آپدیت اندروید 4.3 برای اچ تی سی وان و برطرف شدن مشکل دوربین

رکت اچ تی سی اعلام کرده به همراه به روزرسانی اندروید 4.3، مشکل موجود در دوربین این گوشی هوشمند برطرف خواهد شد.کاربران متعددی از وجود مشکلاتی مانند آبی، بنفش یا قرمز شدن عکسهای گرفته شده در نور کم گزارشاتی را در انجمنهای مختلف منتشر کرده اند

109

فارنت: بروز مشکلات نرم افزاری که نهایتا بر روی کارایی سخت افزار گوشیهای هوشمند تاثیر منفی داشته باشد، بارها به وقوع پیوسته و موضوع جدیدی نیست. اما عکس العمل شرکتهای سازنده این گوشیهای همراه در برطرف کردن هرچه سریعتر این مشکلات، می‌تواند تاثیرات متفاوتی بر روی دیدگاه کاربران استفاده کننده از آن گوشی هوشمند داشته باشد.

HTC_One_360_Wide-640x320

گوشی اچ تی سی وان نیز از این مشکلات در امان نبوده و شرکت اچ تی سی نیز اعلام کرده به همراه به روزرسانی اندروید 4.3، مشکل موجود در دوربین این گوشی هوشمند برطرف خواهد شد.کاربران متعددی از وجود مشکلاتی مانند آبی، بنفش یا قرمز شدن عکسهای گرفته شده در نور کم گزارشاتی را در انجمنهای مختلف منتشر کرده اند.انتظار می‌رود به روزرسانی یادشده در ماه جاری ابتدا برای کاربران آمریکایی و پس از آن در دومین فاز، برای کاربران بین المللی منتشر شود.به عنوان راه حلی مقطعی، این شرکت توصیه کرده کاربران با کاهش میزان ISO، مشکل موجود را برطرف و یا حتی در صورت امکان با استفاده از گارانتی، به تعویض گوشی هوشمند خود بپردازند.

IMAG0084

لازم به ذکر است که استفاده از دوربین 4مگاپیکسلی از نوع اولترا پیکسل، به عنوان یکی از مشخصه های اصلی این گوشی هوشمند و عاملی برای فروش بالای آن برشمرده شده است.

Source: Phonesreview.co.uk

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.