مشکلات رایج ویندوزفون و راه‌های برطرف کردن آن‌ها

از آنجایی که ویندوزفون کنونی دارای نواقصی است بنابراین کاربران تا آمدن آپدیت جدید باید با سیستم‌عامل فعلی خود کنار بیایند. در این مقاله مشکلات رایج و روش‌های بر طرف کردن این مشکلات در ویندوز‏فون 8 را بررسی خواهیم کرد.

575

فارنت: بنا به گفته مایکروسافت، ویندوزفون 8.1 در حال آماده‏‌سازی و انجام آزمایشات نهایی است و تا چند ماه به صورت رایگان برای تمامی گوشی‌های ویندوز فون 8 ارائه خواهد شد. از آنجایی که ویندوز فون کنونی دارای نواقصی است بنابراین کاربران تا آمدن آپدیت جدید باید با سیستم‌عامل فعلی خود کنار بیایند. در این مقاله مشکلات رایج و روش‌های برطرف کردن این مشکلات در ویندوز‏ فون 8 را بررسی خواهیم کرد.

windows-phone-problems


مشکل در اشغال حافظه قسمت “other“:

بسیاری از کاربران از وجود نقص در قسمت فضای ذخیره‌سازی این سیستم‌عامل گلایه دارند. به طوری که وقتی کاربران برای مشاهده میزان فضای مصرفی دستگاه خود مراجعه می‌کنند در این بخش، قسمتی با نام “other” وجود دارد که میزان فضای اشغال شده توسط ایمیل‌ها، اطلاعات بازی‏ و برنامه‌ها و دیگر فایل‌های موقت را نشان می‌دهد. متأسفانه هیچ راهی برای پاک کردن این اطلاعات بدون پاک کردن کل اطلاعات گوشی وجود ندارد. بالاخره مایکروسافت برای رفع این مشکل چاره‏‌ای اندیشید.

Windows-Phone-Other-Storage

راه حل‌های پیشنهادی:

  • آپدیت GDR2 برای رفع این مشکل ارائه شده است و به صورت خودکار اطلاعات این قسمت را هنگام پر شدن پاک می‌کند.
  • استفاده از برنامه Storage Check که توسط نوکیا ارائه شده است. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود فایل‏‌های این قسمت را پاک نمایید.
  • استفاده از برنامه رایگان Shrink Storage.

مشکل اعلانات

Windows-Phone-Notifications

یکی از مشکلات رایج درست کار نکردن اعلانات و رویدادها در برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک و واتس‌اپ در ویندوزفون 8 است. به طوری که وقتی برنامه‌های ذکر شده رو باز می‏کنید با تعدادی زیادی از پیام‌ها و رویداد‏های متنوع روبرو می‏شوید درحالی‌که قبل از این هیچ اعلانی مبتنی بر وجود رویداد برای شما گزارش نشده بود.

راه حل‌های پیشنهادی:

ابتدا گوشی خود را ریستارت کنید. برای این کار دکمه پاور گوشی را به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا گوشی خاموش شود و سپس آن را روشن نمایید.

  • به قسمت Settings -> Wi-Fi -> Advance بروید و تیک گزینه ” Keep Wi-Fi on When Screen Time Out ” را فعال نمایید. با فعال کردن این گزینه گوشی شما در حال آماده باش نیز ارتباط خود را با مودم حفظ خواهد کرد.
  • در قسمت تنظیمات گوشی، گزینه صرفه‏جویی در مصرف باتری را خاموش کنید چون ممکن است برای صرفه‏جویی در مصرف باتری در حالت آماده باش ارتباط شما با اینترنت قطع شود.
  • اگر با انجام موارد بالا همچنان مشکل حل نشده است، برنامه مربوطه را از گوشی خود پاک کرده و سپس گوشی را ریستارت نمایید و سپس برنامه را دوباره نصب نمایید.

