8 دلیل برای اینکه گلکسی اس 5 سامسونگ را بر آیفون 5S اپل ترجیح دهیم!

انتشار مطالب مقایسه‌ای بین پرچمداران برندهای مختلف، همواره با نظرات و بازخوردهای متفاوتی از سوی دوستداران و طرفداران این برندها مواجه می‌شود. ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که همه پرچمداران برندهای برتر، گجت‌های خوبی هستند. محصولات اپل نیز از این قاعده مستثنی نیستند و فروش میلیونی محصولات این برند نیز موید این مطلب است.

182

فارنت:  انتشار مطالب مقایسه‌ای بین پرچمداران برندهای مختلف، همواره با نظرات و بازخوردهای متفاوتی از سوی دوستداران و طرفداران این برندها مواجه می‌شود. ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که همه پرچمداران برندهای برتر، گجت‌های خوبی هستند. محصولات اپل نیز از این قاعده مستثنی نیستند و فروش میلیونی محصولات این برند نیز موید این مطلب است.

galaxy-s5-vs-iphone-5s

با این وجود، گلکسی اس5 سامسونگ، به قابلیت‌های جالبی تجهیز شده که در مقایسه با قابلیت‌های آیفون 5S، باعث خواهد شد، اس5، با کمی اختلاف، بالاتر از این گوشی هوشمند قرار گیرد. در ادامه به بیان هشت دلیلی خواهیم پرداخت که این گوشی را از آیفون 5S، و بعضا پرچمداران برندهای دیگر متمایز می‌کند.

– ضد آب بودن

Galaxy S5 سامسونگ ضد آب بوده و این قابلیتی است که تاکنون در گوشی‌های آیفون، از جمله 5S مشاهده نکرده‌ایم. می‌توانید هر دو گوشی هوشمند را داخل مقداری آب قرار دهید و اگر آیفون را سریع از آب خارج کنید، احتمال سالم ماندن آن وجود دارد، اما سامسونگ با بهره‌گیری از تاییدیه IP67، در برابر باران، مایعات، شن و گردوغبار ایمن خواهد بود. اگرچه مدیرعامل سامسونگ در مراسم رونمایی تاکید کرد که اگرچه این گوشی ضدآب است اما نباید زیاد آن را زیرآب نگهداشت!!

– دوربین بهتر

دوربین گلکسی اس5 علاوه بر گرفتن عکس‌هایی با رزولوشن 16 مگاپیکسل در مقایسه با 8 مگاپیکسل درآیفون 5S به قابلیت فوکوس انتخابی تجهیز شده و این بدان معناست که می‌توانید بر روی نقاط و یا قسمت‌های مهم‌تر تصویر تمرکز کرده و پس زمینه و قسمت‌های کم اهمیت‌تر را تار کنید. این بدان معناست که این گوشی هوشمند می‌تواند به نوعی عمق میدان را در تصاویر شبیه‌سازی کند.

samsung-galaxy-s5-camera-selective-focus

این‌ها تمام قابلیت‌های دوربین این گوشی هوشمند نیستند. این گجت دوست‌داشتنی می‌تواند پیش‌نمایش‌های زنده از تصاویر HDR را به شما نشان دهد و پشتیبانی از ویدئوهای 4K هم تکمیل کننده قابلیت‌های آن است.

– حافظه جانبی

گلکسی اس5 سامسونگ از شکاف اس‌دی کارت بهره می‌برد. هر دو شرکت اپل و سامسونگ از نیاز به حافظه داخلی آگاهند و به همین علت آیفون در نسخه 64 گیگابایتی نیز به بازار ارائه شده است، اما نکته مهم اینکه در گلکسی اس 5 سامسونگ، کاربران می‌توانند از مموری کارتی تا حجم 128 گیگابایت بر روی گوشی خود استفاده کنند.

– حریم خصوصی

در جهت حفاظت از اطلاعات کاربران و حفظ حریم شخصی، گلکسی اس 5 از “حالت خصوصی” بهره می‌برد که عکس‌ها و اطلاعات و هرآنچه که قصد دارید تنها خودتان مشاهده کنید را قفل می‌کند. “حالت کودک” نیز برای محدود کردن دسترسی فرزندان شما به برنامه‌ها، ویدئوها و کابردهای خاص گوشی تهیه و تنظیم شده است.

– عمر شارژ بیشتر

همه کاربران از اهمیت شارژ باتری به ویژه در مواقع ضروری آگاهند. گلکسی اس5 سامسونگ به حالتی به نام Ultra Power Saving تجهیز شده که در صورت نیاز می‌تواند صفحه نمایش شما را برای صرفه‌جویی در مصرف باتری به حالت منوکروم تغییر دهد.

samsung-galaxy-s5-ultra-power-saving-mode1-710x505

این حالت به غیرفعال کردن سرویس‌های غیرضروری پرداخته و تنها قابلیت‌هایی مانند برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک را برای شما امکان‌پذیر خواهد ساخت. بنابر ادعای سامسونگ، وقتی باتری گوشی شما 10 درصد است، می‌توانید با فعال کردن این حالت تا 24 ساعت در حالت استندبای، گوشی خود را روشن نگاه دارید.

– باطری قابل تعویض

برخلاف iPhone 5S، در گلکسی اس5 سامسونگ می‌توانید در مواقع لزوم باتری را به راحتی از گوشی خارج کنید و از یک باتری جایگزین استفاده کنید. در صورت خراب شدن باتری نیز‌ می‌توانید یک باتری جدید خریداری کرده و بدون دردسر آن‌ را جایگزین باتری خراب خود کنید.

Galaxy-S5

– صفحه نمایش

نیازی به اشاره کردن به ابعاد صفحه نمایش دو گوشی نیست زیرا سلیقه متفاوت کاربران باعث می‌شود، کاربران سایز‌های متفاوتی را در گوشی‌های هوشمند انتخاب کنند اما بد نیست اشاره‌ای به صفحه نمایش Super AMOLED سامسونگ و قابلیت Local Contrast Enhancement داشته باشیم که باعث می‌شود صفحه نمایش گوشی شما خود را با شرایط نوری متفاوت در محیط تطبیق دهد.

– امکانات جانبی

گلکسی اس5 سامسونگ از سنسور سنجش ضربان قلب و برنامه‌هایی مانند S Health و قابلیت اینفرارد برای کنترل تلویزیون از طریق گوشی بهره می‌برد که می‌توانند در مواقعی (هرچند کم) نیاز کاربران را برآورده کنند.

حرف آخر:

باید اذعان داشت آیفون 5S اپل، ابداعات جالبی از جمله استفاده از پردازش 64 بیتی را وارد بازار گوشی‌های هوشمند کرد، اما با نگاهی به لیست بالا، حتما شما هم با ما هم‌عقیده هستید که گلکسی اس 5 سامسونگ از قابلیت‌های بیشتری برای دوستداران گوشی‌های هوشمند برخوردار است.

