زبان فارسی به لیست اضافه میشه

  21. adel می‌گوید

    ممنون مهندس، اما هنوز تمام برنامه های سونی سلکت با ارور مواجه میشه…

  22. adel می‌گوید

    سلام
    باتشکر به روی اکسپریا زد فعال شد.
    چندتا سوال؛
    1- لوکیشن من شهر انتخابی آمریکای شمالی رو نشون میده که در کارت هواشناسی فقط همان نقطه بروز میشه.
    2- ولی با توجه به نکته شماره یک برخی برنامه ها در پلی استور با ارور (عدم دسترسی در کشور شما) مواجه میشه. *در اپلیکیشن سونی سلکت اکثر برنامه ها این ارور رو دریافت می کنند.

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      قاعدتاً نباید این اتفاق بیفته مگر این‌که برنامه‌ی Fake GPS برای شما در حال اجرا باشه و باید اون رو فورس استاپ و یا آنینستال کنید. دلیل دیگه هم میتونه استفاده از ـیلترشـکن باشه..
      در مورد پلی‌استور هم باید پس از اتصال به ـیلترشـکن، یک بار پلی‌استور رو فورس استاپ و کش اون رو هم پاک کنید تا در حالت عادی و مثل همه جای دنیا و بدون محدودیت براتون نمایش داده بشه.

  23. pika می‌گوید

    ممنون گوگل ناو فعال شد فقط یه مشکلی دارم
    چجوری لوکیشن رو شهر خودم انتخاب کنم تا بشه از nearby location استفاده کرد؟

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      نیازی به انتخاب نیست؛ فقط باید جی‌پی‌اس دستگاه رو روشن کنید تا آب‌وهوا و دیگر امکانات مبتنی‌برموقعیت دستیار صوتی گوگل برای شما نمایش داده بشه.

  24. افسون می‌گوید

    سلام این برنامه fake location که قسمت setting نداره چجوری باید تنظیم کنم که با بوت شدن اجرا بشه؟

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      حتماً قسمت Settings رو داره فقط نحوه‌ی رفتن به این قسمت توی دستگاه‌های مختلف فرق داره. برای برخی دستگاه‌ها باید کلید Home رو چند ثانیه نگه داشت یا برخی دیگر از دستگاه‌ها کلید منو دارند و یا اینکه کلید منوی مجازی که به صورت سه‌نقطه در اندروید هست.
      اگر هم پیدا نکردید نگران نباشید؛ میتونید بلافاصله بعد از روشن شدن مجدد دستگاه، این برنامه رو به‌سورت دستی اجرا کنید.

  25. امیر می‌گوید

    جواب داد .خیلی ممنون

  26. رضا می‌گوید

    ممنون
    galaxy s4 بدو مشکل جواب داد

  27. reza shiri می‌گوید

    سلام من وقتی میخوام Google now را روشن کنم yes I am in را میزنم و ایمیلم رو هم فعال کنم ارور میده و مینویسه couldt sign in لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      خوب در متن هم اشاره شده در همین حین باید برید و Google Play Services رو فعال کنید و سپس دوباره برگردید به همون صفحه‌ی Sign In.

  28. مهدی می‌گوید

    سلام
    ممنون بابت روشی که گفتین
    من تمام مراحل رو می رم اما وارد که می شم دکمه مربوط قابل حرک نیست و میگه برای شما این سرویس تحریمه از سایفون و همون هات اسپاتی که شما دادین استفاده کردم اما بازهم نشد من تبلت نوت 8 اینچ سامسونگ دارم لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. Amir می‌گوید

      کل این روش برای روشن کردن همون دکمه هست دیگه
      این یعنی اگر مراحل رو انجام دادید جایی اشتباه کردید

      1. مهدی می‌گوید

        من همه مراحل رو می رم بدون مشکل باسایفون هم امتحان کردم بازم نشد لطفا راهنمایی کنید

  29. سید محمد حکیم می‌گوید

    هاها ، حل شد. مرسی کولاک کردین.حالا یه سوال. اگه بدون وی پی ان و با لوکیشن دقیقمون بریم ، همچنین اون دو تا گزینه رو هم تو پلی سرویس فعال کنیم مشکلی پیش نمیاد ؟

    1. Amir می‌گوید

      دیگه درسته

    2. حسین سلطانلو می‌گوید

      نه هیچ مشکلی دیگه پیش نمیاد. اگر اینطور بود حتماً توی متن مقاله ذکر می‌کردم :)

