آموزش استفاده از اینستاگرام برای اندرویدی‌ها

اگر شما هم مانند من از میلیون‌ها کاربر دستگاه‌های آندرویدی هستید که در روزهای اخیر در اینستاگرام ثبت‌نام کرده‌اید و روش استفاده از این اپ را هنوز فرا نگرفته‌اید، با ما همراه باشید تا روند کار با محبوب‌ترین اپ اشتراک‌گذاری تصاویر در دنیا را در دستگاه‌های آندرویدی با هم مرور کنیم.

1206
به‌روزرسانی: این مطلب آپدیت شده و آموزش کامل این برنامه در مطلبی با عنوان “آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!” منتشر شده است. پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه علاوه بر این مطلب، مطلب ذکر شده را هم حتما مطالعه کنید.

اینستاگرام بعد از موفقیت چشم‌گیری که در گجت‌هایی که از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنند داشت. این بار پای به دنیای کاربران اندرویدی گذاشت تا موفقیت خود را بالاتر ببرد و همانطور که در اخبار سایت مشاهده کردید در روز اول بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.بعد از نصب اپ اینستاگرام از گوگل پلی، کافه بازار و یا راه‌های دیگر شما باید در این شبکه اجتماعی از درون خود اپ یا از طریق سایت اینتساگرام ثبت‌نام کنید.

آموزش استفاده از اینستاگرام

وارد کردن تصاویر

برای وارد کردن تصاویر در اینستاگرام روی آیکون دوربین (camera) کلیک کنید و بعد از کلیک کردن دو حالت برای شما به نمایش در می‌آید. روش اول تصویربرداری توسط دوربین گوشی در همان لحظه است و روش دوم وارد کردن تصاویری که در گالری تصاویر شما از قبل وجود دارد.


توجه داشته باشید اپ اینستاگرام برای گرفتن تصاویر به صورت پیش‌فرض از دوربین اصلی یا همان دوربین عقب گوشی شما استفاده می‌کند و در صورتی که دستگاه شما از دوربین جلو پشتیبانی می‌کند، می‌توانید از این دوربین هم استفاده کنید. مزیت دوربین جلو در این اپ این است که شما می‌توانید بدون ترک محیط اپ تصاویر خود را گرفته و همان لحظه تصویر را برش دهید و تصویر را در اینستاگرام منتشر کنید.

ترتیب قرارگرفتن تب ها از سمت راست: Home tab | Popular tab | Camera button | News tab | Profile tab

برای فعال کردن دوربین ثانویه روی دکمه پروفایل (profile) کلیک کنید و از قسمت بالایی و در سمت راست اپ منو محتوا یا جزییات را انتخاب کنید (سه نقطه عمودی). به قسمت تنظیمات دوربین (Camera Settings) رفته و گزینه “Use Instagram’s Advanced Camera” را انتخاب کنید تا دوربین دوم شما فعال گردد.

ویرایش تصاویر

یکی از کارهای مهمی که شما باید در ثبت تصاویرتان به آن توجه داشته باشید ویرایش تصاویرتان است. در محیط ویرایش تصویر که بعد از ورود تصویر به وسیله شما صورت می‌گیرد، این امکان به شما داده می‌شود که 18 افکت یا فیلتر و حالت مختلف را روی تصاویرتان انتخاب کنید. حاشیه های دور تصاویر را از بین ببرید و یا به تصویرتان چرخش دهید.


بعد از ویرایش تصویر نوبت به مرحله بعد می‌رسد. برای ورود به مرحله بعد روی دکمه آّبی رنگ که در گوشه بالا و سمت راست این محیط وجود دارد کلیک کنید.

در این مرحله شما باید یک عنوان برای تصویرتان انتخاب کنید، می‌توانید مکانی که در آن حضور را دارید با انتخاب گزینه “enable geotag” را به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید در این مرحله تصویرتان را همزمان در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر، فیس‌بوک و… به اشتراک بگذارید و در صورتی که نمی‌خواهید تصویرتان در دیگر شبکه‌های اجتماعی مشاهده شود هیچکدام از گزینه‌های اشتراک‌گذاری را انتخاب نکنید.

