آموزش استفاده از اینستاگرام برای اندرویدی‌ها

اگر شما هم مانند من از میلیون‌ها کاربر دستگاه‌های آندرویدی هستید که در روزهای اخیر در اینستاگرام ثبت‌نام کرده‌اید و روش استفاده از این اپ را هنوز فرا نگرفته‌اید، با ما همراه باشید تا روند کار با محبوب‌ترین اپ اشتراک‌گذاری تصاویر در دنیا را در دستگاه‌های آندرویدی با هم مرور کنیم.

1206
به‌روزرسانی: این مطلب آپدیت شده و آموزش کامل این برنامه در مطلبی با عنوان “آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!” منتشر شده است. پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه علاوه بر این مطلب، مطلب ذکر شده را هم حتما مطالعه کنید.

اینستاگرام بعد از موفقیت چشم‌گیری که در گجت‌هایی که از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنند داشت. این بار پای به دنیای کاربران اندرویدی گذاشت تا موفقیت خود را بالاتر ببرد و همانطور که در اخبار سایت مشاهده کردید در روز اول بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.بعد از نصب اپ اینستاگرام از گوگل پلی، کافه بازار و یا راه‌های دیگر شما باید در این شبکه اجتماعی از درون خود اپ یا از طریق سایت اینتساگرام ثبت‌نام کنید.

آموزش استفاده از اینستاگرام

وارد کردن تصاویر

برای وارد کردن تصاویر در اینستاگرام روی آیکون دوربین (camera) کلیک کنید و بعد از کلیک کردن دو حالت برای شما به نمایش در می‌آید. روش اول تصویربرداری توسط دوربین گوشی در همان لحظه است و روش دوم وارد کردن تصاویری که در گالری تصاویر شما از قبل وجود دارد.


توجه داشته باشید اپ اینستاگرام برای گرفتن تصاویر به صورت پیش‌فرض از دوربین اصلی یا همان دوربین عقب گوشی شما استفاده می‌کند و در صورتی که دستگاه شما از دوربین جلو پشتیبانی می‌کند، می‌توانید از این دوربین هم استفاده کنید. مزیت دوربین جلو در این اپ این است که شما می‌توانید بدون ترک محیط اپ تصاویر خود را گرفته و همان لحظه تصویر را برش دهید و تصویر را در اینستاگرام منتشر کنید.

ترتیب قرارگرفتن تب ها از سمت راست: Home tab | Popular tab | Camera button | News tab | Profile tab

برای فعال کردن دوربین ثانویه روی دکمه پروفایل (profile) کلیک کنید و از قسمت بالایی و در سمت راست اپ منو محتوا یا جزییات را انتخاب کنید (سه نقطه عمودی). به قسمت تنظیمات دوربین (Camera Settings) رفته و گزینه “Use Instagram’s Advanced Camera” را انتخاب کنید تا دوربین دوم شما فعال گردد.

ویرایش تصاویر

یکی از کارهای مهمی که شما باید در ثبت تصاویرتان به آن توجه داشته باشید ویرایش تصاویرتان است. در محیط ویرایش تصویر که بعد از ورود تصویر به وسیله شما صورت می‌گیرد، این امکان به شما داده می‌شود که 18 افکت یا فیلتر و حالت مختلف را روی تصاویرتان انتخاب کنید. حاشیه های دور تصاویر را از بین ببرید و یا به تصویرتان چرخش دهید.


بعد از ویرایش تصویر نوبت به مرحله بعد می‌رسد. برای ورود به مرحله بعد روی دکمه آّبی رنگ که در گوشه بالا و سمت راست این محیط وجود دارد کلیک کنید.

در این مرحله شما باید یک عنوان برای تصویرتان انتخاب کنید، می‌توانید مکانی که در آن حضور را دارید با انتخاب گزینه “enable geotag” را به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید در این مرحله تصویرتان را همزمان در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر، فیس‌بوک و… به اشتراک بگذارید و در صورتی که نمی‌خواهید تصویرتان در دیگر شبکه‌های اجتماعی مشاهده شود هیچکدام از گزینه‌های اشتراک‌گذاری را انتخاب نکنید.