  30. سید محمد حکیم می‌گوید

    ممنون از روشت ، ولی من یه ایراد دارم. وقتی که میخوام google play service رو disable کنم از تو تنظیمات بهم این ارور رو میده : unistall update : cannot unistall T this pakage is an active device administrator.
    چطور میشه از حالت ادمین خارجش کنم ؟

  31. علی بابوریان می‌گوید

    سلام،
    روی نکسوس 5 با متود 5 مرحله ای دوستمون که در کامنت ها گذاشتن درست شد! من همین امشب نکسوس 5 خریدم و یکی از مهمترین مسائل برام این بود که بتونم مثل سیری بهش برنامه بدم، اول حالم گرفته شد که توی ایران کار نمیکنه و قصد تعویض داشتم، اما الان خیلی خوشحالم و نگهش میدارم!

    1. Amir می‌گوید

      من فهمیدم اصلا متود نمیخواد
      گوشیمو فلش کردم
      بعدش روش نسخه 2 گوگل بود
      راحت اکانت زدم
      کارتها رو اورد
      بعد اپدیتش کردم

      ولی قبلا یادمه اول اپدتش کردم به اخرین ورژن بعد بازش کردم
      غیر فعال بود
      الانم اکثر سوالارو جواب میده

      1. علی بابوریان می‌گوید

        بله عزیز اکثر سوال ها رو جواب میده، اما مثلا بهش بگید “remind me to call dad tomorrow at 7 p.m” جواب نمیده و به جاش توی گوگل سرچ میکنه. گوگل نو خاموشه.

        1. Amir می‌گوید

          همینو گفتم
          گفت

          Here’s your reminder
          do you want to set it

          گفتم که درسته

      2. حسین سلطانلو می‌گوید

        یکی از روش‌های دیگه هم همین هست که ورژن قدیمیش رو نصب کنید که البته نیاز به روت داره چون باید نسخه‌ی فعلیش کامل پاک بشه..

  32. میلاد می‌گوید

    سلام.من همه این کار هارو کردم و درست شد.گوشی من گلکسی اس 4
    از سایت خوبتون هم همایت میکنم.واقعا خسته نباشید.

  33. حسین می‌گوید

    این مراحل 5گانه‌ی دوستمون که بالاتر تو نظرات گفتند، برای من هم جواب داد. نکسوس 5
    تشکر دوست عزیز

  34. محمد صادق می‌گوید

    دوستم حوصله نداشتم انگلیسی بنویسم الان می خوام انجام بدم گوشیم lgg3 هستش

  35. محمد صادق می‌گوید

    سلام یعنی وقی میگی ساعت چنده؟ساعت رو میگه؟اگه میگه که من هم امجام بدم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      فارسی که نه انگلیسی :)

    2. علی می‌گوید

      لازم نیست ساعت رو پرسید ازش (چون ساعت روی صفحه معلومه چنده :/ ) ، خیلی کار دیگه مثل دادن یاد آور ها، آب و هوای فردا و.. میشه بهش داد.

  36. علی می‌گوید

    با تشکر و سلام مجدد
    در مورد قابلیت reporting location آیا می شود با استفاده از vpn و یا استفاده از برنامه fake gps برنامه را فریب داد .. و یا بعلت ایجاد gmail از ایران موقعیت شخص را می فهمد.
    ساز و کار شناسایی device از ایران چگونه برای برنامه google now تعریف شده است

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      شناسایی موقعیت از طریق آیپی، جی‌پی‌اس و سیم کارت صورت می‌گیره.

  37. Amir می‌گوید

    سلام
    من مجبور شدم گوشیمو فلش کنم
    حالا باز باید این مراحل رو برم،؟؟
    و اون موقع با اکانت جیمیل اصلسم نتونستم فعالش کنم با یک جیمیل دیگه فعال شد
    خب حالا که فلش کردم میتوتونم با اکانت اصلیم فعالش کنم!!؟؟

  38. حسین می‌گوید

    یه راه ساده تر هم که روی نکسوس 5 تست کردم و جواب داده:

    ۱. وی پی ان رو فعال کنید.
    ۲. توی تنطیمات وارد اکانت گوگل بشید، جستجو رو انتخاب کنید، Accounts & privacy رو انتخاب سپس Google Account رو انتخاب کنید و Sign out بزنید.
    3. پلی سرویس رو غیر فعال کنید.
    4. مسیر مرحله 2 رو برید اکانت گوگل رو انتخاب و Sign In کنید.
    5. پلی سرویس رو فعال و بروز رسانی کنید.