این مرحله آخر بود و برای تکمیل کردن کار روی دکمه سبز رنگ آپلود (upload) کلیک کنید. درصورتی که بعد از آپلود تصویر خواستید تصویرتان را پاک کنید کافیست بر روی دکمه‌ای که با 3 نقطه افقی در زیر تصویر منتخب وجود دارد کلیک کنید و گزینه پاک کردن (Delete) را انتخاب کنید.

خب ایسنتاگرام یک شبکه اجتماعی است که میلیون‌ها نفر در آن وجود دارند و برای اینکه تصاویرتان دیده شود و خودتان معروف شوید باید با دیگران تعامل داشته باشید، آنها را دنبال کنید و به تصاویرشان نظر دهید تا آنها هم شما را بشناسند و تصاویر شما را دنبال کنند و در مورد آنها نظر بدهند.

برای یافتن افراد و یا دوستان جدید می‌توانید از طریق تب پروفایل (profile tab) و یا تب تصاویر محبوب (popular tab) استفاده کنید. در صورتی که از یک تصویر خوشتان آمد می‌توانید با دو بار کلیک کردن روی آن، تصویر را جزو تصاویر محبوبتان کنید و به فرد آپلودکننده تصویر بفهمانید از تصویر او خوشتان آمده است. همچنین می‌توانید از طریق دکمه‌هایی که در تصویر زیر مشخص شده است در مورد تصویرها نظر بدهید. از همه این نکته‌ها بگذریم مهم‌ترین نکته برای موفقیت شما گرفتن تصاویر خلاقانه است،که فکر می‌کنید آنها برای دیگران جالب باشد و آنها را بپسندند.

به‌روزرسانی: این مطلب آپدیت شده و آموزش کامل این برنامه در مطلبی با عنوان “آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!” منتشر شده است. پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه علاوه بر این مطلب، مطلب ذکر شده را هم حتما مطالعه کنید.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1,206 نظر برای این مطلب
  1. زهرا می‌گوید

    سلام من مشکلم اینکه وارد اینستاگرام میشم یه صفحه باز میشه که شماره میخواد منم شمارمو بدون صفر میزنم اما بعدش کدی برام ارسال نمیشه. لطفا راهنماییم کنید

    1. Amir می‌گوید

      شماره رو با 98+ امتحان کنید
      چنتا شماره مختلف هم امتحان کنید

  2. zeinab می‌گوید

    ممنون از راهنمایتون

  3. zeinab می‌گوید

    بله یوزرنیم رودرست میزنم ولی بازerrorمیده

    1. محسن صحافی می‌گوید

      امکان نداره.. مطمئنا اشتباه می زنید! اگر ایمیلی که باهاش ثبت نام کردید و پسوردش رو به یاد دارید فورگت پسورد رو بزنید تا براتون ایمیل جدید ارسال بشه

  4. zeinab می‌گوید

    رفتم توش مینویسهinvalid username/password چیکارکنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      کاری نکنید! یوزرنیم پسورد درست رو وارد کنید..اصلا ثبت نام کردید؟

  5. zeinab می‌گوید

    دقیقأازکجا؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      Log in

  6. zeinab می‌گوید

    همه ی گزینه هاش سبزمیشه ولی بازنمیشه بعدمینویسهA user with that emall aiready exists چیکارکنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      شما دارید مجدد ثبت نام می کنید! از قسمت ورود وارد بشید نه ثبت نام!

  7. zeinab می‌گوید

    سلام من یه باراینستاموحذف کردم دوباره میخوام نصب کنم نمیشه تروخداکمکم کنیدبایدچیکارکنم ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      مشکل چیه؟ چه پیامی میاد؟

  8. حامد می‌گوید

    سلام، من خط ایرانسل داشتم امروز رایتل خریدم. اینستاگرامم دیگه نمیشه کامنت گذاشت. یعنی خط رایتل فرق داره حتی تو وایبرم تو گروه نمیتونم عکس بزارم

  9. الهام می‌گوید

    سلام ببخشید من هر کاری میکنم نه میتونم فالو کنم نه کامنت نه لایک…بلاک هم نشدم.
    باید چیکار کنم؟؟؟

  10. مریم می‌گوید

    سلام خسته نباشید .. با گوشی دیگه هم اکانت میسازم همین پیغام خطا رو میده … چه کار کنم تو رو خدا کمکم کنید .

    the ip address you are using has been flagged an open proxy.if you belive this to be incorrect please visit :http://help.instagram .com

    1. محسن صحافی می‌گوید

      باید اینترنت رو تغییر بدید نه گوشی رو…

  11. مریم می‌گوید

    سلام ادمین عزیز لطفا جوابم رو بدین من سه بار اکانت م رو حذف کردم ودوباره میخوام بسازم اخطار میده اخطارش اینه که قبلا گفتم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر اخطار میده که با این گوشی اکانت زیاد ساختید باید رو یک گوشی دیگه بسازید و بعد روی گوشی خودتون وارد بشید!