مشکل در هنگام کم و زیاد کردن صدا

Windows-Phone-volume

تعدادی زیادی از کاربران گزارش داده‏‌اند که هنگامی که به موسیقی گوشی می‏دهند نمی‏توانند با دکمه‏های فیزیکی کنترل صدا، صدای موسیقی را کم و زیاد کنند.

راه حل‌های پیشنهادی:

  • گوشی خود را ریستارت نمایید. برای این کار دکمه پاور گوشی را به مدت 10 ثانیه نگه دارید تا گوشی خاموش شود و سپس آن را روشن نمایید. با انجام این کار مشکل به طور موقت حل می‏شود.
  • اگر گوشی شما سری لومیا است، از پلیر مخصوص نوکیا برای گوشی دادن موسیقی استفاده نمایید زیرا این برنامه به درستی کار می‏‌کند و مشکل اشاره شده در این قسمت را ندارد.

مشکل راه‌اندازی مجدد

اواخر سال گذشته میلادی تعدادی از کاربران ویندوز فون 8 از ریبوت شدن گوشی بدون هیچ اخطاری گلایه داشتند، این مشکل در گوشی‏‌های HTC 8X و لومیا 920 گزارش شده بود. مایکروسافت برای حل این مشکل، بسته به‌روزرسانی OTA را منتشر کرد.

راه حل‌های پیشنهادی:

  • مطمئن شوید سیستم‏‌عامل گوشی به‌روز باشد.

 برای این کار به قسمت Settings -> Phone Update -> Check for updates and follow the prompts بروید و سیستم‏عامل گوشی را آپدیت نمایید.

  • اگر پس از انجام به‌روزرسانی مشکل حل نشده است، در صورت امکان باطری گوشی را در بیاورید و دوباره سر جای خود قرار دهید.
  • برگرداندن به تنظیمات کارخانه را به عنوان آخرین راه‏حل به شما پیشنهاد می‌دهیم. بهتر است قبل از انجام هر کاری از اطلاعات گوشی خود backup تهیه کنید.

 

مشکل زود خالی شدن باتری

Windows-Phone-Battery

اگر شما هم جز کسانی هستید که احساس می‌کنید باتری گوشی شما زود تمام می‏‌شود، ممکن است Wi-Fi، NFC و GPRS یا بلوتوث گوشی روشن باشد. با غیرفعال کردن این موارد روند مصرف باتری را کاهش دهید. همچنین تعدادی از برنامه‏‌های کاربردی که بر روی گوشی نصب کرده‌اید در پس‌زمینه در حال اجرا شدن هستند، در صورت ممکن این برنامه‌ها را پاک یا غیرفعال نمایید.

راه حل‌ پیشنهادی:

  • برای غیرفعال کردن برنامه‏‌های در حال اجرا در پس زمینه به Settings -> Applications -> Background tasks مراجعه کنید.

خطا در همگام‌سازی

تعدادی از کاربران از وجود خطا در قسمت همگام‏‌سازی حساب‏‌های کاربری، ارسال و دریافت پیامک و ایمیل گلایه دارند.

راه حل‌ پیشنهادی:

  • برنامه اسکایپ را پاک کنید و عمل همگام‌سازی را انجام دهید سپس برنامه اسکایپ را مجدداً نصب نمایید.
  • اگر مشکل همچنان پابرجاست، گوشی خود را دوباره راه‌اندازی کنید.

در این مقاله سعی کردیم مشکلات رایج و روش‌های برطرف نمودن این مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز به مشکل تازه‌ای برخورد کرده‌‏اید حتماً با ما در میان بگذارید.


