تایید مشکل وای‌فای در آی‌پد جدید/ اپل: تعویض می‌کنیم!

مشکلات دیگری نظیر بروز مشکل در هنگام شارژ و غیر واقعی بودن نشانگر میزان شارژ باطری و گرم شدن بیش از حد نیوآی‌پد در هنگام کار کردن آن از دیگر مشکلات مطرح شده در خصوص این محصول جدید اپل است که رسانه‌ای نیز شده است.

2

فارنت: بنابر یک سند محرمانه داخلی خدمات پس از فروش شرکت اپل، اپل سرسختانه در حال بررسی برخی مشکلات پیش آمده در سیستم وای‌فای نسل سوم آی‌پد خود است.

همزمان با عرضه نیو آی‌پد کاربران بسیاری در خصوص بروز برخی مشکلات در سیستم وای‌فای آی‌پد جدید اپل شکایت داشتند که مبنی بر قطع ارتباط، سرعت دانلود و آپلود پائین و یا عدم توانایی در شناسایی و برقراری ارتباط باثبات با شبکه‌های وای‌فای محلی بود.

این موضوع باعث بحث و جدل بسیاری در فروم پشتیبانی شرکت اپل شد و تقریبا 700 گزارش در این فروم ثبت شده بود که بطور مثال در یکی از آنها آمده است:

من الان بهمراه لپ‌تاپ و نیو آی‌پد خود در یک هتل هستم. گیرنده وای‌فای لپ‌تاپ مانند همیشه ارتباطی قوی دارد اما گیرنده وای‌فای نیوآی‌پد به شدت ضعیف است؟ کسی هست که مشکلی شبیه به مشکل من داشته باشه؟ کسی پیشنهادی داره؟

این درحالیست که مشکلات دیگری نظیر بروز مشکل در هنگام شارژ و غیر واقعی بودن نشانگر میزان شارژ باطری و گرم شدن بیش از حد نیوآی‌پد در هنگام کار کردن آن (اینجا) از دیگر مشکلات مطرح شده در خصوص این محصول جدید اپل است که رسانه‌ای نیز شده است.

اما در خصوص مشکل وای‌فای گویا مشکل جدیتر است و اپل مشکلات مطرح شده در فروم‌های پشتیبانی خود را جدی گرفته و مورد تایید قرار داده است چرا که در یک سند داخلی بخش خدمات پس از فروش شرکت اپل با اشاره به مشکل وای‌فای بوجود آمده در محصول جدید این شرکت آمده است که: علائم مشکل می‌تواند شامل این موارد باشد اما تنها محدود به آنها نباشد: اتصال متناوب، مشکل در سرعت اتصال وای‌فای و پدیدار نشدن شبکه‌های وای‌فای.

در این سند خطاب به کارمندان این بخش از شرکت اپل آمده است که در برخورد با این گونه دستگاه‌ها ابتدا اطمینان حاصل کنند که این مشکل ناشی از باگ‌های طبیعی نرم‌افزاری نیست و ناشی از مشکلات سخت‌افزاری دستگاه است.

بنابر این سند نیو آی‌پدهای موسوم به WiFi-only از چنین مشکلی رنج می‌برند و نیو آی‌پدهای 4G LTE با توجه به قدرت شبکه اضافی خود از این مشکل در امان مانده‌اند.

در این سند در خصوص حل این مشکل مشتریان از عبارت “Captured” استفاده شده است که بنابر اعلام یک منبع داخلی در بخش خدمات پس از فروش اپل یک کد بوده و بمعنای تحویل گرفتن از مشتری و ارسال ان به مرکز مهندسی اپل جهت بررسی موضوع است. ظاهرا سایر تجهیزات جانبی دستگاه نیز تحویل گرفته می‌شود و این بدان معناست که محصولی جایگزین محصول معیوب تحویل مشتریان خواهد شد.

Source: 9to5mac

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. صالح می‌گوید

    نه آقا
    مشکل جدیه
    منم این مشکل رو دارم و نمی دونم چی کار کنم
    می خوام بفریستم گارانتی

  2. zoroastrian می‌گوید

    بابا گرم شدنش که عادی چهر هسته ای گذاشته .. انتظار داری گرم نکنه … این وای فایم مشکل نداره … اول بررسیش کن ببین اینجوری یا نه بعد بگو … هی فرت مطلب خارجی رو ترجمه میکنی میذاری .. مال دوستان که مشکل نداره … اونم خواسته شایعه سازی کنه