  12. بهروز می‌گوید

    سلام ..اقای صحافی لطفا من راراهنمایی کنید. قبلا مشکل راتوضیح دادم

  13. مریم می‌گوید

    سلام خسته نباشید ..سوای داشتم من سه بار اکانت اینستاگرامم رو حذف کردم حالا میخوام دوباره با همون گوشی اکانت بسازم این اخطار رو میده >: the ip address you are using has been flagged an open proxy.if you belive this to be incorrect please visit :http://help.instagram .com خواهش میکنم به من بگین چه کار کنم …

    1. مهدی می‌گوید

      ip تغییر بدین درست میشه با ip خودتون دیگه مجاز نیستین بسازین ولی میتونین وارد شین

  14. Stephen می‌گوید

    سلام..نمیدونم چرا از امروز نمیتونم کامنت بزارم..لایک و فالو میشه ولی کامنت نمیذاره میگه..action block
    بعد یه متن طولانی زیرش مینویسه لطفا جوابو ایمیل کنید ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      آقا علیرضا بلاک شدید و باید یه مدت تحمل کنید..

  15. ارش می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من چندین بار اینستاگرام رو نصب کردم و رجیستر شدم بعد اکانت مشکل دار میشد و مجبور به پاک کردن میشدم
    دوباره بعد از چند وقت میخواستم نصب کنم که ارور میده کاربرای زیادی روی این دستگاه استفاده کرده اند
    میخواستم ببینم راهی هست که بشه مشکل رو برطرف کرد
    مرسی

    1. Amir می‌گوید

      سلام
      روی یک دستگاه دیگه اکانت بسازید

  16. بهروز می‌گوید

    سلام . اینستاگرام من از هر راهی رفتم نصب نمیشه البته قبلا روی همین دستگاه داشتم ولی بعد حذف کردم و گوشیم هم روت شده وهم فرمت شده هستش پیغآم میده (برنامه کاربروی نصب نشده)

    1. Amir می‌گوید

      سلام..
      برنامه رو پاک کنید و از گوگل پلی دانلود کنید

  17. nafas می‌گوید

    سلام منم همین مشکلی رو داشتم که دوستان به اون اشاره کردن نه میتونستم لایک کنم نه فالو اما راه شو پیدا کردم.به جای شماره ی خودم شماره ی همسرم و نوشتم و رمز و برا اون شماره برام فرستاد.

  18. حبیبه می‌گوید

    سلام خسته نباشید. من اینستاگرامو تازه نصب کردم ولی ازم یه کد امنیتی میخاد هر چی میزنم وارد نمیشه چی باید بزنم چه شماره ای بزنم؟؟؟؟؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید

    1. Amir می‌گوید

      سلام
      چنتا شماره انتخاب کنید

  19. مهراد می‌گوید

    سلام.ببخشید من چند وقتی است که اینستا رو راه انداختم.از همین امروز نی دانم چرا دیگر نه می توانم کامنت بزارم نه پست بزارم و نه لایک کنم مشکل از کجا است؟ خواهش می کنم بگید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      چه پیامی براتون میاد؟ احتمالا برای مدت نامعلوم بلاک شدید!

  20. bahar می‌گوید

    salam khaste nabashid…man ghablan insta dashta/ ….bad alan ba 1 shomare dg vared misham 1peyghami mide…nasb nmishe…mishe rahnamayi konin

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لطفا فارسی بنویسید و عنوان پیغامی که براتون ظاهر میشه رو بنویسید

  21. سونیا می‌گوید

    سلام.چرا اینستاگرام من بعد نصب باز نمیکنه دقیقا اینو مینویسه incompatible device لظفا راهنماییم کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام گوشی شما با نسخه جدید اینستاگرام سازگار نیست باید نسخه های قدیمی تر رو نصب کنید که می تونید با کمی جستجو در اینترنت پیدا کنید و هیچوقت اینستاگرام رو آپدیت نکنید.