پایان مطلب/

Source: DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

575 نظر برای این مطلب
  1. hamidreza می‌گوید

    سلام
    من ۵۴۰ دارم از وقتی که گوشیمو ریست فکتوری کردم دیگه او استور گوشیم کار نمیکنه
    این پیغام میده
    فعلان اتصال بر قرار نمی شود بعداً امتحان کنید
    ممنون میشه راهنمای کنید

    1. محمد ازادی می‌گوید

      سلام ببخشید مشکل شما حل شد اگه راه حلش را پیدا کردید ممنون میشم کمکم کنید من هم همین مشکل را دارم

  2. میثم می‌گوید

    سلام لومیا۶۴۰xlدارم الان چند روزه وقتی گوشیمو قفل میکنم بعداز چند دقیقه خودش پشت سرهم ریست میشه هم هارد ریست کردم هم ریست فکتوری ولی درست نشد.کسی میدونه مشگلش چیه؟ممنون میشم اگه کمکم کنید….

  3. iman می‌گوید

    سلام.گوشیم بریک شده 830 برنامه ویندوز ریکاوری تول نمیخونش ک دانگرید کنم.ورزن جدیدش ک ابدیت کردم دیگ نمیخونه گوشی.چه راه حلی یشنهاد میکنید

  4. ارشام می‌گوید

    سلام تازه لومیا۵۴۰ گرفتم وقتی میخوام از استور دانلود کنم نصب رو که میزنم میگه باید عضوخانواده ماکروسافت بشید چندبار هم اینکارو کردم ولی دوباره همین پیغامو میده خواهش میکنم هر کی میدونه راهنماییم کنه
    ممنون

  5. M.A.H.D.I می‌گوید

    سلام . بچه ها استورو باز میکنم ارور 0x80131500 رو میده چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم کنین گوشیم 535 هست

  6. هانی می‌گوید

    سلام من لومیا ۵۲۵ دارم یک مدت میشه که وقتی تو اینستاگران میرم میخوام فیلم ببینم برنامه اینستاگرام بسته میشه و از برنامه خارج میشه چند بار پاک کردم و نصب کردم درست نشده چکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      باید جدیدترین نسخه رو دریافت و نصب کنید

  7. tahoora می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    لومیا۵۳۵ دارم ی چند روزیه برای ورود ب فروشگاه کد خطا(805a8011 )میده
    باید چکار کنم؟

  8. مجتبی سلمانی می‌گوید

    سلام وقتی من گوشیمو به کامپیوتر وصل میکنم
    فایلهای درایو اصلی گوشیو نمایش یعنی فایل های سیستم و پروگرم فایل و غیره
    گوشیم خاموش شده و روشن نمیشه
    مدل گوشیمم HTC 8S
    ممنون

  9. علیرضا می‌گوید

    سلام خسته نباشد.من لومیا 1020 دارم .مشکم اینه که وقتی که تمام عکسامو از تو حافظه موبایل به کامپیوتر انتقال دادم دیگه نرم افزار لومیا کمرا (luma camera)رو باز نمیکنه مشکش چیه.

  10. kmmk2731 می‌گوید

    سلام خسته نباشید.من یه مشکل بزرگ دارم خواهش میکنم راهنماییم کنین،وقتی میخوام عکسی رو با فتوشاپ ویرایش کنم و به گالریه گوشیم میرم برمیگرده داخل فتوشاپ و وارد گالری عکسم نمیره،یا موقعی که میخوام عکسی رو در اینستاگرام به نمایش بذارم همین اتفاق میفته و اینستا رو میبنده کلا،یا زمانی که میخوام عکس پروفایلم رو عوض کنم هم چه در واتس آپ چه در تلگرام و چه در اینستا همین مشکل رو دارم… ‎:'(‎ خواهشا کمکم کنید ،مرسی.