Source: Androidauthority

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

182 نظر برای این مطلب
  1. پوریا می‌گوید

    با سلام ولی سامسونگ گلکسی اس 5 هم کلاس آیفون 6 هست و مقایسه کردن اون با 5s معنا نداره!5s محصول 2013 هست و اس 5 محصول 2014
    در کل این چیزایی هم که گفتین جالب نبود.دوربین آیفون به مراتب بهتر عمل میکنه ضمنا cpu
    آیفون 64 بیتی هست و اس 5 سی و دو بیتی.ضد آب بودن اس 5 هم ففط نسبی و در حد حرفهدو سنسور اثر انگشتش اصلا به درد نمیخوره
    در کل از نظر مال افت قیمت 5s کمتره و خریدش بیشتر به نفعه

  2. wild_wOlf می‌گوید

    ای بابا شما چرا گوشیه 1 سال پیشو با گوشیه الان مقایسه میکنید!! اگه راست میگین samsung s5 رو با iphone 6 مقایسه کنید !!

    1. کورش می‌گوید

      اره من برات مقایسه می کنم s5 با دوربین 16 ایفون 6 با دوربین 8 سیپیوشم که1 گیگه سامسنگ 2گیگه باتریش که سامسونگ 2800 ایفون 6 1400بیشتر بگمممم؟!!

  3. رهام می‌گوید

    سلام خدا شاهده من دیگه خسته شدم این همه گوشی عوض کردم و ضرر کشیدم معتاد شدم به عوض کردن گوشی من اینو فهمیدم اپل فقط واسه کلاس اومدن خوبه و سامسونگ واسه کار کردن باهاش همین و بس

  4. سبلارلا می‌گوید

    هاهاهاهاهاهاهه……

  5. sajedsn11 می‌گوید

    سلام دوستان
    من واقعا متعجبم که این همه دعوا و بی احترامی واسه چیه !
    من خودم ایفون ۵اس دارم خیلی خوبه اما واقعا محدودیت هاش خیلی اذیتم میکنه ٬ نمیتونم بلوتوث استفاده کنم ٬ کلیپ و موسیقی دانلود کنم به خصوص که تا اخر امسال کل شهر های ایران مجهز به نسل سوم اینترنت میشن ٬ من خودم قراره اس۵ بخرم و مطمئنم پشیمون نمیشم ٬ چون میخوام در قبال پولی که پرداخت میکنم امکانات دریافت کنم و از گوشیم لذت ببرم
    ایفون به طور عمده بازار هدفش کسانی هست که گوشی رو صرفا جهت تماس و دوربین باکیفیت و مسایل امنیتی است
    لطفا بیاید ب نظرات هم دیگه احترام بذاریم
    نحوه کارکرد هر شخص با گوشیش متفاوت است ،!

  6. mohammad می‌گوید

    متاسفانه شما فقط پول مارک اپل رو میدی ..درصورت که اصلا کیفیت نداره

  7. امیر می‌گوید

    بابا کل کل نکنین سامسونگ بهتر تمام این گوشی مزهک چی داره اصلا در حد سامسونگ نیست که با این کل کل کنه به برندش توحین مشه جمع کنین به خدا خجالتم خوب چیزی با گوشی ایفون شش که لا میشه لالی خخخخخخخخخخ

  8. یاسر می‌گوید

    عقده ی مارک کارایی رو بچسب.با مارک نمیتونی از اینی که هستی خودتو بیشتر نشون بدی.

  9. خودم می‌گوید

    من با اون دوستی که درباره ی اونایی که S5 میگیرن گفت:”پول ندارن که برن یه آیفون بخرن ” کاملا موافقم چون ما پول زیادی نداریم که بریزیم دوووووور

  10. niusha می‌گوید

    دوستان لطفا هر گوشی رو با هم سطح خودش مقایسه کنید بحث اپل کلا جداس.سامسونگ رو با هم سطح های خودش مقایسه کنید به نظر من بین برند هایی مثل اچ تی سی نوکیا و سونی سامسونگ پادشاهه اما بحث اپل جداس

  11. سيا می‌گوید

    اصلا اینطوری نیست اخه انصافع سامسونک اس ۵ رو با ایفون ۵ اس مقایسه کنید خلاصه بگم گالکسی روز به روز قیمتش میاد پایین یعنی چی یعنی مرد خدا رحمتش کنه

  12. امیر می‌گوید

    مقایسه کلیه محصولات اپل با سامسونگ در واقع مقایسه کیفیت یه محصول آمریکایی با یه محصول آسیایی(کره ای) است
    کلیه این نظرها عقاید شخصی طرفدارهای دو برند است.
    اما واقعیت تو خدمات ودستاوردهای شخصیت های بزرگی مثل استیون وپاول جابز و.. در دنیای تکنولوژی می باشد.
    خدماتی که برندهایِ دیگر را مجبور به کپی برداری از خود کرد!!!
    دنیای اپل یه دنیایِ مجزا ست و این مهمترین ویژگی و بزرگترین خصوصیت اپل می باشد که آن را از دیگر برندها جدا می سازد و البته این موضوع باعث ناراحتی انها شده :D
    یه مثال عامیانه هم میزنم واستون:
    یه اتومبیل کره ای مثل سراتو کوپه 2014 دارای کاملترین آپشن در دنیایِ اتومبیل سازیه
    اما هیچ وقت با یه شورلت مالیبو یا فورد مقایسش نکنید.

  13. مش رضا می‌گوید

    این ویبره که گفتین نوکیا های قدیمی میتونن دوبرابرشو بکنن چیزی ندارین بگین چرت نگین

  14. مش رضا می‌گوید

    اقا اصلا اس 3مینی سامسونگ شرافتش بیشتر از این 5s هستش عمرا اگه از گوشی سامسونگ برم سمت اونا داداشمم 5sداشت فروخت اس فایو خرید بی خودی چرت نگین الان هم کلاس ملاس تموم شده همه میتونن بخرن ولی حیف هستش پولتو به اون بدی در حالی که بهتر از اونش هست با قیمت کم

  15. soruosh می‌گوید

    دوستان عزیز شما اصلا نمیتونین سیستم عامل اپل رو با سامسونگ مقایسه کنین چون سامسونگ فقط میاد یک سری کارایی واقعا به درد نخور رو میزاره و اندروید خودش رو تغییر نمیده ولی ios اپل 8.1 و قابل مقایسه با سامسونگ نیست راستی سامسونگ انقدر بزرگه که واقا خزه حالا شاید تو ایران بعضی از کارایی های اپل جواب نده ولی در این چند هفته اخیر مشکل بلوتوث اپل حل شد کسایی که اپل دارن ios7.1 به بالا دارن با دانلود یک برنامه که اسمش به خطرم نیست میتونن هر چیزی رو به تبلت یا گوشی های دیگه بفرستن و بعد مسعله ی امنیت که واقعا از این نظر رو دست اپل نیست همه هم میدونن اهنگ هم میشه با وصل کردن اپل به کامپیوتر انجام دادن چند مرحله ساده وارد گوشی کرد و دوباره با متصل کردن به کامپیوتر پاک کرد

