مراقب کارت‌های گارانتی جعلی در بازار تلفن همراه باشید!

شرکت آرمان همراه آرین نماینده گوشی‌های تلفن همراه اچ.تی.سی و تنها نماینده رسمی گوشی‌های تلفن همراه شرکت سونی در ایران، در اطلاعیه‌ای نسبت به کارت‌های گارانتی جعلی در بازار تلفن همراه با نام‌هایی همچون آرین همراه کیش و … هشدار داد.

2

در اطلاعیه شرکت آرمان همراه آرین آمده است که:

مشتریان محترم
برخی از افراد سودجو برای فروش بهتر محصولات و دریافت سود بیشتر به جعل کارت گارانتی‌های اصلی با نام‌هایی همچون آرین همراه کیش و … نموده‌اند.
عرضه گوشی‌های تلفن همراه با این کارت‌های گارانتی تقلبی، تنها به ضرر مصرف‌کنندگان تمام می‌شود؛ چرا که آنها با پرداخت هزینه بیشتر، محصولی را که فاقد خدمات پس از فروش است خریداری کرده‌اند.

شرکت آرمان همراه آرین در ادامه و در توضیح راهکار اطمینان از صحت گارانتی آورده است که:

لطفا به کارت گارانتی شرکت آرمان همراه آرین در هنگام خرید توجه داشته باشید و جهت صحت گارانتی محصولات سونی و اچ.تی.سی قبل از خرید  گوشی، IMEI  گوشی را از طریق اس ام اس به ۱۰۰۰۷۶۷۶ و یا تماس با شرکت آرمان همراه آرین به شماره 26206548-021  و یا در سایت www.aryanmena.com چک نمایید. در صورت مشاهده تقلبی بودن گارانتی حتما با شرکت آرمان همراه آرین یا سازمان حمایت از  مصرف کننده و اداره بازرسی کل کشور تماس حاصل کرده و موضوع را اطلاع دهید. بدیهی است دفتر این شرکت حق پیگیری‌های قانونی در این رابطه را برای خود محفوظ می‌داند.

آرمان همراه آرین نمایندگی رسمی گوشی‌های اچ.تی.سی و تنها نمایندگی سونی در ایران به حساب می‌آید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    گارانتی های به اصطلاح اصلی هم هیچ خدماتی نمیدن چه برسه به گارانتی های تقلبی

  2. رضا می‌گوید

    ممنون بابت اطلاع رسانی
    چک کردم گارانتی گوشی من که درست بود