  11. aram می‌گوید

    سلام من لومیا 640 lte دارم ولی نمیتونم از تلگرام آهنگیو سیو کنم تو لیست موزیکام نمیره چیکا باید بکنم؟

  12. مفید می‌گوید

    سلام و درود ،دوستان من ۱۵۲۰دارم تلگرامو واتساپم منقضی شد نمیتونم اپدیت کنم چن مایکروسافت کد تایید میخواد برای اکانتم و من ارتباطم با هاتمیلم قطع شده ویندوز دهم میخوام نصب کنم

  13. مصطفی می‌گوید

    سلام
    من لومیا 630 دوسیم کارت دارم که در اکثر برنامه ها شاهد کرش شدن برنامه ها هستیم (اینستاگرام، تلگرام، پلیر موزیک و ویدئو، زاپیا و…) میخواستم بدونم کسی راه حلی برای این مشکل نداره خیلی روی اعصابه دوستان هر کی راه حلی داره ممنون میشم بگه. با تشکر

  14. رضا می‌گوید

    سلام لومیا ۶۴۰ xl دارم دو سیمکارت وارد استور میشه اما دانلود نمیتونم بکنم لطفا راهنمایی کنید

  15. یاسین می‌گوید

    من منظورم ایمیل گوشیمو میگم چطوری عوض کنم راه حلشو بدونم،،ایمیلم اینستا که میدونم تا واردش نشم نمیشه درست کرد،منظورم خود ایمیل خودمو چطوری تعغییربدم،سایتی جایی هست تا بتونم کمک بگیرم ممنون اگه کمک کنید?

    1. علی ارغوان می‌گوید
  16. یاسین می‌گوید

    اقای ارغوان ممنون که جواب دادیید ،مراحل عوض کردن ایمیل و میگید برای لومیا ۷۲۰،،میخوام همون ایمیلی رو که تو ساخت پیج اینستاگرامم زدمو درست کنم تقریبا همون ایمیله فقط یه نقطه ینی دات بعداسمم و قبل فامیلیم نزاشتم،میخواستم ایمیلمو تعغییربدم تا با اون ایمیل اینستام متابقت کنه تا بتونم پسدردمو عوض کنم،فقط مزاحل عوض کردن ایمیل و بهم توضیح بدید ممنون میشم،چون بلدنیستم اصلا هرکاری میکنم توگوشی توضیحی نداده ممنون میشم جوابمو بدید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      متاسفانه راهی برای عوض کردن ایمیل بدون اینکه وارد صفحه اینستا شده باشید وجود نداره

  17. یاسین می‌گوید

    سلام سال نوتون مبارک،،من مدگوشیم لومیا ۷۲۰دارم،،تو اینستاگرام بودم یهو اومدبیرون بعدش خرچقدررمزشو زدم ولی درست نشد بازش نکرد،فورگت رفتم که پسوردمو عوض کنم تا درست بشه ولی هیچ ایمیلی ارسال نمیشه برام،من متوجه شدم موقع ثبت نام اینستاگرام بعداسمم یعنی قبل از فامیلیم یه نقطه نزاشتم تو ایمیلم ،الان ایمیل خودمو میزنم اصلا تاییدنمیکنه ولی اون ایمیلی که نقطشو ینی دات نزاشتمو تاییدمیکنه ولی ارسال نمیشه برام تا بتونم پسوردموعوض کنم،،خواهشا مراحل عوض کردن ایمیل و بگید تا من بتونم حداقل ایمیلمو عوض کنم اون نقطشو بردارم تا ارسال بشه برام،ممنون میشم کمکم کنید،،من بارها پیغام گذاشتم ولی جواب ندادید،،خدایش خیلی واجبه عاحزانه درخواست کمک دارم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر ایمیل رو اشتباه وارد کردید دیگه راهی نیست متاسفانه

  18. مهرناز می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    گوشی htc8s سیستمش ۸.۱هستش به زور دولوپر اپدیتش کردم ،ی سالی هم میشه اپدیت کردم دیگه بعد اون اپدیت نمیشه. الان گوشیم کلا هنگ میکنه و برنامه ها رو باز نمیکنه چند بار هم به تنظیمات اولیه برشگردوندم اما فایده نداشت تو رو خدا کمک کنید ،فقط میخوام از واتس اپ استفاده کنم بقیه اش مهم نیست