    1. کورش می‌گوید

      ههه اگه اینطوریه پس برو 6+ جمع کن چون 5.5 اینچه و از بعضی گوشیای سامسونگم بزرگتره اینو یادت باشه اپل گفته بود که بیشتر از4 اینچ نمیزنه ولی وقتی دید جهان داره میره سمت گوشی های بزرگتر شروع کرد بزرگتر کردن افکارت مثل بچه های احمقه

  16. فرشيد می‌گوید

    هر وقت کوشی سامسونک یا htc یا سونی یا اون کوشی جزایر هاوایی تونست ی عکس دسته جمعی (بانوراما)بدون دخالت دست طرف، ک همه دور ی میز نشستنو عکاسی کنه اون وقت کوشی بازا بیان وسط درباره ایفون نظر بدن،خدایی کدوم کوشی این قابلیتو داره ک روی ی سطح صاف قرارش بدی بعد با ویبره های منظمش دوور خودش بصورت ٣۶٠درجه بجرخه و عکاسی فول اج دی کنه؟این عمل ایفون5s یعنی قدرت برتر.

    1. کورش می‌گوید

      فقط یه قابلیت خوب همیین در مقابل سامسونگ این همه ضعف هست اغراق نکن

  17. Peyman می‌گوید

    اونایی که با آیفون و امکاناتش مشکل دارن ایراد از خودشونه برن زبان یاد بگیرن اگه نتونستن و مغزشون اررور داد مجبورن همون سامسونگ رو بخرن چون منو فارسی هم داره!

    1. کورش می‌گوید

      چه ربطی داره به اینا میگن حرف مفت یعنی هر کی سامسونگ بخره زبانش بده

  18. Peyman می‌گوید

    آیفون پرچمش بالاست چون سامسونگ امکاناتشو از آیفون کپی پیست میکنه حالا اگه آیفون یه چیز بدردنخوری رو گوشیاش بذاره سامسونگ بازم تقلید میکنه سامسونگ یعنی آیفون ساخت کره!

    1. کورش می‌گوید

      کپی کردن کار چینه نه کره بعد سامسونگ یه بار یه اشتباهی کرد اثر انگشتو تقلید کرد که اونم صحتی نداره فقط جا افتاده میگن سامسونگ تقلب کاره ایفون با پایین کشیدن سامسونگ می خواد بره بالا اینم بدونم ایفون فقط تو آمریکا فروش خوبی داره ولی سامسونگ سراسر جهان و طرفداران زیادی داره.

  19. علی می‌گوید

    اپل ققط پول برندشو میگیره ما ایرانیا هم متاسفانه چشم به هم چشمیه هزارو یک نفر آدم میشناسم اپل دارند اما بلدند ققط عکس بگیرن باهاش و بگن به به چه خوشدسته .آره اپل گوشی خوبیه اما وقتی تو ایران کاربردی نداره؟ من خودم الان گلکسیs5دارم قبلا هم اپل 5 داشتم اصلا نمیشه با سامسونگ مقایسش کرد سامسونگ خیلی کارایش بیشتره

  20. behnam می‌گوید

    با سلام خدمت دوستان گرامی من الان نزدیک 4 ساله ایفون دارم از 3gs تو این مدت بارها سراغ سامسونگ هم رفتم به خاطر امکانات زیادش و گوشیه خوبیه ولی مهم ترین نکته اینه که گوشی های سامسونگ اگه سیتم ios داشتن به خاطر یکپارچگی و روانیش بهترین بودند ولی در حال حاضر اندروید بعد از مدتی کارکرد افت شدید سرعت داره و ادمو اذیت مخصوصا وقتی برنامه زیاد میریزی ولی ایفون واقعا مشکلی نداره از این نظر و فقط به خاطر سیستم عامله برای همینه که سامسونگ 8 هسته ای با 3 گیگ رم با ایفون 2 هسته ای با 1 گیگ رم کم میاره

    1. بنیامین می‌گوید

      سمسونگ ios میزد رو کوشیاش چیییییییی می شد

      1. کورش می‌گوید

        امکان نداره خوشال سخت افزارش این امکانو نمی ده ولی اگه سیستم عامل جدیدی بزاره که یکپارچه باشه ایفونو قووورت میده

  21. meysam می‌گوید

    با سلام
    آقایون ببینین مشکلی که تمام گوشی های آندرویدی دارن در این هست که بعد از 3.4 سال کار کردن
    حتی اگر هم بهشون فشار زیادی نیومده باشن کند میشن و دیگه کارایی اول خودشونو ندارن ولی گوشی که حتی بعد از 5 سال کار کردن کارایی اول خودشو داره آیفون 6 هست و 5 اس
    یا حق

    1. کورش می‌گوید

      همچین چیزی کاملا اشتباهه من کسی رو میشناسم که سه الی دو سال s3 داشت و کاملا راضی بود بدون هنگ من خودمم باهاش کار کردم بدون هیچ مانع و هنگی ولی پتهان کاری چرا فقط باتریش ضعیف شده بودهمییینو بس که اونم به راحتی عوض میشه

  22. saeed shiraz می‌گوید

    واااااااای بسه دیگه اینهمه دعوا برای چیه
    ما شیرازی ها حوصله اینهمه خوندن و دعوا را نداریم
    نتیجه گیری کلی برای ما شیرازی ها
    دوستان که میخوان گوشی بخرن
    به نظر من یک گوشی اپل حتما بخرید
    در کنارش یک گوشی سامسونگ دو سیم استارپلاس 230 هزار تومونی هم بخرید.
    دیگه اینقدر هم نیاز به تحقیق و سر در گمی نیست. ولی حتما اول اپل بخرید.
    اینطوری
    بلوتوث . زاپیا وایبر بازی مموری 16 گیگ اندروید IOS دوربین و …. همه و همه با هم دارید.

