مک‌بوک پروهای رتینای اپل با پردازنده سریع‌تر و رم بیشتر آپدیت شدند

پس از آپدیت مک‌بوک ایر و کاهش قیمت آن حالا نوبت به سری MacBook Pro با صفحه‌نمایش رتینا رسیده است. پنج لپ‌تاپ 13 و 15 اینچی اپل حالا با پردازنده سریع‌تر و حافظه رم بیشتر درست پیش از عرضه رسمی OS X 10.10 Yosemite آپدیت شدند.

0

لپ‌تاپ‌های رتینای اپل شامل سه مدل 13 اینجی و دو مدل 15 اینچی می‌شود. مدل پایه 13 اینچی حالا با پردازنده Core i5 اینتل با سرعت 2.6 گیگاهرتز و رم 8 گیگابایتی به جای 2.4 گیگاهرتزی و 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد و همچنین مدل 15 اینچی پایه نیز حالا از سرعت 2.0 به 2.2 گیگاهرتز و از میزان رم 8 به 16 گیگابایت و البته بدون تغییر قیمت ارتقا داده شده است.

برخلاف سری مک‌بوک ایر اپل قیمت مک‌بوک پروها را کاهش نداده و مدل‌های پایه 13 و 15 اینچی به ترتیب با قیمت 1299 و 1999 دلار عرضه خواهند شد؛ هرچند که مدل 15 اینچی گران‌تری که با کارت گرافیک جداگانه ارائه می‌شد حالا با صد دلار کاهش قیمت 2499 دلار عرضه می‌شود. این تغییرات نسبت به ارتقای سال گذشته به پردازنده هسول، چیپ گرافیکی Iris، پورت‌های تاندربولت، وای‌فای 802.11ac و کاهش اندازه و وزن بسیار کوچک به نظر می‌رسد اما احتمالاً دلیل آن عدم آمادگی اینتل برای عرضه پردازنده‌های جدید Broadwell است.

گفتنی است چند روز پیش این تغییرات از طریق یک منبع چینی درز کرده بود اما به تازگی در وب‌سایت اپل اعمال شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت اپل مراجعه کنید.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.