اعلام برنامه ال‌جی برای آغاز عرضه جهانی اپتیموس جی

ال‌جی قصد دارد یک تجربه جهانی دیگر را، این بار با اپتیموس جی تکرار کند. این سازنده دستگاه‌های الکترونیکی اعلام کرده است که این گوشی همراه اندرویدی در ماه جاری در 50 کشور دیگر نیز عرضه خواهد شد.

0

فارنت : به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد یک تجربه جهانی دیگر را، این بار با اپتیموس جی تکرار کند. این سازنده دستگاه‌های الکترونیکی اعلام کرده است که این گوشی همراه اندرویدی در ماه جاری در 50 کشور دیگر نیز عرضه خواهد شد.

دکتر جونگ سئوک پارک مدیر ال‌جی موبایل با اعلام اینکه “با توجه به گسترده‌تر شدن تکنولوژی 4G LTE، ما هم تکنولوژی قدرتمند و کلیدی LTE را توسعه می‌دهیم تا مشتریانمان بهترین تجربه کار با 4G را از طریق دستگاه‌های ساخت شرکت ما تجربه کنند.” می‌افزاید: “با بکارگیری جدیدترین نسخه اندروید، جلی‌بین و قابلیت‌های نرم‌افزاری بهبودیافته، اپتیموس جی، شایسته عنوان گوشی هوشمند برتر با تکنولوژی 4G LTE است.”

lg-optimus-g-black

این گوشی 4.7 اینچی در پاییز گذشته در ایالات متحده آمریکا، اروپا و کره جنوبی عرضه شده بود ولی حالا اعلام شده که به زودی عرضه جهانی آن شروع خواهد شد. به نظر می‌رسد ال‌جی با معرفی قابلیت‌های 4G به عنوان مشخصه اصلی این گوشی، درحال جذب کردن مشتری است.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که به دنبال گزارش‌های هفته پیش در خصوص عرضه اپتیموس جی پرو، شرکت ال‌جی امروز رسما از این گوشی ویژه اپراتور مخابراتی NTT DoCoMo ژاپن رونمایی کرد.

lg-optimus-g-pro

از جمله مشخصات اپتیموس جی پرو می‌توان به پردازنده سریع‌تر ۱٫۷ گیگاهرتزی Snapdragon S4 Pro، یک باطری فوق‌العاده ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و اندروید ۴٫۱ جلی‌بین اشاره کرد. باقی مشخصات اپتیموس جی پرو تقریبا شبیه اپتیموس جی معمولیست: ۲ گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، درگاه کارت حافظه microSDXC و پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE.

 ال‌جی اپتیموس جی نقشی کلیدی درعرضه تکنولوژی LTE داشته، زیرا این گوشی، اولین دستگاهی است که ارتباط پرسرعت LTE را به همراه پردازنده پرسرعت Snapdragon S4 Pro به طور یکجا برای کاربران به ارمغان ‌آورد.

Source : Digitaltrends

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.