  23. yaya می‌گوید

    سلام به همه من میخوام گوشی بخرم وتوش موندم که آیفون یا سامسونگ…لطفا کمک کنید..در ضمن دوست دارم هم خوشکل باشه و هم بعداز یه مدت هنگ نکنه لطفا کمک کنید

    1. پارسا می‌گوید

      مطلب منو بخون خودت میفهمی باید چی بخری

      1. neda می‌گوید

        akhe kheyli ketabi bod hichi nafahmidam.
        kodomesh khobeeeeeeeee? :(
        gij mondam banazarate ina

  24. پارسا می‌گوید

    سلام دوستان عزیز.
    من حدود نیم ساعت وقت گذاشتم و نظرات دوستان را مطالعه کردم.
    از قدیم الایام این دعوا بین هواداران اپل و سامسونگ بوده که کدومشون برند بهتری هستن و ابزار آلات بیشتری را همراهی میکنن.خب اول از همه به دوستان و نظراتشون احترام میگذارم.
    ولی در ادامه باید به موضوعات فوق تخصصی اشاره کرد که شاید جای بحث داشته باشه و برای اکثر دوستاران مبهم است.
    اپل و سامسونگ دو برند با امکانات و سبک های متفاوتی هستن. شما هیچوقت نمیتوانید دو سوپر کمپانی AMD و INTEL را با هم مقایسه کنید.چون سبک ساخت چیپ ها و سی پی یو های این دو با هم متفاوت هستن.(برای مطالعه بیشتر به قسمت PRODUCT سایت هرکدام مراجعه کنید)
    این دوشرکت سعی در ارتقا سخت افزاری برای هسته نرم افزاری بهتری هستن.توی اپل و سامسونگ هم دقیقا همین اتفاق میافتد.همانطور که دوستان اشاره کردند سبک استفاده از پهنای باند اپل با پهنای باندی که سامسونگ در گوشی های هوشمند خود استفاده میکند متفاوت است.به همین لحاظ شما باید ببینید چه نوع سبکی را بیشتر میپسندید.در اپل همانگونه که در گوشی های جدید مشاهده میکنید از تکنولوژی سی پی یو های دو هسته ای با گرایش فرکانس حدود 1 گیگا هرتز ولی با پهنای باند 64 بیتی که صرفا جهت سهولت عملکرد واحد پردازش مرکزی (INSTRUCTION REGISTER)و کنترل حرارتی بهتر طراحی گردیده است و از این رو دیگر ماژول ها به دلیل ارتباط یکپارچه با واحد پردازش مرکزی سی پی یو ملزم به استفاده پهنای باند 64 بیتی می باشند.در مورد سامسونگ باید گفت با استفاده از فرکانس مرکزی حدود 2 گیگاهرتزی و استفاده از پهنای باند 32 بیتی با چیپ قدرتمند کوال کم می توان به ظرفیت اپل دست پیدا کرد.
    خب دوست ندارم زیاد با مباحث تخصصی سرتون را درد بیاورم.اینارو گفتم تا به نتیجه نهایی برسیم.
    نتیجه== دوستان عزیز در مباحث اورکلاکینگ (OVERCLOCKING) شما هرچقدر بتونید پنهای باند بالاتری داشته باشین و از فرکانس کمتری استفاده کنید می توانید به کنترل حرارتی بهتری و عملکرد بهتری در ماژول های خود برسید.
    مثال=دو خودروی پرسرعت در یک خیابان 2 لاین سرعت بهتری دارند یا در یک بزرگراه 4 لاین.مسلما در بزرگراه 4 لاین.ولی سرعت بیشتر باعث حرارت بیشتر می شود و در گوشی های هوشمند و ظریف این موضوع ویژه ای محسوب میشود.پس باید پهنای باند را با سرعت کلاک متاناسبا کنترل نمود تا مشکلی در حرارت و پردازش به وجود نیاید.
    حرارت بیشتر=کاهش دقت پردازش=تحلیل ترانزیستور ها به مرور زمان یا همان طول عمر کمتر
    دوستان عزیز بنده با توجه به 7 سال سابقه کاری در مباحث اورکلاکینگ نظراتمو گفتم.خوشحال میشم دوستان عزیز متخصص و دیگر دوستان نظرات خودشونو در جواب اعلام فرمایند.
    درضمن من طرفدار هیچ برندی نیستم و خودم گوشی 4S دارم و طبق نظر دوستان هرکسی بسته به نیازش به ابزار های گوشی خریداری میکندوچون من بیشتر از ابزار جی پی اس و شبکه های وایرلس استفاده میکنم این گوشی را ترجیح کاری دادم تا نیازهای کاریمو انجام دهد.

    1. کورت ونه گات جونیر- منتقد سازنده می‌گوید

      درود
      سپاس بخاطرِ توضیحات بی طرفانتون
      اما احساس میکنم خیلی واضـــــــــــــح نبود !!!
      بی طرفی تون باید ملموس باشه نه در قالب واژه های ناملموس
      با احترام.

    2. کورش می‌گوید

      اقا پارسا حر فتون کاملا درسته

  25. پریماه می‌گوید

    با سلااااام
    من تمام نظراات شمارو خوندم
    من مایه دار نیستم اما الان بعد از کلی میخاام گوشی بگیرم لطفا یکی منو راهنمایی کنه
    حالا بهترین گزینه سامسونگ؟یا ایفون؟
    خواهشا جواب ذرست و بدون تعصب بدید
    مرسی

    1. hiva می‌گوید

      خواهر اس5 بگیر

    2. کورش می‌گوید

      همونی که بچه ها گفتن سامسونگ کارایی و ارزون تر ایفون کلاس و قیمتش نمی خواستم اینو بگم ولی نمی تونم نگم ایفون واسه چس کلاسه

  26. keyhan می‌گوید

    5s شاید از لحاظ نرم افزاری رله تر باشه و کلاسش بیشتر باشه ولی کارایی s5 رو نداره چون من هم با اپل کار کردم هم با سامسونگ در ضمن اونایی که 5s رو با s5 مقایسه میکنید هر دو تا گوشی رو 10 دقیقه تو عمق نیم متری آب بزارید بعد ده دقیقه حساب کار دستون میاد

    1. بنیامین می‌گوید

      داداش منم 10 دیقه زیر اب باشم پرپر میشم چه برسه به گوشی

  27. amir kerman می‌گوید

    به نظر من اپل یه گوشیه خیلی خوبه اتفاقا یه چندوقتی دستم بود گوشیه خوبی بود اما محدودییتایی داره من اس فایوو بخاطر نداشتن اون محدودیتا ترجیهش میدم و یه سری برتریها در کل اس فایوو قابلیتهای بیشتری داره و همه اونایی که میگن اپل بهتره تعصبی به مضوع نگاه میکنن اگر باورتون نمیشه فکر میکنین الکی دارم حرف میزنم برین به نمایندگیهای ال دیجیتال میزارن هر دو گوشیو تست کنین اونوقت خودتون میفهمین من چی میگم نتیجه گیری من پس از یه مدت طولانی برسیه دو گوشی{اس فایو قابلیتهای بیشتری داره اپل برا کلاس گزاشتن بهتره } عین واقعیت

  28. محسن می‌گوید

    خیلی باحاله اینجا به اینایی که از سامسونگ تعریف میکنن میگم خداییش ایفون دستتون گرفتین ببینین cpu یعنی چی؟ نه خداییش………………………….. اونم 64بیت تازه این 2هسته ایشه اصلا شما پول واسه بنز میدی یا هیوندا ……….. حتما بنزم پول مارکشو میخوره………………

