تعطیلات آخر هفته/ بسته‌بندی کن!

بازی “Bag It” یا همان بسته بندی کن برای اولین بار در نمایشگاه مک ورلد 2012 رونمایی شد که دارای سبک جدید قرار دادن مواد غذایی در داخل کیسه حمل به بهترین نحو و استفاده بهینه از فضای موجود بود و حالا بازی bag it اکنون برای آیفون و آی پد در دسترس است.

1

فارنت:بازی “Bag It” یا همان بسته بندی کن برای اولین بار در نمایشگاه مک ورلد 2012 رونمایی شد که دارای سبک جدید قرار دادن مواد غذایی در داخل کیسه حمل به بهترین نحو و استفاده بهینه از فضای موجود بود و حالا بازی bag it  اکنون برای آیفون و آی پد در دسترس است و طبق شواهد این بازی فقط به طور خاص برای اپل ساخته شده است.

به طور کلی هدف از این بازی قرار دادن تمام مواد غذایی درون نقاله در درون کیسه مواد غذایی است و البته باید قوانین قرار دادن این مواد را به خوبی بدانید زیرا شما باید آیتم های سنگین‌تر را در پایین و سبک‌تر ها را در بالا قرار دهید و یا اینکه حداقل در بخش جداگانه‌ای از کیسه قرار داشته باشند و به عنوان مثال شما با قراردادن هندوانه در بالای یک قرص نان باعث از بین رفتن و خرد شدن نان خواهد شد.

علاوه بر این شما باید با در نظر گرفتن تمامی این عوامل هدف های کوچکی را در بازی هم دنبال کنید که در صورت موفقیت شما دارای امتیاز بیشتری خواهید شد مانند اینکه آیتم‌ها و موادغذایی متضاد را به بهترین نحو در کنار هم بدون مشکلی قرار دهیدکه باعث هر چه بیشتر جذاب تر شدن این بازی زیبا شده است و نکته جالب اینکه با تکان دادن گوشی خود میتوانید آیتم ها را در کنار یکدیگر کمی بیشتر جابجا کنید.

این بازی دارای بیش از 60 مرحله  با 3 سبک بازی شامل کلاسیک،Rampage و  Puzzle یا همان معمایی است و در ضمن 3 نوع سبک بازی بی نهایت شامل  Ultimate Bagger،Endless Rampage و Power Surge است که جذابیت بازی را بی نهایت بالاتر برده و نفس گیر کرده است.

 خوب:

-بسیار عالی و گرافیکی

-سرگرم کننده

-به چالش کشیدن کاربران

بد:

-هورا… هیچ نکته بدی در بازی وجود ندراد.

نتیجه گیری:بسته بندی کن یک بازی پازلی گاه به گاه است که با ماموریت‌های جانبی خود بسیار لذت بخش‌تر شده است .

 و البته یک بازی آسان برای تمامی خانواده‌ها است و در نهایت مواظب باشید به این بازی اعتیاد پیدا نکنید.

لینک دانلود نسخه لایت و رایگان از آی‌تونز

لینک نسخه کامل در آی‌تونز

لینک نسخه کامل برای آی پد در آی‌تونز

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Iman می‌گوید

    این بازی نسخه کاملش برا اندروید موجوده میتونید سرچ کنین ببینید.