این مرحله آخر بود و برای تکمیل کردن کار روی دکمه سبز رنگ آپلود (upload) کلیک کنید. درصورتی که بعد از آپلود تصویر خواستید تصویرتان را پاک کنید کافیست بر روی دکمه‌ای که با 3 نقطه افقی در زیر تصویر منتخب وجود دارد کلیک کنید و گزینه پاک کردن (Delete) را انتخاب کنید.

خب ایسنتاگرام یک شبکه اجتماعی است که میلیون‌ها نفر در آن وجود دارند و برای اینکه تصاویرتان دیده شود و خودتان معروف شوید باید با دیگران تعامل داشته باشید، آنها را دنبال کنید و به تصاویرشان نظر دهید تا آنها هم شما را بشناسند و تصاویر شما را دنبال کنند و در مورد آنها نظر بدهند.

برای یافتن افراد و یا دوستان جدید می‌توانید از طریق تب پروفایل (profile tab) و یا تب تصاویر محبوب (popular tab) استفاده کنید. در صورتی که از یک تصویر خوشتان آمد می‌توانید با دو بار کلیک کردن روی آن، تصویر را جزو تصاویر محبوبتان کنید و به فرد آپلودکننده تصویر بفهمانید از تصویر او خوشتان آمده است. همچنین می‌توانید از طریق دکمه‌هایی که در تصویر زیر مشخص شده است در مورد تصویرها نظر بدهید. از همه این نکته‌ها بگذریم مهم‌ترین نکته برای موفقیت شما گرفتن تصاویر خلاقانه است،که فکر می‌کنید آنها برای دیگران جالب باشد و آنها را بپسندند.

به‌روزرسانی: این مطلب آپدیت شده و آموزش کامل این برنامه در مطلبی با عنوان “آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!” منتشر شده است. پیشنهاد می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه علاوه بر این مطلب، مطلب ذکر شده را هم حتما مطالعه کنید.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1,206 نظر برای این مطلب
  1. زهرا می‌گوید

    سلام…ممنون از مطالبتون…من فک کنم نتم ضعیف شده تو اینستای دوستام و یا کسای دیگه لایک میزنم قبول میکنه ولی کامنت رو نه…تو اینستای خودم میتونم فقط کامنت بذارم…چرا؟؟؟

    1. Amir می‌گوید

      از کامنت بلاک شدید
      خودش درست میشه

  2. mehrdokht می‌گوید

    سلام میتونم روی گوشیم یه پیج داشته باشم که شخصی باشه و یک پیج هم باشه که برای تبلیغ کارم باشه ؟ممنون میشم .

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بله دو تا اکانت درست کنید و استفاده کنید..

    2. mehrdokht می‌گوید

      میشه . متوجه شدم.ولی از کدوم منو دوباره یه پیج بسازم ؟

      1. محسن صحافی می‌گوید

        از اکانت قبلی باید خارج بشید تا بتونید یه اکانت جدید بسازید. بعد از اینکه ساختید هم می تونید با خارج شدن از یک اکانت به اکانت دیگه وارد بشید. امکان مدیریت همزمان هم وجود نداره. البته این موضوع محدودیت داره و حواستون باشه که پسورد اکانت فعلی رو یادتون باشه!

  3. bita می‌گوید

    سلام.اقای صحافی میشه یک راهنمایی کلی در رابطه با اینستامسیج بفرمایید.من میخوام بدونم که میشه اینستامسیج رو عین ایستاگرام پاک کرد؟میخوام اینستامسیج نداشته باشم کلا ولی ایستاگرامم بمونه

  4. سارا می‌گوید

    ممنونم از جوابتون، من چطور می تونم این تنظیمات رو روشن کنم؟

    1. Amir می‌گوید

      در
      Setting

      Location service
      فعال کنید
      بعد ببینید در
      Map
      مکان شما رو نشون میده

      GPS
      هم باید روشن باشه

      1. سارا می‌گوید

        مرسی :))

  5. nafas می‌گوید

    حالا ى سوال چجورى مىشه عکساروسیوکرد؟!

