سرفیس مینی؛ تبلت 7.5 اینچی مایکروسافت هم در راه است

پس از موفقیت تبلت‌های نکسوس 7، کیندل فایر و آیپد مینی حالا مایکروسافت هم تصمیم گرفته تا به تولیدکنندگان تبلت‌های مینی بپیوندد. گفته می‌شود نسخه مینی سرفیس مایکروسافت با صفحه‌نمایش 7.5 اینچی عرضه شود.

0

مایکروسافت در این هفته تبلت‌های سرفیس 2 و سرفیس پرو 2 را معرفی کرد اما برای برخی کاربران استفاده از تبلت‌های ده اینچی چندان ایده‌آل نیست. اخیراً گزارش‌هایی از NPD DisplaySearch و HIS iSuppli به صفحه‌نمایش 7.5 اینچی برای سرفیس اشاره داشته‌اند. همچنین در بسته آپدیت ابزار توسعه‌دهندگان مایکروسافت برای ویندوز 8.1 به تبلت‌های 7.5 اینچی با وضوح 1440 در 1080 و نسبت تصویر 4:3 اشاره شده است.

CNET برنامه تولید سرفیس مینی 7.5 اینچی با نسبت تصویر 4:3 را تایید می‌کند اما وضوح دستگاه را 1400 در 1050 اعلام کرده است. “پانوس پانای” پدیدآورنده سرفیس مایکروسافت از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده اما می‌گوید که: “اندازه بخش مهمی از فرصت‌های تولید را برای سرفیس در آینده دارد.” با شایعات و گزارش‌های فراوانی از وال استریت و دیگر منابع می‌توان مطمئن بود که مایکروسافت در حال کار روی سرفیس مینی است.

البته به گزارش ZDnet از آن‌جایی که سرفیس مینی قرار است با ویندوز 8.1 عرضه شود در سال 2013 نباید انتظار آن را داشت چرا که نام رمز این نسخه از ویندوز برای سرفیس Spring 2014 GDR است پس باید تا بهار سال آینده برای معرفی این سرفیس کوچک منتظر باشیم.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, ZDnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.