      1. امیررضا می‌گوید

        سلام.میخواستم بشه عکسایی که تو اینستاگرامو دانلود کرد؟خیلی واسم مهمه.میشه جواب بدید.مرسی

  22. مهناز می‌گوید

    با سلام نمی دونم چی شد که دیگه نمیتونم پست دوستانم رو لایک کنم یا حتی پیام بزارم لطفا راهنمابیم کنید _ ممنون
    منتظر جوابتان هستم

    1. Amir می‌گوید

      بلاک شدید

  23. ati می‌گوید

    از ادمین سایت خواهشمندم به من برای رفع مشکلم کمک کنه…قبلا گفته بودم که وقتی فالو یا لایک میکنم صفحه ی سفیدی باز شده که شمارمو میخواد بعد ازوارد کردن شماره برام هیچ کدی ارسال نمیشه..اشکال از وارد کردن شمارستیا چیز دیگه؟!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      این یک مشکل عمومی و تنها برای شما نیست. می تونید با چند تا شماره دیگه امتحان کنید! بعضی هم تونستن با باز کردن صفحه اشون در اینترنت این مشکل رو برطرف کنن. در هر صورت یک راه حل دائمی نداره

  24. ati می‌گوید

    زدم شمارمو به همون صورت حالا کد واسم نمیاد؟؟؟

  25. ati می‌گوید

    باسلام…من توی اینستا گرام هیچ کاری نمیتونم انجام بدم نه فالو نه لایک یا مثلا روی فالو که میزنم سبز میشه یعنی فالو میشه ولی بعد از چند ثانیه بحالت قبل بر میگرده…برای لایک هم یه صفحه ی سفید میاد شماره میخواد مثلا شمارمم اینطوری میزنم۹۸۹۱۳+باز میگه شماره اشتباهه…ورژنمم۶.۹بود اپدیت کردم به۶.۱۰ولی همون مشکلاتو دارم…با تبلت هم وارد میشم….خواهش میکنم بگید چیکار کنم؟!

    1. shahin می‌گوید

      من هم همین مشکل را داشتم ولی شماره رو بدون +98 وارد کردم یه کد واسم ارسال شد . وارد کردم مشکل حل شد.

      1. ati می‌گوید

        یعنی اول شمارم صفرم بدم…۰۹۱مثلا؟!

  26. حامد می‌گوید

    سلام وقتی میخوام وارد اینستاگرام بشم با این پیغام روبرو میشم too many have been registered on this device لطفا کمک کنید مرسی

    1. محسن صحافی می‌گوید

      با این گوشی نمیتونید ثبت نام کنید. با یک گوشی دیگه ثبت نام کنید و با این گوشی وارد بشید و استفاده کنید

  27. مسیح می‌گوید

    سلام.من هرکاری کردم نمیتونم کسی رو لاییک کنم یا فالو کنم.زودی یه صفحه باز میشه که میگه شمارو وارد کن ولی هرچیزی میزنم ارور میده و قبول نمیکنه.میشه راهنماییم کنید.چندبارم نصب کردم بیفایده اس.

  28. سهند می‌گوید

    سلام،خسته نباشین،من اینستاگرام رو نصب کردم تا داخلش میرم بهم میگه با دوربین سازگاری نداره دوربین ضعیف و یه سایت رو معرفی میکنه که اونجا راهنمایی میکنه درحالی که هیچی توضیحی برا مشکل من نیست،و گوشی هایی که دوربینشون مثل گوشی منه هیچ مشکلی ندارن لطفا راهنمایی کنید

    1. Amir می‌گوید

      سلام
      یک ورژن پایین تر رو نصب کنید
      مثل 5.8

  29. رضا می‌گوید

    سلام من میخوام اکانت بسازم این پیام رو میده
    too many users have been registered on this device
    چیکککککککار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      با یک گشوی دیگه بسازید و در گوشی خودتون استفاده کنید..