  19. مهدیه می‌گوید

    سلام لفا راهنمایی کنین منو گوشی لومیا۵۳۵دارم بعد هردفعه که میخوام نرم افزارم آپدیت کنم به مشکل برمیخورم ایندفعه ام برنامه6tagنصب کردم حالامیخوام آپدیت کنم میزنه واسم که بروز رسانی تلفن چک کنم ولی هرکارمیکنم اونم چک میکنم نمیشه حتی برنامه دیگه ام واسم نمیتونم دانلود کنم همین پیغام میده بهم ممنون میشم راهنمایی کنین منو

  20. shima می‌گوید

    salam bebkahshid man az vaghti update kardam majbur shodam hard reset konam bad az vaghti in karo kardam miram tu store ino mige:something happend on our end.waiting a bit might help

  21. ایمان می‌گوید

    سلام چطور میتونم از استور بدون اتصال به وای فای برنامه هایی رو که میخوام دانلود کنم یعنی با 3جی یا 4 جی دانلود کنم گوشی من لومیا 1020 هست لطفا راهنماییم کنید ممنونم

  22. reza می‌گوید

    سلام
    من گوشی htc 8x دارم میخوام outlook رو بدم واسه ساخت اکانت خطا میده .
    اینم خطاشه couldnt activate phone و در ادامه توضیح خطاش اومده
    we were tryng to activate your phone without you about it but skmething went wrongs so we need some more information before we can contion
    ممنون میشم هر چه سریعتر راهنماییم کنید .

  23. ali می‌گوید

    با سلام و خسته نباشد
    میشه راهنماییم کنید گوشی لومیا 535 که واتساپش حذف شده و در استور ارور 805a8011 رو میده چطور مشکلش حل میشه و بتونم مجدد واتساپ رو نصب کنم

  24. فاطمه می‌گوید

    سلام من هم مشکل خانم یلدارو دارم تلگراممو پاک کردم حالا ک میخوام برم تو استور دانلودش کنم ارور 805a8011 رو میده شما گفتید بره تو تنظیمات اکانتش میشه دقیق توضیح بدید ک چیکار کنم اونجا تا درست بشه ممنون

  25. abualinori می‌گوید

    مشکل فیلترشکن حلی نداره؟هرچی تلاش کردم واردفیسبوک بشم نتونستم لطفا راهنمایی کنید.ممنون

  26. Hossein gh می‌گوید

    سلام به همه
    فون : 640xl dual
    من یه مشکلی برام پیش امده خیلی هم فوری هست نیاز به کمک دارم
    من با برنامه اینسایدر یه نسخه پریویو از وین 10 رو گرفتم که تو قسمت وین اپدیت امده
    بعد وقتی به نت وصل نبودم اشتباهی روی دانلود زدم وقتی رفتم خونه وقتی به وای فای وصل میشم شروع میکنه به دانلود اپدیت هیچچچچچچ گزینه ای هم برا کنسل نیست
    خواهش میکنم کمک کنید من الان باید چیکار کنم تا اپدیت نکنه به صورت خودکار ؟
    فقط میخوام کنسلش کنم
    همه ی گزینه های خودکار رو هم برداشتم دیگه نمیدونم باید چیکار کنم !!!
    لطفا کمک کنید

  27. امین می‌گوید

    سلام منم مشکل بهزاد رو دارم.
    {{{{{با سلام
    ببخشید مشکل من ربطی به پستتون نداره!! ولی اگه راه حل رو میدونید لطفا بگید
    امروز اومدم سر گوشیم دیدم صفحه ش روشنه ولی هرجی باش کار میکردم عمل نمیکرد دکمه های پاور و کم شدن ولوم رو گرفتم که شاید درست شه… چند بار که این کارو کردم صفحه گوشی هم خاموش شد و هرچی سعی میکنم روشن نمیشه قبلش هم چند بار دکمه پاور رو فشار دادم ولی بازم نشد!!!
    شما میدونید باید چیکار کنم؟؟؟؟
    اگه بگید ممنون میشم}}}}}}

    ربطی هم به شارژ گوشی نداره اگه کسی اطلاعی داره بده دارم از گوشی نا امید میشم دیگه.