    1. کورش می‌گوید

      رکسانا سلیقه اییه زیبایی و خوش دستی ایفون کارایی و سگ جونی سامسونگ برو بازار موبایل اصلاعات بیشتر بگیر

      1. کورش می‌گوید

        محسن جو گیر نشو 64 بیتی کیفیتیه و 32 بیتی سرعتیه با کستردگی سیستم عامل اندروید اگه سامسونگ بتونه 64 بیت با همین کیفیت بزنه خیلی کار توپیه

  29. kaveh می‌گوید

    آیا می دونستین اگر گوشی اپل تو افتاب برای یه مدت تولانی باشه هنگ می کنه ؟ و یه اروور مخصوص میده که می گه باید در یه جای خنک قرارش بدی تا بتونی از امکاناتش استفاده کنی ؟ آیا می دونستین که اگه هوا سرد بهشه بازم خوب عمل نمیکنه و تاچش به سختی عملمی کنه … اینام به لیست خصوصیتهاش اضافه کنید…

  30. رکسانا می‌گوید

    من موندم با این حرفایی ک میزنید کدومو بخرم ایفون یا گلکسی هرکی ی چیز میگه ای بابا

    1. Amir می‌گوید

      از چنتا مغازه دار همینطوری بپرسید
      جوابتون مشخص میشه

      البته همین الان هم معلومه جواب شما

    2. کورش می‌گوید

      رکسانا سلیقه اییه زیبایی و خوش دستی ایفون کارایی و سگ جونی سامسونگ برو بازار موبایل اصلاعات بیشتر بگیر

  31. اشکان می‌گوید

    در خوب بودن آیفون مخصوصا کیفیتش شکی نیست ولی دوره آیفون دیگه داره تموم میشه چون محدودیت واقعا دیگه توی این زمان معنایی نداره.کساییکه آیفون دارین واقعا چقدر جز اس و زنگ زدن و چند تا بازی از قابلیت های گوشیتون استفاده میکنین ؟ اکثرتون فقط واسه کلاس خریدین مخصوصا خانم ها و گرنه هیچ کاری باهاش انجام نمیدین و نیاز ندارین چون تکنولوژی رو ازش چیزی نمیدونین..آیفون فقط تضمین پوله و گرنه واقعا دلیلی برای خریدش نیست.زمانی که عجله داری یه ویدیو واسه کارت سریع بریزی تو گوشیت و وقت کافی نداری آیفون اینجا جز یه گوشی معمولی کاری واست انجام نمیده.
    سعی کنیم کمی واقع بین باشیم و با استدلال درست انتخاب کنیم و حرف بزنیم.

    1. Amir می‌گوید

      شما بلد نیسی از امکاناتش استفاده کنی این جوری نگو
      درسته بعضی چیزاش مثل اندروید راحت نیست
      ولی امکانات هیچی کم نداره
      به هیچ وجه

      نرم افزارم که دیگه نگوو

  32. نمیگم می‌گوید

    برین گمشین ایفون 5sبهترینه

    1. hiva می‌گوید

      خودت گمشو

      1. سپیده می‌گوید

        برو تاکسی سوار شو

    2. پوریا می‌گوید

      حال به این شدت هم نه ولی آره 5s خوبه

  33. تناز می‌گوید

    اقایونی که خیلی اپل دوس دارین باشه شما اصن زورو شما اصن بچه ناف لوس انجلس بخرین استفاده کنین ولی تا وقتی اس5 یا نوت3 نداشتین جایی بدشونو نگین واسه خودتون بده نوت واقعا فوق العادس

  34. علی اکبر می‌گوید

    آیفون فقط پول مارکش رو میگیره
    نمیگم اپل بد هستش ولی تو ایران محصولات سامسونگ خیلی بهتر از اپل کارایی دارن.
    مق30

  35. Mohamadreza می‌گوید

    میثم کاملا درست میگه من 5s نداشتم ولی اپل 5 داشتم بعد نوت3 الانم s5… شاید ios سبکتر باشه و محیط کاربری زیبا تری داشته باشه ولی حقیقتا وقتی توو عمل بذارین کنار هم سامسونگ سر تره. بنظر میرسه اپلی ها فقط دارن با گوشی حرف میزننو اس میدن.من شغلم ایجاد میکنه که روزی 6 ساعت سرگرم گوشیم ام.اپل توو این 6 ساعت دو بار دشارژ میشه و شارژ واقعا ضعف مهمیه.nfc و ضد اب بودنو قابلیت تعمیرو ضربان قلبو صفحه ی با کیفیتو ضد خش……اقا اصن بیخیال برین همون اپل تون رو بخرین گوشیه مارو خز نکنین

  36. محمد جواد سیفی می‌گوید

    همه ی اینا الکیه اصلا نمیشه 5 اس رو با سامسونگ مقایسه کرد

    1. کورش می‌گوید

      تو راستی حالا دلیل بیارر!

  37. Nazanin می‌گوید

    ههه سامسونگ حتی اسم گوشیاشو از کمپانی اپل باد گرفته اسم ها رو بر عکس کرده

    1. meysamina می‌گوید

      akhe shoma iphonia to 4in safe chi mibinid1.:)))))

      2.aslan midonid USB3 chiye???? nemidonid chon hano iphoneton be note3 ham nareside che berese be S5

      3.melak battry ampereshe S5 man 2800ma vali bara u 1500ma
      40ultra power saving midoni yani chi???? yani man ba 10% sharj hodod 10 saat rahat kar mikonam

      4.ram goshi midoni be che dardi mikhore? ram man 2e, vali bara u 1e

      5. 16gb hafeze taze ramam mikhore baad u bekhatere 16gb bishtar bayad andaze nesfe qeymate nesfe goshit bishtar bedi

      6. dorbinam k taqrinan nadari, man ye 16Mp daram bara u dar hade ye axe selfi vali javab mide.

      7. sensoram k nadari, asare angosht, zaraban qalb, qadam shomar, masafat bedone niyaz be net, zede ab(goshit biofte to ab bayad beja gosht kob azash estefade koni)0

      8. motmaenan NFC ham nemidoni chiye

      9.rasti midoni fanavariaye jadidtari omade dg gsm ham goshiash led u hamchenan dari to lcd mibi. make amoled darim

      10. base dg vali hala bejoz zango sms kari bahash mikoni??????????? hamon nokia mage nemitonest javab kareto bede

      1. محسن صحافی می‌گوید

        آقا فارسی بنویسید بقیه هم بتونن از نظرتون استفاده کنن!!