  30. yasaman می‌گوید

    سلام،نمیدونم چرا نمیتونم روی عکسهام location بزنم،برنامه رو دوباره اینستال کردم ولی درست نشد،ممکنه راهنمایی کنید?
    سپاس

  31. ارغوان می‌گوید

    من حتی ورژن های مختلفشو دان کردم بازم نشد که نشد

  32. ارغوان می‌گوید

    شرمندخ ولی شما متوجه نشدین.گفتم اینترنت خونه رد وایفای کردیم بازم نشد.
    روی هرگوشی میخوام نصب کنم همین ارور رو میده

  33. mehdi می‌گوید

    ﺳﻼﻡ

  34. mehdi می‌گوید

    ﻣﻴﺸﻪ ﺟﻮاﺏ ﺑﺪﻳﺪ

  35. mehdi می‌گوید

    ﻣﻦ اﻳﻨﺴﺘﺎ ﺭﻭ ﺑﺮاﻱ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻠﻮﺗﻮﺙ ﻛﺮﺩﻡ اﻣﺎ ﺑﺮا ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﻳﺨﺖ ﻭﺩﻳﮕﻪ ﺗﻮ اﻳﻨﺴﺘﺎ ﻧﻤﻴﺮﻩ ﭘﺎﻙ ﻛﺮﺩﻡ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻧﺼﺐ ﻛﺮﺩﻡ ﺑﺎﺯﻡ ﻓﺎﻳﺪﻩ ﻧﺪاﺭﻩ?????

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ربطی به بلوتوث کردن نداره. چه اروری میده؟

  36. mehdi می‌گوید

    ﺳﻼﻡ ﻣﻦ اﻳﻨﺴﺘﺎﮔﺮاﻡ ﺭﻭ ﺑﺮاﻱ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻠﻮﺗﻮﺙ ﻛﺮﺩﻡ و ﺣﺎﻻ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﺮﻡ ﺗﻮ اﻛﺎﻧﺖ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺮ ﻛﺎﺭﻱ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻧﻤﻴﺸﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺻﻔﺤﻪ اﻭﻟﺶ ﻣﻴﺎﺩ و…

  37. ارغوان می‌گوید

    ارور میده the ip address you are usein is flagged in oppen proxi.
    قبلا عضو بودم فرگت پسورد زدم ایمیل یه نفر دیگه رو دادم کلا قاطی کرد اینستام.
    الان پیجم از کار افتاده تو فالوهای هیچکس نیستم مث اینکه.
    میخوام با یه اسم دیگه ثبت نام کنم این ارور رو میده

    1. محسن صحافی می‌گوید

      باید با یک اینترنت دیگه امتحان کنید! اگر باز هم نشد در یک گوشی دیگه ثبت نام کنید بعد در گوشی خودتون استفاده کنید

  38. ارغوان می‌گوید

    سلام من با گوشی گلکسی فیت میرفتم اینستا.بعد از یه مدت از اینستا اومد بیرون بعد آدرس ایمیل یکی دیگه رو دادم رمزم شد برا اون وکلا اینستام از بین رفت.
    الانم با هرگوشی امتحان میکنم وارد نمیشه.حتی اینترنت خونه رو هم وایفای کردیم.اینستتم هم آپدیت کردم
    ولی باز ارور میده
    میشه راهنماییم کنید.
    هر راهی تجربه میکنم نمیشهthe ip adres

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سوالتون نامفهومه! یعنی چی رمزم شد برای اون!؟ الان می خواهید وارد بشید یا ثبت نام کنید؟ چه پیغامی میاد؟

  39. f.s می‌گوید

    سلام من ایستاگرمم دچار مشکل شده وقتی می خوام لایک کنم کامت بزارم پست بزارم و…. برمیگرده میگه شماره تلفنتو بده برات یه کد بفرستم بعد که شمارمو میدم هیچی نمیفرسته!! باید چی کار کنم؟؟به هیچ وجه هم نمی تونم پاک کنم دوباره بریزم

    1. Amir می‌گوید

      سلام
      چنتا شماره امتحان کنید
      نشد دیگه اکانت جدید

  40. f.s می‌گوید

    سلام من ایستاگرمم دچار مشکل شده وقتی می خوام لایک کنم کامت بزارم پست بزارم و…. یه پیام میده که شماره تلفنتو بده یه کد برات بفرستم بعد که شمارمو میدم هیچی نمیفرسته!!چی کار کنم؟؟ترو خدا کمکم کنید

  41. نفیسه می‌گوید

    سلام من تازه اینستارو نصب کردم برا جواب کامنت که میخام اسم طرفو بزنم تا جوابشو بدم چجوری باید اینکارو بکنم؟روی اسمش میزنم میره رو پیجش!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اینجوری:
      @nafiseh

  42. مهسا می‌گوید

    سلام . ورژن جدید اینستا ریختم از وقتی ریختم اصلا نمیتونم عکس بذارم error میده انگار میگه مشکل از ادیته حتی عکس بدون ادیت گذاشتم همینو میگه/ لطفا راهنماییم کنید. مرسی

    1. احسان عابدی می‌گوید

      لطفا متن خطایی که بهتون میده رو درج کنید.