    1. Amir می‌گوید

      با اسکرین شات از صفحه گوشی
      یا یرنامه های دانلود از اینستاگرام

      برای اسکرین شات
      دکمه پاور و ولوم پایین همزمان فشار بدید

  6. nafas می‌گوید

    مرسىىىىىى ممنوووون

    :-D،درست شد

  7. nafas می‌گوید

    سلام الان ارورمیده مىنویسه گوشیم دوربین جلونداره اینجورى نمىتونم عضوشم؟:-(

    1. Amir می‌گوید

      از نسخه های قدیمی تر مثل
      5.4 یا حتی قدیمی تر استفاده کنید شاید شد

      در ضمن میتونید روی یک گوشی دیگه ثبت نام کنید بعد روی گوشی خوتان متصل بشید

  8. nafas می‌گوید

    سلام من تازه مىخوام عضواینستاگرام بشم ولى هرکارمىکنم ایمیلموقبول نمىکنه توروخدا مىشه زودجوابموبدین مشکل چیه؟!:-(

    1. Amir می‌گوید

      یک ایمیل
      جیمیل
      هات میل
      دیگه استفاده کنید

  9. سارا می‌گوید

    آقای صحافی جواب منو ندادن چرا؟!!

  10. bita می‌گوید

    سلام.اقای صحافی یه سوال داشتم ازتون.وقتی از فالوویینگ های یک نفر که حدودا بالای 40000 فالوور داره و حدودا 160 تا فالویینگ داره یک دفعه چهل وخورده ایی نفردفعه از فالویینگ هاش حذف بشن یعنی ان فالو بشن.ایا اون طرف پیجش مشکلی داره که اینطوری میشه؟یعنی چهل نفر باهم ان فالو میشن یک دفغه؟برای خودم جای تعجب هست اخه بحث بلاک هم مطرح نیست…علتش چیه بنظر شما؟یعنی دیگه نمیتونه اون طرف مارو دوباره مارو فالو کنه چون ان فالو شدیم؟!!!در ضمن من میتونم دوباره فالوش کنم و مشکلی نیست

    ممنون میشم جواب بدید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      کاهش یک باره این تعداد فالوور به خاطر حذف و بسته شدن یک باره برخی اکانت هاست که معمولا برخی از اونها غیرواقعی هستند. اگر کاربر واقعی باشه محدودیتی در تعداد دفعات فالو و آنفالو کردن نیست مگر اینکه شما رو بلاک کنه..

  11. ana می‌گوید

    سلام
    من میخوام 1 پیج بزنم و براش در سایر پیجها تبلیغ کنم. ولی نمیخوام fake profils یا ghost profils منو فالو کنن.اگه فالوور ها هم زیاد باشن که نمیتونم همه رو چک کنم Private کردن پروفایلم خوبه؟ یا راه دیگه ای داره؟
    1 سوال دیگه، کلا چطور میشه پروفالهای غیر واقعی رو تشخیص داد؟
    ممنونم

    1. Amir می‌گوید

      اگر می‌خواهید تبلیغ بشه پس قفل نکنید
      سعی کنید. اکانتایی که تعداد فالوور و لایک بالا دارند براتون تبلیغ کنند

  12. سارا می‌گوید

    salam,ye soal dar morede instamessage daram,mishe lotfan javab bedid?chera nearby tu in barname baraye man kar nemikone?!!hatta ba gps roshan ham emtehan kardam nashod

    1. Amir می‌گوید

      شاید
      دسترسی به لوکیشن در تنظیمات گوشی روشن نیست
      به هر حال چند بار امتحان کنید
      و ببینید ا یا اصلا روی
      Map
      لوکیشن شما رو نشون میده

      1. سارا می‌گوید

        ممنونم از جوابتون، من چطور می تونم این تنظیمات رو روشن کنم؟

  13. s می‌گوید

    سلام.من یکی رو اشتباهی ریپورت کردم حالام عکساش واسم لود نمیشه و نمیتونم کامنت بزارم یا لایک کنم باید چیکار کنم؟؟، ممنون میشم اگه جوابمو بدین.