        1. Amir می‌گوید

          همون بهتر که کسی نتونه بخونه
          ارزششو نداشت
          ;)

  38. Nazanin می‌گوید

    ایفون یه چیزه دیگس اینا همش الکیه اصلا اس فایو با ایفون قابل مقایسه نسیت اصلا در حده ایفون نیست که بخوایم نظر بدیم

  39. نیما می‌گوید

    من خیلی روی سامسونگ تعصب داشتم ولی از وقتی که آیفون دستم گرفتم پی بردم اس4 در برابرش مثل اسباب بازی میمونه و اپل یک چیز دیگست دیگه هر کی یک نظری داره و نظر منم اینه که پولتون رو برای سامسونگ به آب نریزین یکبار اپل دستتون بگیرین بعدش هیچ گوشی ای به چشمتون نمیاد هرچی هم که سامسونگ قابلیت بزاره روی گوشی هاش داره بی اصالتی خودش رو نشون میده که میخواد با یک چیزی بالاخره جلب توجه کنه.

    1. غزال می‌گوید

      منظورت از اصالت سیبه گاز زده است؟حخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    2. کورش می‌گوید

      چرا این همه میگید بگیر دستت بگیر دستت من دستم گرفتم چیز خواصی داره به منم بگید

  40. سیاوش می‌گوید

    بزارید iphone 6 بیاد بعدا دعوا کنید.

    s5 هنوز نیومده / 5s هم واس 1 سال پیشه.
    شما تکنولوژیه پارسالو با یه چیز که هنو نیموده مقایسه میکنید؟

  41. شاهین می‌گوید

    احتمالا باید استیو وازنیاک رو بشناسید.. حتما بعضی هاتون مصاحبه نیما اکبرپور مجری کلیک بی بی سی رو با استیو دیدید.. وازنیاک به عنوان کسی که خودش اپل رو با استیو جابز بنیان گذاشت یه جا تو مصاحبه می گه: دوست داشتم گوشی های اپل امکانات بی نظیر سامسونگ رو داشتند.. ( رفقا می تونن با مراجعه به سایت بی بی سی این مصاحبه رو دانلود کنند) جای دیگه نیما از استیو در مورد تکنولوژی سیری می پرسه که وازنیاک جواب می ده امکانات گوگل ناو به خاطر اتصال به موتر جستجوی گوگل بسیار بهتر از سیری عمل می کنه.. در آخر من یک گوشی 4s آیفون به همراه یه note2 سامسونگ دارم.. این دو گوشی تقریبا مال یه رنج تاریخی هستند. فقط می خوام بگم آیفون جلوی نوت 2 یه گجت مسخره به نظر میاد.. اصلا این دو تا قابل قباس نیستند.. سامسونگ صفحه فوق العاده بزرگ کارایی عالی و سرعت منحصر به فردی داره.. در حالی که 4s الخصوص بعد از آپدیت بسیار کند، همراه با لگ و از همه مهمتر قاتله باتری شده.. گلگسی 5 و نوت 3 بی تردید یکی از بهترین گجت های حال حاضر جهان هستند.. این رو حتی خالق اپل.. استیو وازنیاک هم تایید می کنه..

  42. مرتضی می‌گوید

    zapya
    از آیفون به اندروید و از اندروید به آیفون فایل بفرستید
    بلوتوث مرد!!
    حدود ۵۰۰ مگ رو در عرض ربع ساعت فرستادم به note 2

    1. کامران می‌گوید

      500 مگ فایل یک ربع زمان؟!!!!!
      واقعا” باید به این صبر و استقامت و پشتکار آفرین گفت. :-D
      خسته نباشید دوست من.

      ( ولی برای راهنمایی اگر نیاز به ارسال وجابجایی اینگونه فایلها دارید برنامه BUMP رو روی هر دو دیوایستون نصب کنید که 500 مگ رو در عرض 15 ثانیه جابجا کنید که وقتتون گرفته نشه).

    2. کورش می‌گوید

      قیمت گوشیای سامسونگ همچین ارزون نیستن گلکسی نوت ایج که در حال حاضر موجوده 2.5 هست حالا سامسونگ داره گوشیای ارزون و با کیفیت میده ناراحتی؟؟

    3. کورش می‌گوید

      مرتضی جان اشتباه می کنی زاپیا 500 مگ رو در عرض حداکثر 5 دقیقه میفرسته من در بدترین حالتو گفتم اگه منو باور ندارید امتحان کنید ضرر نداره

  43. پویا می‌گوید

    متاسفم برای شما که دارید آیفون رو با گلکسی مقایسه میکنید!
    باور کنید این کسایی که اینجوری سامسونگ سامسونگ میکنند
    پول ندارن که برن یه آیفون بخرن تا بفهن چیه!
    اثرانگشت و ای ۷ و ام ۷ و دو آل فلاش و…. از همه اینا مهم تر سیستم عامل زیبای آی او اس !
    من خودم یه ۵ اس دارم با یه نوت ۳ واقعا نوت هم دستگاه خوبیه ولی اصلا به دل آدم نمیچسبه!
    نه آندرویدش نه اندازه اش نه کیفیت و….
    همه ی کسانی که میگن بلوتوث نداره
    خود اپل قابلیت ایر دراپ گذاشته که بلوتوث جلوش لنگ می اندازه!
    یا اگه خوده بلوتوث رو خواستید با ایربلو شیرینگ می تونید
    اگه به کامپیوتر وصل کردنش سخته pwntues رو نصب کنید
    اگه مارکت فارسی مثل بازار میخواهید سیببچه رو نصب کنید
    اگه میخواید همه برنامه ها رو رایگان نصب کنید اپ تانگبو با حجم ۹ مگ رو نصب کنید …..

    1. مجتبی می‌گوید

      ایر دراپ ک فقط واس خود گوشیای اپله…
      ببین ما پول نداریم بخریم؟من خودم 3 تا گوشی دارم یکیش اپل ایفون 5 اس هست… ولی بی تعصب میگم …. سامسونگ اگر کیفیت ساختش فلز میشد حرفی برای گفتن نمیزاشت…

      1. پویا می‌گوید

        منظور من شما نبودی که !
        گفتم اگه بلوتوث کامل میخواهید ایربلو شیرینگ رو به صورت کرک یا اورجینال (۱۵ تومن) نصب کنید!
        آقای مرتضی هم میگن zapya هم هست که من نصب نکردم!

    2. کورت ونه گات جونیر- منتقد سازنده می‌گوید

      درود خوب بله _شایدحق باشما باشه !!!
      من که تاحالا اپل نداشتم سامسونگ هم نداشتم،
      فعلاً دارم نقد ها رو میخونم اما به عنوانِ شخص مشخصی که بیرونِ قضیه ست تمام طرفداران ِ اپل به نکته ی “پول ندارن که برن یه آیفون بخرن تا بفهن چیه!” اشاره میکنند !!!
      ممکنه واقعاً اینطور باشه ، البته که پیشداوری درست نیست، ممکنه گاهی برای شخصی این مسائل اهمیت نداشته باشند، بحث سرِ اینکه کدام بهتر است نبود نظر شخصیم اینه که آوردن این جمله زیاد جالب نیست اونم توی قرن بیست و یکم و با این پیشرفت تکنولوژی که دارایی انسان با توجه به شخصیتش تعریف میشه ،البته قصد جسارت ندارم و باتوجه به اینکه از نوشتارتون پیداست ،انسان مطلعی هستید به این مهم اشاره کردم !!!
      وگرنه انتخاب گوشی از نظر بنده یه مقوله ی نسبتاً شخصی هست و خوب بسیار به انتظاراتی که کاربر از گوشیش داره بر میگرده و خوب البته این و هم نمیشه رد کرد افرادی که تمکن مالی بالاتری دارند ، انتخابات گسترده تری خواهند داشت اما دلیل نمیشه که از این ادبیات استفاده کرد
      با سپاس
      و پوزش بخاطر صحبت و انتقاد یک طرفم!!!

