یک سوم کارکنان گوگل از گوگل پلاس استفاده نمی‌کنند

ظاهرا برخی کارکنان گوگل از دستپخت خود راضی نبوده و حاضر به خوردن آن نیستند! بنابر تحقیق انجام گرفته، یک سوم از کارکنان گوگل از شبکه اجتماعی گوگل پلاس استفاده نمی‌کنند یعنی دقیقا اگر بگوئیم 32.6 درصد از کارکنان گوگل دست کم در یک ماه گذشته هیچ پستی را در صفحه خود در گوگل پلاس منتشر نکرده‌اند.

3

فارنت: ظاهرا برخی کارکنان گوگل از دستپخت خود راضی نبوده و حاضر به خوردن آن نیستند! بنابر تحقیق انجام گرفته، یک سوم از کارکنان گوگل از شبکه اجتماعی گوگل پلاس استفاده نمی‌کنند یعنی دقیقا اگر بگوئیم 32.6 درصد از کارکنان گوگل دست کم در یک ماه گذشته هیچ پستی را در صفحه خود در گوگل پلاس منتشر نکرده‌اند که این مطمئنا آماری ناخوشایند برای غول موتورهای جستجوگر جهان است که ارزوهای بلندی برای رقابت با فیس‌بوک در سر دارد.

سایر آمارها در این زمینه نیز چندان خوشایند نیست: 20.5 درصد از همان یک سوم که بالاتر به آنها اشاره کردیم در سه ماه گذشته اصلا صفحه گوگل پلاس خود را باز نکرده‌اندو 12.9 درصد از آنها در شش ماه گذشته هیچ چیزی در صفحه خود منتشر نکرده‌اند.

البته ممکن است شما بگوئید که ممکن است این دسته از کارکنان گوگل چیزی را به صورت عمومی منتشر نکرده و در این مدت مطالب خود را به صورت محدود و خصوصی با دوستان خود منتشر نکرده‌اند و اگر چه این اصل ماجرا نیست و البته ما هم دوست داریم این موضوع را باور کنیم و این آمار بدون بررسی صفحات فیس‌بوک و میان استفاده این دسته از کارکنان گوگل از فیس‌بوک منتشر شده و شاید این کارکنان گوگل که علاقه‌ای به استفاده از گوگل پلاس ندارند کلا از استفاده از شبکه‌های اجتماعی بیزار باشند.

نتیجه این تحقیق هر چه باشد مطمئنا بیانگر ان است که گوگل پلاس باید جذابیت‌های بیشتری برای وفادار ماندن کاربران به شبکه اجتماعی خود ایجاد کند. اگر شما هم کاربر گوگل پلاس هستید پیشنهاد می‌کنم صفحه فارنت در گوگل پلاس را دنبال کنید.

Source: Mashable

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Ehsan می‌گوید

    ولی من از گوگل پلاس بیشتر از فیسبوک خوشم میاد.
    هم رابط کاربریش و محیطش ،هم جوش
    فقط مشکلش اینه که هیچکدوم از دوست و آشناهام توش نیستن! :دی

  2. ناظر می‌گوید

    سلام.
    احتمالاً کارمندان گوگل خودشون می‌دونن که با انتشار اطلاعاتشون در پلاس، چه بر سر اون اطلاعات میاد و این اطلاعات به دست کدوم سرویس‌های اطلاعاتی می‌رسه و … .

  3. ar30 می‌گوید

    همین طوری پیش بره پلاس به جایی نمیرسه … باید تغیرات بنیادی ایجاد کنه .. گوگل رو بد چیزی دست گذاشته . رقابت با فیسبوک واقعا سخته ..!
    حتی گوگل درایو هم زیاد جالب نیست … رقابت با دراپ باکس هم سخته !

    فارنت یه چند روزیه سایت سخت لود میشه!