  14. مهسا می‌گوید

    سلام.میشه درمورد دایرکت توضیح بدین؟چجور میشه کسیو دایرکت کنی؟

  15. neda lovely می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من یه سوال داشتم
    من از طریق گوشی میتونم وارد اینستا بشم ولی وقتی از طریق لپتاب و کامپیوتر نمیتونم وارد بشم و مینویسه که یوزرنیم و پسورد اشتباه است!!!! مشکل از چیه؟؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خب اگر میگه اشتباه هست قاعدتاً اشتباهه

      1. neda lovely می‌گوید

        نه من خودم صحت بودن یوزر و پسورد رو میدونم…به هرحال ممنون

  16. افروز می‌گوید

    یک بار log outl هم کردم بازم درست نشد

    1. Amir می‌گوید

      آیا تعداد زیادی رو در زمان کمی فالو کردید؟؟ پس یعنی بلاک شدید
      با کامپیوتر وب سایت امتحان کنید ببینید میتونید لایک و فالو کنید!؟

  17. افروز می‌گوید

    سلام من چندماهه از برنامه اینستاگرام استفاده میکنم متاسفانه تازگی ها نمیتونم نه لایک کنم نه کامنت بزارم نه کس جدیدی رو فالو کنم ونه عکس لود میشه.توروخدا راهنماییم کنید .خیلی ناراحتم.ممنون میشم کمک کنید

  18. parmida می‌گوید

    من اینیستامو پاک کردم دوباره از بازار دانلود کردم چون یک مشکلى داشت وقتى خواستم دوباره ثبت نام کنم زد an unknown network error has occurred لطفا کمکم کنید چى کار باید بکنم نمیتونم ثبت نام کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. Amir می‌گوید

      اگر قبلا اکانت ساختید لازم به ثبت نام نیست تنها
      Log in
      کنید
      اون مشکل هم یا از اینترنت شماست یا از خود اینستاگرام
      خودش رفع میشه

      1. parmida می‌گوید

        اقاى امیر خیلى ممنون از راهنمایىتون ولى من حتى log in هم کردم چند بار ولى باز هم همان را مى نویسد بیشتر از یک هفته است که این طورى میشه.حالا چى کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟

  19. هاشم می‌گوید

    سلام کامنت که میذارم برای بعضی ها ارسال میشه برای بعضی ها نمیشه خطا میده ignorدلیلش جیه

    1. Amir می‌گوید

      برای اونایی که نمیتونید کامنت بذارید
      وارد اکانتتشون بشید و بعد ببینید میتونید عکساشو ببینید
      اگر نمیتونید پس یعنی بلاک کردن شما رو

  20. raha می‌گوید

    چرا هرموقع ایمیلمو واردمیکنم اررررور میده چرااااااا.رهنمایی کنین خو

    1. محسن صحافی می‌گوید

      انتظار ندارید که وقتی متن ارور شما رو نداریم کسی بتونه راهنمائیتون کنه!

  21. آیسان می‌گوید

    من ایناستارو نصب کردم ولی هرچی پسوورد یوسر نام میزنم ارور میده باید چیکا کنم

    1. Amir می‌گوید

      چه پیغامی؟؟
      شاید یوزر یا پسوورد رو اشتباه میزنید

  22. shamim می‌گوید

    میخوام اینستاگرام نصب کنم.اما دوست ندارم مخاطب هام متوجه شن.فقط برای دیدن پیج دیگران میخوام.
    میشه سیمکارتی رو داخل گوشی بذارم ونصب کنم با اسمی که اسم من نیست.و بعد سیمکارت همیشگیم رو وصل کنم؟ اینطوری برای دیگران با اسم مستعار معرفی میشم و با شماره ای غریبه؟
    یهسوال دیگه.این شماره نا اشنا همراه با اسمم رو کسی مخاطبان گوشیم می بینن؟
    تو لاین فقط نام کاربری نمایش داده میشه.اما اینستاگرام رو نمیدونم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بله با هر سیم کارت دیگه ای می تونید ثبت نام کنید. هیچ کس نمی تونه متوجه شماره همراهی که باهاش ثبت نام کردید بشه..

  23. امیر می‌گوید

    ببخشید اینستاگرام رو میشه روی ویندوز نصب کرد؟

    1. Amir می‌گوید

      وب سایت اینستاگرام هست برای استفاده

      در ضمن نرم افزارهای اجرای برنامه های اندروید در pc هم میتونید نیاز شما رو برآورده کنند

  24. نگین می‌گوید

    توروخدا جوابمو بدید واقعا کلافه شدم

  25. نگین می‌گوید

    سلام تو اینستام هیچ کاری نمیتونم بکنم نه عکسی لایک کنم نه کسی رو فالو کنم نه عکس بزارم هیچ کاری نمیتونم بکنم هرچی میزنم صفحه سفید میشه چند بار پروفایلای جدید ساختم ولی دوباره اونجوری شد حتی از نو اینستاگرام نصب کردم ولی بازم اونجوری میشه کمکم کنید لطفا