    1. علی بابوریان می‌گوید

      سلام،
      ممنون متود شما جواب داد!
      سپاس فراوان

      1. حسین می‌گوید

        خواهش میکنم. من این روش رو تو سایت http://xda-developers.com/ دیده بودم ولی دو مرحله فعال بودن وی پی ان و sign out کردن اکانت رو نداشت که برای من اولش جواب نمیداد ولی یه تغییراتی در مراحل طبق تجربه اعمال کردم که کار کرد!

    2. رضا می‌گوید

      روی گوشی Note 3 نیز جواب داد.ممنوم

    3. احمد می‌گوید

      بینهایت ممنونم ازت. این روشی که گفتن واسه همه گوشیا جواب میده الا نکسوس5. رو گوشی قبلیم جواب داد اما رو نکسوس5 نه. دیگه ناامید شده بودم که کامنتت از غیب رسید :-) دمت گرم حسین جان :-*

    4. محسن می‌گوید

      روش شما رو روی LG G3 انجام دادم فعال شد! البته برای محکم کاری قبلش سیم کارت رو خارج کرده بودم و ّFake GPS هم فعال بود

    5. ایلیا می‌گوید

      سلام روی تبلت Asus FonePad 7 koooe Android 4.3 کار کرد متشکرم

    6. احمد رضا می‌گوید

      خیلی ممنون. روی نکسوس 5 من هم این روش جواب داد. روش آقای سلطانلو برای من جواب نمیداد.

    7. احمد رضا می‌گوید

      بر روی Alcatel idol X هم امتحان کردم جواب داد. v4.2.2

    8. امین می‌گوید

      واقعا از شما ممنونم.چون که نصف روز را با راههای مختلف امتحان کردم ولی بی فایده بود.اما با روش شما در چند دقیقه فعال شد.

    9. علی می‌گوید

      روش شما روی Samsung Galaxy Note 3 Neo Duos هم جواب داد. متشکرم!

      Update کردن Google Play Services رو با VPN انجام دادم که کمی بیشتر وقت گرفت، ولی در عوض خیالم راحت‌تر بود… فکر می‌کنم اگر Update را بدون VPN هم انجام دهید موفقیت‌آمیز باشد…

    10. مهدی می‌گوید

      تد اندروید 5 وقتی گوگل پلی سرویس رو غیر فعال میکنم ، توی تنضیمات اکانت گوگل هم حذف میشه . دیگه مرجله 2 رو نمیشه مجدد انجام داد و ساین این کرد

  39. علی می‌گوید

    با تشکر از راهنمایی عالی
    خواهشا دستورات صوتی که با این اپلیکیشن اجرا می شود را نیز به طور کامل در سایت قرار دهید ( کاملتر از پست قبلی لطفا)
    قابلیت دسترسی کامل چگونه فعال می شود( مثلا در هنگام اجرای فرمان will it rain today بجای آوردن سایت هواشناسی به شما جواب بدهد)
    و آیا قابلیت سوال و جواب هم دارد یا خیر

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      حتماً در قالب یک آپدیت برای پست قبلی دستورات جدید رو ارائه خواهیم کرد.
      دسترسی کامل با همین روش گفته شده فعال می‌شود. مثلاً در جواب همین سوالی که پرسیدید به شما پاسخ می‌دهد و هم‌زمان دمای هوا در چند روز آینده و روز فعلی را نشان می‌دهد. پاسخ صوتی می‌تواند این‌گونه باشد: No, rain is not expected today in Tehran. The forecast is 34 degrees and clear.
      منظورتان از قابلیت سوال و جواب را نمی‌فهمم. اگر منظورتان این است که سوالاتی بپرسید (از هر زمینه‌ای) و جواب بدهد، بله. پاسخ کوتاهی از منابع مختلف به‌طور خلاصه جمع‌آوری می‌کند و آن را در چند خط می‌خواند.

  40. رضا می‌گوید

    آیا همگام سازی بازی های اندروید با اکانت گوگل به این موضوع برمیگرده؟

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      خیر این موضوع ربطی به Google Now نداره و به‌وسیله‌ی Play Games این کار صورت می‌گیره.

  41. ahmadreza می‌گوید

    خیلی خوب بود .

  42. ابالفضل می‌گوید

    منظورتون از دسترسی کامل چی هست؟
    من الان بدون این کارا رو سه تا گوشی چک کردم هر چی خاستم بهم داد

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      منظور اینه که به‌جای سرچ کردن چیزی که میگید، اون فرمان رو انجام میده. هم‌چنین کارت‌هایی رو نسبت به علایقتون نشون میده؛ مثل اخبار، نتیجه‌ی تیم مورد علاقه، آب‌وهوا و خیلی چیزای دیگه.
      در ضمن جایی اشاره نشد که همه این مشکل رو دارن. روی بعضی دستگاه‌ها این امکانات به دلیل تحریم یک سرویس با نام Location Reporting در دسترس نیست ولی خیلی‌ها هم بدون مشکل ازش استفاده می‌کنن..

