تماشا کنید: وقتی بوگاتی ویرون سوپر اسپورت به سرعت 400 کیلومتر در ساعت می‌رسد!

گرچه 4 سال از شروع تولید بوگاتی ویرون سوپر اسپورت می‌گذرد اما هم‌چنان یکی از شاهکارهای مهندسی است که با سرعت خیره‌کننده‌اش هر کسی را به تحسین خود وا می‌دارد.

2

ویدیوهای زیادی در سراسر اینترنت وجود دارد که نشان از رسیدن سرعت این خودرو به 320 کیلومتر بر ساعت دارد. حالا یک ویدیوی جدید در یوتیوب منتشر شده که در آن یک رکورد جالب و حیرت‌آور دیگر توسط این خودرو شکانده می‌شود؛ البته بهتر است به جای خودرو از لفظ جت استفاده کنیم!

طبق اطلاعات منتشر شده این ویدیو در جریان مسابقه‌ی Sun Valley Road Rally که در ایالت آیداهو آمریکا برگزار شده ضبط شده است. مسئولان این مسابقه با بستن قسمتی از آزادراه به رانندگان خودروهای اسپورت اجازه داده‌اند با تهایت سرعت با یکدیگر به رقابت بپردازند و یک بوگاتی ویرون سوپر اسپورت 1200 اسب بخاری قدرت خارق‌العاده‌اش را به رخ همگان کشید.

خوشبختانه مسئولان این مسابقه سرعت خودروها را هم به طور دقیق رصد کرده‌اند و سرعت این بوگاتی ویرون به 397 کیلومتر بر ساعت رسیده است. تنها با دیدن این ویدیو می‌توانید این سرعت را درک کنید؛ پس شما را به دیدن این ویدیوی 80 ثانیه‌ای دعوت می‌کنیم.

autoblog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علي می‌گوید

    سلام

  2. سام می‌گوید

    موتورش EF7 خودمونه . بی وجدانا روی بوگاتی سوارش کردن