    1. Amir می‌گوید

      خب اون صفحه سفید دیر لود میشه
      هر جوری هسا

    2. Amir می‌گوید

      خب اون صفحه دیر لود میشه هر جور که هست
      با یه اینترنتی سریع تر بذارید لود بشه علت مشکل شما در اون صفحه هست

  26. الهام می‌گوید

    سلام ببخشید منم 2تا سوال داشتم…دایرکت و تگ کردن چیه?ینی چجوریه?میشه یکم توضیح بدین لطفا..ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید
  27. bita می‌گوید

    اقای صحافی سلام.اسم این نرم افزاره که تو اینستا هست و ما میتونیم داخلش مطلب بنویسیم و در پست هامون قرار بدیم چیه؟شرمنده.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  28. bita می‌گوید

    اینکه گفتید کاربرد نداره بنظر من درسته چون تو این مورد خاص که من عرض کردم بنظر میاد جواب نداده و کاربرد نداشته….ممنون از شما

  29. bita می‌گوید

    مرسی از پاسختون اقای امیر.بله شما گفته بودید
    به هر حال ممنون از راهنماییتون.فقط یه موردی اینجا میمونه و اون اینه که این موردی که من میگم طرف مقابل توییتر داره ولی من که کلا ندارم.حالا از طرفی وقتی من تو اینستا پست میزارم اون سریعا همون لحظه متوجه میشه….و میاد لایک.راستش این قضیه برای چندین نفر از فالوورهام صدق کرده.همه اینطوری بودن و این باعث شد که من سوال کنم از شما که چطوری اینقدر سریع متوجه میشن.بازم تشکر

  30. bita می‌گوید

    جناب صحافی.ممنون از شما بخاطر پاسختون به سوالات.راستش یه سوال دیگه هم داشتم واون اینه که من تو یکی از کامنت ها دیدم که دوستان سوال کرده بودن که چگونه وقتی کسی پست جدید میزاره باخبر بشیم؟که دوستی در پاسخ به سوال ایشون گفت که یه راهی هست.ولی دقیق توضیح ندادن…میشه شما لطف کنید بگید چه راهیه اون؟

    1. Amir می‌گوید

      گفتم یک راه هست ولی آنچنان کاربرد نداره و چندین شرط داره
      اونم با استفاده از توویتر

      در توویتر امکانی هست که با فعال کردن
      Favorite
      وقتی در توویتر کسی پست بذاره
      به سرعت نوتیفیکیشن میاد

      حالا اگر شما اول از همه خودتون توویتر داشته باشید و اون شخص هم داشته باشه به علاوه
      اون شخص وقتی در اینستاگرام پست میذاره در توویتر هم
      Share
      کنه در لحطه نوتیفیکیشن دریافت میکنید

      (همونطور که گفتم برای همه نمیشه)

  31. bita می‌گوید

    سلام.اقای صحافی وقتی page من خصوصی باشه و فقط فالوهام ببنن.حالا یکی از فالوهام میاد و لایک میکنه عکس هامو که از قضا اون طرف پیجش واسه همه بازه.حالا سوالم این بود که اون طرف وقتی عکس منو لایک میکنه ایا تو قسمت newsواسه اونایی که اون یک نفر رو فالو کردن عکس من نمایش داده میشه؟یا نه.ا

    سوال دومم در رابطه با اینستامسیج هست میخوام بدونم وقتی یک نفر رو بلاک کنم میتونم دوباره درش بیارم از بلاک؟منظورم تو اینستامسج بوده
    ممنون میشم جواب بدید ….تشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      سوال اول: تا اونجا که خبر دارم خیر نمی بینن..
      سوال دوم: از اینستا مسیج اطلاعی ندارم..

