مدیر ارشد سامسونگ: به زودی یک گوشی غیرپلاستیکی عرضه خواهیم کرد

سامسونگ سه ماه توام با رکود دیگر را نیز پشت سر گذاشت و با این حال معرفی چند مدل گوشی همراه هوشمند جدید از جانب این شرکت در راستای بهبود وضعیت فروش خود در بازار کاملا قابل پیش‌بینی است.

0

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، آقای کیم هیون جون در جمع سهامداران و تحلیل گران اعلام کرد، یک گوشی همراه با صفحه نمایش بزرگ دیگر طی چند ماه آتی به همراه گوشی همراهی که در ساخت آن از مواد جدید استفاده شده است به جمع محصولات سامسونگ خواهند پیوست. بدون شک می‌توان گفت که گوشی اشاره شده با صفحه نمایش بزرگ از سری گلکسی نوت خواهد بود اما به سختی می‌توان حدس زد که وی از عرضه یک گوشی دیگر با مواد و ترکیب جدید چه منظوری داشته است.

Galaxy-Alpha-banner

البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که در چند ماه گذشته شایعاتی در خصوص گوشی ۴.۸ اینچی سامسونگ که با نام گلکسی آلفا شناخته می‌شود و از قرار معلوم قاب فلزی دارد نیز به گوش می‌رسد.

بنا به گزارشات منتشر شده میزان سود سامسونگ در هر سال ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است و حتی گلکسی اس ۵ نیز نتوانسته است موقعیت فروش این شرکت را بهبود بخشد. البته خود شرکت سامسونگ مدعی است که میزان فروش اس ۵ نسبت به اس ۴ دارای افزایش ۱۰ درصدی بوده است اما مجموع فروش گوشی‌های همراه این شرکت به خصوص گوشی‌های میان رده و ارزان به هیج وجه راضی کننده به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل سامسونگ وعده داده است تا گوشی‌هایی با قیمت مناسب و سخت‌افزار پیشرفته را تا پایان امسال روانه بازار کند.

 از طرف دیگر اپل نیز با آیفون ۴.۷ اینچی جدید خود پاییز امسال وارد کارزار خواهد شد و کاملا مشخص است که سامسونگ برای مقابله با این رقیب دیرینه عزم خود را جزم کرده است. در مجموع با توجه به شرایط موجود به راحتی می‌توان حدس زد که گوشی جدید ۴.۸ اینچی فلزی سامسونگ در راه است.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.