طعنه عجیب اپل به سامسونگ درمورد تقلب درنتایج بنچمارک گلکسی‌نوت 3!

ظاهرا واکنش‌ها به اقدام سامسونگ تنها به کاربران دنیای مجازی محودو نیست و مدیر بازاریابی شرکت اپل نیز با انتشار یک توئیت کوتاه نسبت به این موضوع واکنش جالبی نشان داده است.

0

فارنت: اگر مطلب قبلی ما را خوانده باشید حتما خبر دارید که سامسونگ با انجام برخی اقدامات مشابه گلسی اس 4 در گوشی گلکسی نوت 3، نتایج بنچمارک این گوشی هوشمند را دستکاری کرده و برخی معتقدند با انجام نوعی تقلب سعی در بهبود نتایج بنچمارک این گوشی هوشمند از 20 تا 50 درصد داشته که به هر حال امری تعیین کننده در انتخاب کاربران به حساب می‌آید.

اما ظاهرا واکنش‌ها به این اقدام سامسونگ تنها به کاربران دنیای مجازی محودو نیست و مدیر بازاریابی شرکت اپل نیز با انتشار یک توئیت کوتاه نسبت به این موضوع واکنش جالبی نشان داده است.
فیل شیلر مدیر بازاریابی اپل در توئیت خود تنها به انتشار کلمه “shenanigans” به معنای شیطنت البته به همراه یک لینک اقدام نموده که این لینک کاربران را به وب‌سایت arstechnica هدایت می‌کند که اولین گزارش در این خصوص یعنی تقلب دوباره سامسونگ در گلکسی نوت 3 را منتشر کرده است.

Philip-Schiller-Galaxy-Note-3-shenanigans

البته جناب فیل شیلر ظاهرا علاقه خاصی برای استفاده از حساب توئیتر خود برای تکه پراندن به اندرویدی‌ها دارد چرا که توئیت قبلی او نیز به هفت ماه قبل باز می‌گردد که در آن توئیت به گزارش‌های منتشر شده در خصوص بدافزارهای موجود در اندروید اشاره کرده بود

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.