  32. negar می‌گوید

    یه چیزی میپرسم نخندی هااا ولی من نمیدونم چطور باید تو اینستا پیجا رو شات کنیم

    1. Amir می‌گوید

      از صفحه شخص عکس میگیرید
      و در پیچ خودتون میذارید
      (برای عکس گرفتن در اندروید دکمه پاور و وولوم پایین را هم زمان بگیرید)

  33. سعید می‌گوید

    سلام. نصف بیشتر عکس های پروفایل های بقیه برای من امکان دیدنش نیست. چطور میتونم درستش کنم؟

    1. Amir می‌گوید

      نمیشه والا
      مشکل همه هست البته در ایران :-/

  34. shaqayeq می‌گوید

    اقای صحافی من خیلی منتظر هستم ولی شما جواب منو نمیدید منم از شانس بدم پشت سرهم مشکل پیش میاد واسم توی اینستا، خواهش میکنم ازتون اگه میشه جواب این سوالمو حداقل بدید
    من وقتی کامنت میزارم و ارسال نمیشه یه پیام انگلیسی میاد ک اگه بخواید متنشو میزارم. بعد پایینش ignoveو tellus میاد
    وقتی tellus میزنم یه صفحه سفید باز میشه
    ولی کامنت ارسال نمیشه
    خیلی ممنون میشم ازتون اگه بگید چرا این میاد? ینی چی?
    خواهش میکنم جواب بدید برام خیییلی مهمه یه دنیا ممنون ازتون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      باید اجازه بدید بعد اینکه TellUs رو زدید اون صفحه سفید کاملا لود بشه تا کار انجام بگیره..

    2. Amir می‌گوید

      شما کامنت بلاک شدید
      اگر زیاد کامنت بذارید
      یا کسی کامنت شما رو. ریپورت کنه
      این مشکل پیش میاد
      ولی در کمتر از 48 ساعت درست میشه

  35. مهمان می‌گوید

    سلام پیغام incompatible deviceیعنی چی؟
    نصب نمیشه چرا؟
    گوشیم گلکسی GTS5670است

    1. محسن صحافی می‌گوید

      یعنی این نسخه از اینستاگرام با گوشی شما سازگار نیست..نسخه هیا قدیمی تر رو پیدا، دانلود و نصب کنید

  36. مهمان می‌گوید

    سلام من از بازار دانلود کردم. پیغام زیر رو میده و نصب نمیشه:
    unfortunately this device doesnt seem to meet the minimum camera requierment

    1. Amir می‌گوید

      نسخه جدید با گوشی شما سازگار نیست
      نسخه قدیمی تر مثل 5.1 رو سرچ کنید در گوگل بعد تو سایتای مختلف پیدا کنید

      بعد بازار چرا!
      شاید اگر نسخه Google Play
      رو بگیرید هم درست بشه

  37. shaqayeq می‌گوید

    میشه راهنمایی کنید اگه میدونید?? :(

  38. shaqayeq می‌گوید

    آقای صحافی خیلی ممنون ک وقت میزارید و مارو راهنمایی میکنید من جز وبلاگ شما کسیو ندارم کاز اینستا سردربیاره میشه جواب سوالمو بدی??
    من کامنتام واس همه ارسال میشه و میتونم لایک بزنم فقط واس یکی از دوستام failde میشه
    و لایکم نمیتونم بزنم !!!خودم نمیدونم چرا اینجوریه قبلا میتونسم
    میشه راهنماییم کنین??علتشو میدونید???

  39. bita می‌گوید

    ممنون از پاسختون.شرمنده اگه چندبار گفتم.من فکرکردم که اگه ان فالوش کنم باز ممکنه یه جوری پروفایلمو ببینه و دسترسی داشته باشه با اینکه بلاکش نکردم واسه این دوباره سوال کردم از جنابعالی که خیالم راحت بشه که شما لطف کردید جواب دادید.مرسی

    1. محسن صحافی می‌گوید

      خواهش می کنم.. امیدوارم خیالتون راحت شده باشه :)

  40. bita می‌گوید

    پیج من private هست اقای صحافی.حالا من اگه اون طرف رو که قبلا فالوش کردم رو ان فالو کنم و بلاکش نکنم ایا اون بازم میتونه ببینه عکس های منو؟منظورم این بود کلا.ممنون از شما

    1. محسن صحافی می‌گوید

      یک سوال رو چندین بار تکرار می کنید! خیر نمیتونه ببینه! مگر با یه آی دی و پروفایل دیگه که از قبل شما رو فالو کرده باشه یا بهش اجازه بدید که فالو کنه!