  28. میناـص می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    گوشی لومیا ۱۰۲۰ دارم.دیروز از وین ۸ به ۸.۱ ارتقاش دادم!امروز تو برنامه تلگرام بودم که دچار مشکل شدم رو هر چتی که میزدم فقط صفحه ی یک کانال برام باز میشد!گفتم شاید خاموش روشن کنم درست شه!خاموش کردم روی صقحه شروع با لوگوی نوکیا موند و دیگه جلوتر نرفت!گوشی رو دوبار با کلید خاموش روشن+تنظیم صدا ری استارت کردم الان بعد از نشون دادن صقحه شروع نوکیا یه صفحه آبی میاد که وسطش علامت ـ :( ـ داره!! چیکار باید بکنم؟؟؟تورو خدا زودتر جواب بدید!ینی ویندوز گوشیم پریده؟؟

  29. بهروز می‌گوید

    سلام
    گوشی من 640xl dual هست من آپدیت کردم به ویندوزفون 10 از از وقتی آپدیت کردم همه کانتکتهام از بین رفته و هیچ شماره ای رو هم نمیتونم ذخیره کنم لطفا یک راهنمایی کنید ممنون

  30. رضا می‌گوید

    سلام من یک گوشی 950 xl دارم . مشکلی که دارم اینه که وقتی با هندز فری بلوتوث کانکت هستم و دارم صحبت می کنم مسیج که میاد مکالمه رو قطع می کنه و ازم می پرسه بخونم یا نه؟! از هیچ جا نتونستم خاموشش کنم . شما آیا راهی می دونید؟

  31. صادق می‌گوید

    سلام
    من یه گوشی لومیا 930 دارم و نمی تونم به اینترنت سیم کارتم با خود گوشی وصل بشم ولی وقتی اینترنتو شیر میکنم با سرعت بالا میتونم از نت گوشی استفاده کنم
    لطفا راهنمایی کنید

  32. reza10600 می‌گوید

    با سلام

    لومیا 630 دارم ایکون تماس سیم 1 گوشیم حذف شد چطور میتونم ایکون رو برگردونم و 630 به وینفون 10 ارتقا پیدا میکنه یا نه

    با تشکر

  33. عباس می‌گوید

    سلام
    مدل گوشی من Microsoft Lumia 640 Xl LTE هست، دو تا مشکل هست که ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید:
    1- احساس میکنم در کانکشن اینترنت با وای فای کمی تاخیر هست، البته وضعیت موقع استفاده از اینترنت سیم کارت کمی بهتر میشه.
    2- همگام سازی برنامه ها ضعیفه مخصوصا برای اینستاگرام که نزدیک 8 9 ساعت تاخیر هست.
    3- دریافت و ارسال پیامک با تاخیر انجام میشه

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام
      در رابطه با کانکشن وای‌فای که مشکلی نیست، شما هنگامی هم که نشون داده میشه در حال اتصاله، میتونید مرورگر رو باز کنید.یعنی توجه نکنید توی اکشن سنتر هنوز در حال اتصال نوشته …
      پیامک که ربطی به گوشی نداره و خب آنتن دهی رو چک کنید.
      منظورتون از همگام سازی برنامه ها رو متوجه نشدم! دقیق بگید یعنی چی 8، 9 ساعت تاخیر هست ؟

  34. پوریا می‌گوید

    با سلام
    ببخشید مشکل من ربطی به پستتون نداره!! ولی اگه راه حل رو میدونید لطفا بگید
    امروز اومدم سر گوشیم دیدم صفحه ش روشنه ولی هرجی باش کار میکردم عمل نمیکرد دکمه های پاور و کم شدن ولوم رو گرفتم که شاید درست شه… چند بار که این کارو کردم صفحه گوشی هم خاموش شد و هرچی سعی میکنم روشن نمیشه قبلش هم چند بار دکمه پاور رو فشار دادم ولی بازم نشد!!!
    شما میدونید باید چیکار کنم؟؟؟؟
    اگه بگید ممنون میشم.

