تمامی ۲۰ والپیپر زیبای نوکیا لومیا 930 را اینجا دانلود کنید

فروردین ماه امسال بود که لومیا ۹۳۰ معرفی شد و ظاهرا در آینده نزدیک قرار است به دست مصرف‌کنندگان برسد اما پیش از عرضه این گوشی وب‌سایت لهستانی Windows Mania، تمامی ۲۰ والپیپر زیبای‌ این گوشی را برای دانلود با کیفیت بسیار بالا قرار داده است.

4

لومیا ۹۳۰ از لحاظ ظاهر شباهت زیادی به لومیا آیکون دارد که در حال حاضر در اروپا، آسیا و خاورمیانه به عنوان پرچمدار شناخته می‌شود. اگر بخواهیم مقایسه‌ای میان لومیا ۹۳۰ و آیکون داشته باشیم، باید گفت که تنها ابعاد فیزیکی این دو گوشی با یکدیگر تفاوت دارند و لومیا ۹۳۰ از ابعاد کوچکتری برخوردار است.

لومیا ۹۳۰ از صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت 1080p و تکلنولوژی AMOLED بهره می‌برد و به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۰ با ۲ گیگابایت رم و باتری ۲۴۲۰ میلی‌آمپری مجهز می‌باشد، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی معروف لومیا در این گوشی نیز به کار رفته است و ۲ فلش ال‌ای‌دی را برای تصویر برداری با کیفیت هرچه بیشتر به خدمت گرفته است.

متاسفانه قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است اما استفان الوپ که در حال حاضر به عنوان مدیر ارشد دستگاه‌ها و سرویس‌های مایکروسافت مشغول به کار است در جایی اعلام کرده بود که لومیا ۹۳۰ حدود قیمتی معادل با ۵۹۹ دلار خواهد داشت.

در صورت تمایل می‌توانید ۲۰ والپیپر لومیا ۹۳۰ را با حجم ۳۴ مگابایت به صورت یکجا از اینجا دانلود نمایید.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    ویندوز فون حرف نداره ، لومیا آیکون که خیلی شاخ …

  2. mohammad می‌گوید

    فقط اپل

  3. reza می‌گوید

    دانلود نمیشه لطفا سایت برا خودش سرور دانلود داشته باشه تا مشکلی نداشته باشیم

  4. ali می‌گوید

    سلام
    دوستان سایت http://www.wp-center.net مسابقه همراه با جایزه گذاشته شرکت کنید جالبه