  41. bita می‌گوید

    یعنی من اگه انفالو کنم اون طرف رو باز میتونه پروفایل منو ببینه اگه نخوام بلاکش کنم؟
    ممنون میشم اینم پاسخ بدید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      تا وقتی اکانتتون رو پرایوت نکنید هر کسی می تونه صفحه اتون رو ببینه اما اگه پروفایلتون رو Private کنید تنها کسایی می تونن صفحه اتون رو ببینن که شما رو فالو کرده باشنو البته بعد از این کار هیچ کسی نمی تونه بدون اجازه شما، شمارو فالو کنه..

  42. bita می‌گوید

    جناب صحافی این سوالم جوابش مهمه واسم ممنون میشم پاسخ بدید بهم

  43. bita می‌گوید

    سلام…جناب صحافی خواستم بپرسم که اگه ما یک نفر رو اشتباها فالو کرده باشیم و الان بخوام فالوشو حذف کنم ایا بجز بلاک راه دیگه نداره؟مثلا من خودم اسم اون طرف رو ازفالویینگ هام حذف کنم وهم فالوی اون طرف رو از فالوور هام حذف کنم ایا این کار میشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      کافیه برید به پروفایل شخص مورد نظر و آنفالو کنید تا دیگه عکساش رو نبینید. اگر منظورتون اینه که عکسای شما رو نبینه باید بلاکش کنید همین. برای سوال دوم هم باید هم انفالو کنید و هم بلاکش کنید.

  44. shaqayeq می‌گوید

    خب چرا جواب بعضیارو میدید ما ادم نیستم????

  45. tohid می‌گوید

    منظور از شات کردن تو اینستا مسیج چیه ؟
    پیام میفرستم به یه نفر میگه اول شات کن بعد پیام بده .منظورش چیه از شات کردن ؟

  46. sara می‌گوید

    سلام شات ینی چی

    1. Amir می‌گوید

      یعنی از اکانتدکسی عکس بگیری در اکانت خودت بذاری بگید فالو کنید این اکانتو

      یه جور تبلیغ هست

  47. shaqayeq می‌گوید

    راستی وقتی کامنتم ارسال نمیشه این پیام میاد
    Instagram seems to be having problems right now. Pleas try again in a few moments. Dismiss
    وقتی فایلد میشه روش میزنم گزینه try again رو میزنم اما یه صفحه سفید باز میشه :(
    خواهش میکنم زودتر جوابمو بدین
    یه دنیا ممنون

    1. Amir می‌گوید

      باید پس از لود شدن اون صفحه یک کد بزنید و درست میشه

  48. shaqayeq می‌گوید

    توروخدا اگه میشه راهنمایی کنید من الان چندوقته اینستاگرام دارم و کامنت هایی ک میذاشتم ارسال میشد ولی چندروزه هرچی کامنت میزارم failde میشه و ارسال نمیشه حتی نمیتونم لایک کنم و فالو کنم
    دوبار هم log out کردم و دوباره با یه ایمیل دیگه وارد اینستاگرم شدم
    ولی ایندفه فقط یکی از کامنتام ارسال شده بقیش همش failde میشه
    توروخدا بگید چیکار کنم واقعا خسته شدم. ایرادش از چیه

  49. sanaz می‌گوید

    سلام ببخشید چجوری میشه تو اینستاگرام تبادل کرد

    1. Amir می‌گوید

      به وسیله
      Kik
      اول با هم صحبت میکنید بعد یه زمان مشخص و برای مدتی مشخص
      هم دیگر رو تبلیغ میکنی که اصلا توصیه نمیکنم
      چون با این روش 90 درصد فالوور هایی که اضافه میشن
      Ghost followers
      هستن

  50. شيوا می‌گوید

    سلام من پسورد وایمیلم مطمنم درست میزنم ولى ایمیلمو قبول نمیکنه میگه ایمیلتو پیدا نکرد چیکار کنم اینستاگرامم نمیاد خواهش میکنم راهنمایم کنید

    1. Amir می‌گوید

      منظور شما از ایمیل همون
      اسم اکانته؟!؟!
      خب شاید اسم اکانتتونو تغییر دادید
      حواستون نبوده اسم قبلی رو زدید و وارد نمیشه

      میتونید
      Forget password
      هم بزنید