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام، خب احتمال داره شارژش تموم شده باشه !

  35. یلدا می‌گوید

    سلام دوستان
    من گوشیم لومیا ۵۲۰هسنش و بدلیل پر بود حافظه م برنامه تلگرامم رو حذف کردم که دوباره نصب کنم،متاسفانه هرکاری میکنم دیگه فروشگاه تلفنم باز نمیشه و ارور 805a8011 رو میده
    نمیتونم دیگه هیچ برنامه ای دانلود کنم
    میشه کمکم کنید ممنون میشم

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام
      مشکل از تنظیمات اکانتتونه،
      این مسیر Settings > emails and account > Microsoft account رو دنبال کنید و تنظیمات رو یک بار بررسی نمایید.

  36. فاطمه می‌گوید

    سلام خسته نباشید،گوشی من نوکیا لومیا۸۳۰هستش،با اینکه حافظه گوشی و کارت sd ظرفیتش پر نیست ولی سرعت تلگرامش شدیدا افت کرده و خیلی از اوقات اصلا پیام یا دیتایی رد و بدل نمیشه و کلافه شدم،مشکلی در اتصالات اینترنتم وجود نداره و فکر میکنم ایراد از جایی دیگه است و ربطی هم به فیلتر شدن تلگرام هم نداره چون بقیه اعضای خانواده همون اوقاتیکه من از این مساله کلافه هستم به راحتی و با سرعت خوب از تلگرامشون استفاده میکنن،در ضمن همه مون هم از وای فای مشترک استفاده میکنیم.خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید.

    1. sohaii می‌گوید

      ابدیت کن

  37. sohaii می‌گوید

    سلام کسی میدونه چطوری وقتی گوشی ویندوزفون را با پورت usb وصل کام کامپیوتر مکنیم چطور رم Eject کنیم

  38. علی می‌گوید

    سلام خسته نباشید چند وقت پیش دوتا فایل بلوتوث کردم به گوشی فرمت آنها aac بود. الان هر چی میگردم نمیتونم پیداش کنم لطفا راهنماییم کنید مدل گوشی لومیا520. خیلی حیاتی هستش. با تشکر

    1. sohaii می‌گوید

      من هم این مشکل داشتم درگوشی ویندوزی وقتی با بلوتوث خود گوشی فایلی را می فرستی اگه نرم افزار مریوطه رو نداشتی فایل پاک میشه یا بایدبا یک نرم افزار مدریت بلوتوث نصب کن یا از وای فای برای اننتقال فایل استفاده کنی و یا با کابل usb

  39. محمد می‌گوید

    سلام
    من گوشیم لومیا 1020هست دوربینش خودب خود از کار افتاده بازنمیشه میشه بفرماییدمشکلش چیه؟

  40. Mona می‌گوید

    سلام، من گوشیم لومیا 520 هست، چند روز پیش داشتم باهاش فیلم میگرفتم وقتی که میخواست فیلم رو دخیره کنه گوشی خاموش شد و بعد از اینکه روشن شد…زمان و تاریخش بهم ریخت…هر اپیو میخوام باز کنم گوشی مجدد خاموش روشن میشه حتی وقتی اس ام اس یا تماس هم دارم این اتفاق میوفته…ساعت و تاریخش هم بعد از هر بار خاموش و روشن شد به هم میریزه…ریست فکتوری هم کردم ولی هیچ اتفاقی نیوفتاد فقط SD card رو ریست کرد…چه کنم؟