  43. انید می‌گوید

    سلام
    ادرس پیج یکی از دوستامو دارم.کجا باید وارد کنم که بتونم ببینمش؟
    (برای پیدا کردن پیج کسی که ادرسشو داریم باید چیکار کنیم؟)
    متشکرم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      برای اینکه کامل اینستاگرام رو یاد بگیرید مطلب رو کامل بخونید. هیچ سوالی باقی نمی مونه.
      اسم دوستتون رو هم تو صفحه پروفایل خودتون بالای صفحه علامت ذره بین هست اونجا بزنید!

  44. فائزه3 می‌گوید

    سلام
    من چند وقت پیش اینستامو پاک کردم و وقتی دوباره خواستم نصبش کنم نصب نشد
    مجبور شدم نسخه ی قدیمیشو نصب کنم ولی اصلا بدرد نمیخوه نه دایرکت داره نه میشه کامنتا رو خوند … کارت حافظه و گوشیمو کلا فرمت کردم بازم نصب نشد وژن جدیدش چیکار کنم الان؟
    گوشیم گلکسی ایس هست با اندروید 2.3.6

  45. hediye می‌گوید

    سلام.
    من وقتی میخوام لایک کنم یا هرکار دیگه ای یه صفحه سفید باز میشه و ازم پسورد میخواد منم پسورد اکانتو وارد میکنم و قبول نمیکنه منم اون پسورد که قدیمی تره رو فراموش کردم.راهی نیست اکانتمو حفظ کنم.بعدشم چجوری میشه اکانتو پاک کرد؟
    ممنونم

    1. Amir می‌گوید

      اگر نمیشه یک اکانت دیگه بسازید و بیخیال این بشید

  46. باران می‌گوید

    سلام
    من صفحه ی یکی از کاربران را می توانم لایک کنم ولی وقتی کامنت می خواهم بگذارم ثبت نمیشه به نظرشما دلیلش چی میتونه باشه؟

  47. نازنین می‌گوید

    سلام وقت بخیر .وقتی میخوام location بزنم ok نمیشه پیام میده couldnot load location هر کاری میکنم درست نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  48. رژین می‌گوید

    سلام. من نه می تونم پست بذارم نه فالو نه لایک نه کامنت بعد یه صفحه سفید میاد اما هر چی صبر می کنم لود نمی شه برنامه رو پاک کردم دوباره نصب کردم ولی تغییری نکرد .می شه لطفا راهنمایی کنید.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سوال آخر بخش سوالات رایج مطلب رو بخونید..

    2. gezir22 می‌گوید

      اگه صفحه سفید باز میشه راه حلش اسونه….باید با لپ تاپ وارد سایت اینستا صفحه شخصیتون بشین و ی کد تصویر ازون میخواد اونو وارد کنین همون لحظه اینستا روو گوشیتون درست میشه….
      مثال:ای دی اینستای من gezir22 هست اگه بخوام وارد صفحم بشم باید ب این صورت ادرسو بزنم: http://www.instagram.com/gezir22

  49. najm می‌گوید

    سلام برای منم هم الان دک روز نمیتوانم لایک کن نه فالو صحفه سفید باز میشه میشه بگید کد چی را باید بزنم ممنون

    1. gezir22 می‌گوید

      اگه صفحه سفید باز میشه راه حلش اسونه….باید با لپ تاپ وارد سایت اینستا صفحه شخصیتون بشین و ی کد تصویر ازون میخواد اونو وارد کنین همون لحظه اینستا روو گوشیتون درست میشه….
      مثال:ای دی اینستای من gezir22 هست اگه بخوام وارد صفحم بشم باید ب این صورت ادرسو بزنم: http://www.instagram.com/gezir22

  50. مريم می‌گوید

    سلام.من نوتیفیکیشنا تو اینستام نمیاد،یعنی از اولم نمیومد،یه بارم پاک کردم دوباره نصب کردم بازم نمیاد،همه اون push notification رو هم تیک زدم،چرا اینجوریه؟