    3. غزال می‌گوید

      اونقدر اختلاف قیمت ندارن که میگی پول ندارن کلا میدونی اپل چرا اسم در اورده چون گرونه و اون سیبه گاز خورده پشتش زیبایی هم نداره از نظر امکاناتم صفره دوستم داره اصلا راضی نیست میخواد گوشیشو عوض کنه اختلاف قیمتشم 400 .500 تومان بیشتر نیست کسی که 1و900 هزینه میکنه میتونه یکم دیگه هم هزینه کنه تازه یکی دیگه از دوستام لپتابش اپله ولی گوشیش اس5 یعنی اپل گوشیش از لپتابش گرون تره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      1. hojat می‌گوید

        به نظر من ایفون و کلا محصولات اپل از بسیا‌ری از جهات از سایر گوشی. ها مخصوصا سامسونگ بهتره چون هم از کیفیت ساخت بهتره هم از لحاظ امنیت واسه کاربراش و هم این که مشخصات واقعی داره . یعنی این که وقتی میگه دوربین هشته واقعا دوربینش هشته و راست یه دوربین بیست میارزه و مثل سامسونگ نیست که دوربین سیزدهش راست پنجم نمیارزه……..
        اونایی هم که طرف دار سامسونگند بخاطر اینه که با اپل کار نکردند که مزشو بچشند

    4. کورش می‌گوید

      قیمت گوشیای سامسونگ همچین ارزون نیستن گلکسی نوت ایج که در حال حاضر موجوده 2.5 هست حالا سامسونگ داره گوشیای ارزون و با کیفیت میده ناراحتی؟؟

  44. drt می‌گوید

    آقا آرش این چرت و پرتا چیه می گی بابا اگه اپل نبود که این همه خلاقیت نبود خدایش تا حالا سامسونگ دیدید که یه کاری از خودش بکنه همش کپی از اپل این سنسور زد اون امد زد حتی کابل برق هم شبیه اپل بابا این اقا فکر کنم تا حالا با اپل کار نکرده خدایش یه بار دستت بگیری ولش نمی کنی

    1. غزال می‌گوید

      بله ضد اب بودن اپل که ضد اب نیست یا ذخیره انرزی هیچ برند دیگه ای اینامکان رو نداره

    2. کورش می‌گوید

      از کجا میدونی مگه تو با سامسونگ کار کردی

  45. احمد می‌گوید

    اپل موچ یک سبک زندگی دیجیتالی در دنیا را آغاز نموده و همجنان سوار بر این موج خود، در حال حرکت هست.
    فقط کافی یه نگاهی به وسایل و محصولات تولید کنندگان بزرگ دنیا بیندازید تا ببینید این تغییر سبک زندگی تا چه اندازه در تغییر طراحی محصولات آنها نقش داشته که خودشان رو موظف دونستند در طراحی محصولاتشون جایی برای استفاده بهینه تر از محصولات اپل در نظر بگیرند
    تمامی ماشینهای بروز دنیا، دارای جایگاه ویژه برای گوشی اپل هستند
    در خطوط شرکتهای هواپیمایی و هواپیماهای آنها، رابط کاربری و جایگاه ویژه ای برای دارندگان محصولات اپل درنظر گرفته شده است
    و خیلی موارد دیگری که فقط کافی با سفر به چند کشور متفاوت به میزان قدرت نفوذ پذیری و جایگاه برند و محصولات اپل در نزد مردم پی ببرید.

    1. خلیل رجبی می‌گوید

      چه مثال مزخرفی مگه حالا زنهای که شهری هستن چه غلطی کردن حالا کی خبر داره زنهای شهری تو چهار سال چکار میکنند چه ربطی به گوشی داشت

  46. رضا می‌گوید

    علاوه بر دلایلی که دوستمون مهرداد عزیز مطرح نمودند و کاملا مورد تایید میباشد بد نیست به تاریخ انتشار این دو محصوصل هم توجه ویژه ای داشته باشیم که در عالم تکنولوژی خیلی زیاد هست و سامسونگ باز چیزی برای گفتن در قبال اپل نداشته . کلا دنیا خودش رو داره با اپل مقایسه میکنه و این یعنی اینکه اپل پیشتاز هست.

    1. مموش می‌گوید

      کاملا با دیدگاه مهرداد موافقم واسه همین یه مثال برای تایید حرفش میزنم:
      کمپانی اپل و سامسونگ درست مثل زن شهری و زن دهاتی میمونه.زن های شهری(4.5 سال یه بار میزان و بچه مورد توجهه و تازگی داره.اما زن های دهات هر 9ماه یه بار یه بچه میدن بیرون و همش تو خاک و خوله و عادیه) حالا متوجه شدین؟

      1. نبی می‌گوید

        به نظر من هم محصولات اپل بهترن ولی این کاملا سلیقه ای هست.
        ولی با تمام این صحبتها از مثالی که زدی مشخصه که خیلی خاک بر سری

      2. کورش می‌گوید

        گوشی هیچ ربطی به زن دهاتی نداره به این میگن مقایسه ی احمقانه

    2. کورش می‌گوید

      رضا این سیاسته سامسونگه

  47. مرتضی می‌گوید

    اصلا قبول ندارم این مزخرفات رو
    Fake

  48. مهرداد می‌گوید

    حالا بنظر من ٨ دلیل براى اینکه 5s را بر s5 باید ترجیح داد :
    ١: زیباى وخوش دستى
    ٢: متریال با کیفیت تر ( استفاده از المینیوم به جاى پلاستیک)
    ٣:سیستم عامل روان تر و یک پارچه
    ۴:استفاده از سنسور اثر انگشت کاربردى تر
    ۵:استفاده از پردازنده ۶۴بیتى
    ۶:استفاده از پردازنده حرکتى
    ٧:دوربین با قابلیت گرفتن فیلم اسلومشن و فلش ٢زنون
    ٨:یکپارچگى میان سیستم هاى اپل ,icloud,game center,itunse, appstore,fine my iphone ,imessages
    و قابلیت هاى دیگه …
    شاید این تور تیتر زدن درست نباشه چون اینها همه میتونه سلیقه ى باشه پس اگر قرار باشه تبلیغ یه محصولى و بکنید بیشتر رو قابلیت هاى خود دستگاه تمرکز کنید نه اینکه یه محصول دیگه رو بکبنید.