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام
      یعنی چی ریست فکتوری هم کردم اما اتفاقی نیفتاده؟
      یعنی اپلیکیشن ها پاک نشدن؟

  41. امیر می‌گوید

    با سلام.من گوشی لومیا 520 دارم.مشکلی که هست که به تازگی رخ داده دیگه نمیتونم با مودم در واتساپ پیام ارسال کنم یا دریافت کنم.بقیه شبکه ها به خوبی کار میکنن.و یه چیزی دیگر با اینترنت گوشی میتونم از واتساپ استفاده کنم ولی با مودم نه لطفا راهنمایی کنید.باتشکر

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام
      خب واضحه مشکل از نتتونه خونست دیگه، وقتی با نت سیم کارت راحت کار می کنه !

  42. محمد می‌گوید

    سلام ببخشید گوشی من لومیا 1020 هست دوربینش بازنمیشه ومشکل دیگه اینکه اون برنامه هایی که بلوتوث میشه پیدا نمیشه کسی میدونه چطوری درستش کنم؟

  43. رضا می‌گوید

    سلام من گوشی نوکیا لومیا 520 دارم ولی متاسفانه اصلا بالا نمیاد و وقتی کلید پاور را میزنم این پیغام را میده لطفا اگه کسی میدونه چطور درست میشه کمکم کنه با تشکر unable to find a bootable . Press any key to shut down

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      متاسفانه این مشکل به دلیل خراب شدن یکی قطعات داخلی گوش رخ میده که در لومیا 520 شایعه.
      بهتره گوشی رو پیش یک سرویس کار کار بلد ببریید چون کاری از دست شما برنماید.

  44. علی می‌گوید

    من وقتی وارد اکانت میشم میزنه not update هر چه قدرم synceمیزنم آپدیت نمیشه اگه کسی اطلعاتی داره منو راهنمایی کنه

  45. امیر حسین می‌گوید

    سلام. من lumia 640xl دارم و توی تنظیمات گزینه ی display رو باز نمیکنه و وقتی روش کلیک میکنم بدون هیچ پیغامی، برمیگرده به منوی تنظیمات… آیا راه حلی برای رفع این مشکل هست؟ با تشکر

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام
      خیلی وقته آپدیت نکردین برنامه های سیستمی رو، انجام بدین این کارو احتمال خیلی زیاد حل میشه.

  46. عاطفه می‌گوید

    سلام من چن وقتیه رنگایه گوشیم قاطی کرده…گوشیم ب مودم وصل نمیشه و وقتی رم تو گوشیمه نمیتونم عکس بگیرم…چیکار کنم؟؟من عملا دیگه نمیتونم از گوشیم هیچ استفاده ای بکنم…چن بارم ریست کردم…ممنون میشم اگه هرچه سریع تر راهنماییم بکنین

  47. علیرضا می‌گوید

    سلام من تعدادی نرم افزار دانلود کرده بودم بعد از اینکه تنظیمات گوشی رابه کارخانه برگرداندم حالا نرمافزارها بالا نمیاد کلیه ای نرمافزارها داخل کارت حافظه بود گوشیم لومیا
    ۶۴۰ایکس ال

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام
      خب پاک شدن دیگه :)

  48. mortezashahedifar می‌گوید

    سلام قسمت یاداشت نمیتونم بخونم یا بنویسم یا حذف کنم

  49. mortezashahedifar می‌گوید

    سلام دوستان ویندوزی مشکلی برای قسمت یاداشت گذاری برام پیش اومده نه میتونم اضاف یا حذف و خواندن یاد داشت داشته باشم راهنمایی کنید تشکر

  50. پوریا می‌گوید

    سلام store گوشی من این اخطار میده چکار کنم.
    were having trouble connecting you to the store at the moment. please try again in a minute or tow.
    ممنون

    1. بهزاد ایزدی فریمانی می‌گوید

      سلام
      چند ساعت دیگه تست کنید.