  43. احمد می‌گوید

    قبل از سلام بهم بگین چطوری از شما تشکر کنم؟ جوونی رو به ادامه ی زندگی امیدوار کردین. درین حد ینی :)
    حالا سلام و عرض خسته نباشید
    یه دنیا از شما ممنونم. من گوشیم فبلت هواوی اسند میت
    مراحلُ با دقت انجام دادم با این تفاوت که بجای هات اسپات شیلد از فریدوم استفاده کردم. آی پی رو هم گزاشتم رو آمریکا (غرب. آخه یه شرق هم داره)
    به مرحله ی حذف اکانت گوگل که رسیدم، حذفش کردم. بلافاصله منو به صفحه ی گوگل ناو هدایت کرد و ازم اکانت خاست. وارد کردم فعال شد. دیگه اروری که ذکر کرذین واسم پیش نیومد.
    بعد فعال شدن هم بلافاصله بهم گفت گوگل پلی سرویس رو آپدیت کن. (وختی غیرفعالش کردم از برنامه ها حذف شد) کلیک کردم منو برد تو پلی استور و آپدیتش کردم.
    خیلی راحت و سریع انجام شد.
    دمتون گرم

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      ممنونم :)

  44. جواد می‌گوید

    سلام
    ممنو از اموزشتون
    روی گوشی منم با اکانت جدید فعال شد
    galaxy star s7262

  45. هادی می‌گوید

    ممنون از آموزش تون
    رو Samsung Galaxy S5 فعال شد

  46. مرتضی می‌گوید

    بنده چک کردم مراحل رو با اکانت گوگل اصلی فعال نمی شود اما با اکانت گوگل دیگری فعال می شود.به محض تغییر اکانت به اصلی نیز کلا غیر فعال می شود

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      مشکل دقیقاً چیه؟ میتونید توضیح بیشتری بدید؟

      1. mrshm می‌گوید

        منم همین مشکلو دارم. فکر کنم مشکل از اکانت گوگلمون باشه که تو ایران ثبت شده نه از دیوایس آندرویدیمون.

        1. حسین سلطانلو می‌گوید

          کاربر گرامی کشوری که توی اکانت خودم انتخاب شده ایران هست و من به مشکلی بر نخوردم. پس نمیتونه ایراد از کشور باشه
          در هر صورت می‌تونید به لینک زیر برید و کشور رو تغییر بدید. اگر امکانش هست نتیجه رو هم اعلام کنید.
          https://accounts.google.com/b/0/EditUserInfo

  47. پیام می‌گوید

    یه سوال؟ بعد از تمام این کارها و فعال شدن google now آیا میشه برنامه Fake GPS رو غیر فعال و یا remove کرد؟

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      بله دیگه مشکلی پیش نمیاد..

  48. Amir می‌گوید

    برام کاملا روشن شد که چرا گفتید وقت مقاله ندارم
    خیلی عالی
    تشکر فراوان آقای سلطانلو

  49. پیام می‌گوید

    سلام. گوشی من xperia zr ولی برنامه Fake GPS location روش نصب نشد. چیکار میتونم بکنم؟
    بعدشم ip رو رو چه عددی باید بذاریم؟

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      یعنی چی نصب نشد؟ مشکل چیه دقیقا؟ آیپی رو هم ذکر کردیم که چطور باید عوض بشه با استفاده از یه وی-پی-ان

      1. پیام می‌گوید

        تو سایت google play که رفتم برای نصب، پیغام داد که این برنامه با گوشی شما سازگاری نداره!!!.
        در مورد ip یعنی بلافاصله vpn رو فعال کنم؟!

        1. حسین سلطانلو می‌گوید

          میتونید از این لینک بگیرید اپلیکیشن رو.https://drive.google.com/file/d/0B9q2hlbReL9NXzVhaS02cFloSkU/edit?usp=sharing
          بعد از وصل شدن به اینترنت باید سریع فعالش کنید.

  50. سجاد می‌گوید

    گرفتن ویزای آمریکا از این روش آسونتره ها

    1. حسین سلطانلو می‌گوید

      :) خیلی‌ها دنبالش هستن ولی هیچ‌جا روش درستی وجود نداره…