    1. سیامک می‌گوید

      مهرداد دوست خوب اپلی. ” این طور ” درسته نه ” این تور “.

    2. پوریا می‌گوید

      عالی دقیقا همینی که گفتی

    3. کورش می‌گوید

      مهرداد اشباه می کنی معلومه که چیز زیادی از سامسونگ نمی دونی برادر در مورد نظر اولت باید اعتراف کنم که دقیقا همینه که گفتی برای نظر دوم هم باید بگم آلومینیوم خیلی آسیب پذیر تر از پلاستیک هست و به راحتی با ضربه از ریخت می افته اما پلاستیک خیلی سمجه.نظر سه رو قبول دارم ولی واقعا امکانات اندرویدو نداره.در مورد نظر چهار که واقعا نمی دونم چی بگم چون منظورتو نمی فهمم کاربردی تر یعنی چی؟؟!!.نظر شیشم قبول.در مورد هفتمی که سامسونگ علاوه بر فیلم برداری اسلو مشن فست مشن هم داره !.هشتمی که با سه مثل همن.من خودم سامسونگ دارم و قبول دارم هرکی طرفداری گوشیو خودشو میکنه ولی من خدایی بدون طرفداری گفتم .اگر هم می خوایید گوشی زیبا با متریال و کیفیت عالی داشته باشین منتظر اس 6 باشید این گوشی فوق العادس بجای پلاستیک از شیشه استفاده شده و شارژر بیسیم هم داره بسیار خوش دست و زیبا با دوربین کیفیت بالا دوربین جلوشم 5 مگا پیکسله اگه پول دستتون بود بخریدش قیمتشم احتمالا بین 4 تا 4.5ملیون تومان برای مدل ایجشه

  49. ali7 می‌گوید

    سامسونگ تقلب کننده هیچوقت نمیتونه سیستم عاملی مثهiosداشته باشه،هیچوقت نبایدتعدادپیکسلارو شمرد کیفیت مهمه،مثه دمپایی تو جیب هم جانمیشه!

    1. ios می‌گوید

      شما که نمیدونی این اندروید نه آندروید پس درمورد اپل قضاوت نکن.

  50. منصوریان می‌گوید

    با احترام به دلایلی که ذکر کردید اما اینا تنها یه سری دلایل عامه پسند و بازاری هستن و تقریبا تمام طرفدارهای سامسونگ هم اینو می دونن که گلکسی اس 5 اون چیزی نیست که بشه پرچمدار سامسونگ دونست اگر چه همین دلایل شما باعث میشه دوباره یه سری صف ببندن برای خرید این گوشی مزخرف!

    1. من می‌گوید

      چقدر متعصب هستی جناب منصوریان
      حالم از شخصیتت بهم خورد واقعا….
      برای خانواده و دوستانت متاسفم که موجود ….. مثل تو رو هر روز تحمل میکنن

      1. مجید می‌گوید

        خیلی بی ادبی تو که داغون تری با این شخصیتت

    2. َArash می‌گوید

      عزیز من الان تو دنیا هر گوشی را میسازن اونا با سامسونگ مقایسه میکنن..من میدونم شما طرفدار آیفونی ..هیچ میدونی ایفون واسه چی طرفدار داره؟ من واست میگم ایفون هرجا نمایندگی داره وقتی ی نفر مثلا ایفون 4 را قبلا از نمایندگی خریده و حالا میخواد ایفون 5 را بخره ..کمپانی اپل فقط ماوت تفاوت قیمت گوشی آیفون 5 را از میگیره که حدود 100-تا 120 دلار میده و ی گوشی جدیدتری را میگیره که این سیاست شرکته و مطمین باش اگه اینکار را نمیکرد اسمش به تاریخ میپیوست..غیر از این وقتی کلی پول میدی و ی بلوث نمی تونی باهاش بکنی یا ی ترانه میخوایی گوش کنی بایست 1$ پول بدی و اکثر برنامه های خوبش باید همش پول بدی ..اخه این چه گوشیه خدایش..وجدانا خودت قضاوت کن..ادم گوشی میخره که لذتشو ببره نه اینکه ی اهنگ نه میتونی بلوتوثش کنی و باید جاش پول بدی..والا مزخرفتر از اپل تو عمرم ندیدم.

      1. AMiR می‌گوید

        دوست عزیز شما اشتباه میکنی
        اگهشما آیفون قدیمی تری رو داشته باشین و به یه اپل استور ببرین بابت اون گوشی به شما پول یا ماوت تفاوتش رو نمیگیرن بلکه گیف کارت بهتون میدن که بتونین از AppStore خرید های لازمتون رو انجام بدین
        اینم یه باور غلط دیگه ماایرانی ها از iPhone و محصولات اپل هست!

      2. AMiR می‌گوید

        در ضمن از نوشته هاتون فهمیدم هیچی از محصولات اپل و همین طور iOS نمیدونین!

      3. روح الله می‌گوید

        آرش خان کاش فقط بلوتوث بود . من یه اپل 5s خریدم داغون شدم
        1.بلوتوث نداره هیچ
        2.یه status bar درست حسابی تو این گوشی نمیبینی .
        3.گوشی های آندروید خیلی راحت با واژگون کردن به حالت سکوت میره ولی تو اپل …..
        4.از یه برنامه میخوای یه پله برگردی عقب نمیتونی حتما باید هوم بزنی . . . .
        5.یه تافته جدا بافته هست که هر جا میری حتما باید کابل شارژخودش رو با خودت ببری.
        6.اس ام اس ها هنوز مثل گوشی های قدیمی دسته بندی درست حسابی ندارن.
        7.یه برنامه میخوای نصب کنی باید با هزار سلام وصلوات از دو سه تا مارکتی که داره بگیری.
        8.تماس گیرنده و دیالرش که افتضاح نمیفهمه که شماره هایی که بیشتر در ارتباطی رو بیاره بالاتر.
        9.تو گوشیهای آندروید روی هرچی انگشت بذاری 2 ثانیه صبر کنی چندین کار مختلف برات انجام میده، ولی تو اپل هیچ.
        10.یه speed dial یه voice recorder درست حسابی نمیتونی براش پیدا کنی
        به نظر من مقایسه بالا فقط میبایست یک جمله باشد و اون اینکه سامسونگ یک اسمارت فونه ولی اپل یه استوپید فونه همین بس !!!!!
        فقط کلاس فقط کلاس فقط کلاس و دیگر هیچ!!!
        جالبه هرکی هم میخره به خاطر کلاسش از تمام واقعیتها و ضعفهای گوشی چشم میپوشونه همین کم لطفی دوستان دارنده این گوشی منو به اشتباه انداخت و سامسونگ و دادم اپل گرفتم!! وای چه اشتباهی اعتراف میکنم!!!