نیمی از خریداران اچ تی سی وان M8 کاربران اپل یا سامسونگ بوده‌اند!

پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی حدود یک ماه است که در معرض فروش قرار گرفته و حالا تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد 13.2 درصد از کاربرانی که این گوشی هوشمند را خریداری کرده‌اند، پیش از این، پرچمدار قبلی اچ‌تی‌سی را تجربه کرده‌اند.

4

در تحقیقات جدید موسسه CompareMyMobile که امروز منتشر شده، مشخص گردیده که برند اچ‌تی‌سی از بیشترین میزان وفاداری کاربران بهره می‌برد. بر اساس این تحقیق که در میان کاربران بازار تلفن همراه ایالات متحده به عنوان یکی از بزرگترین بازراهای تلفن همراه صورت گرفته، مشخص شده که تقریبا نیمی از خریداران اچ‌تی‌سی وان M8 ( چیزی نزدیک به 46.2 درصد) پیش از این نیز از گوشی‌های قدیمی اچ‌تی‌سی استفاده کرده‌اند. نیمی دیگر از این خریداران نیز پیش از این یکی از گوشی‌های سامسونگ و یا اپل را در اختیار داشته‌اند.

پیش از این نیز در گزارش منتشره از سوی این موسسه اعلام شده بود که بخش اعظمی از خریداران گلکسی‌ اس‌5، از گوشی‌های ساخت اپل به استفاده از این گوشی هوشمند کوچ کرده‌اند. برای کاربران M8، این درصد به نصف تقلیل می‌یابد یعنی 23.7 درصد.

7 درصد از خریداران این گوشی جدید اچ‌تی‌سی پیش از این آیفون 5 داشته‌اند و 8 درصد نیز پیش از این گلکسی اس4 داشته‌اند. پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی حدود یک ماه است که در معرض فروش قرار گرفته است و تحقیقات یادشده نشان می‌دهد 13.2 درصد از کاربرانی که این گوشی هوشمند را خریداری کرده‌اند، پیش از این، پرچمدار قبلی اچ‌تی‌سی را استفاده می‌کرده‌اند.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. ایمان می‌گوید

    من تا حالا هر گوشی از هر برندی که شما فکر کنین دست گرفتم ادم به شدت گوشی باز هستم.ولی به خدا هیچ چیز htc نمیشه.واقعا htc حرف نداره.الان در حال حاظر اس ۵ دستمه واسه هوس بازیم.ولی m8 خیلی بهتره.

  2. احسان حسینی می‌گوید

    سلام برادر و خواهرای گلم.من طرفدار هیچ برندی نبودم. نگین حالا که اچ تی سی وان داره تعصب میکشه.اهل نظر دادنم توو این سایتا نیستم.عزیزان من تاحالا صد و پنجاه تا گوشی راحت عوض کردم اما بخدا نمیگم ب چ دلیل، خودتان قضاوت کنین گوشی ب محشری و خاص بودن htc1 ندیدم وقتی گرفتم گفتم خدا این دیگه چیه؟ نرین دوسه تومن بدین اپل.نرین سامسونگ بخرین ک همیشه خدا میهنگه.این عظمتو قبل خرید دست بگیرین همه چی خودش دستتون میاد. باااااای.دیگه خودتون میبینید.از ما گفتن.دوستووون دارم

  3. مصطفی می‌گوید

    خب من دیگه حرفی ندارم !

  4. امیدبرتر می‌گوید

    خوب معلومه کی پلاستیک بی کیفیت سامسونگ رو به فلز با کیفیت اچ تی سی ترجیح میده؟؟؟