بازی GTAIII برای iOS و اندروید ارائه شد/دانلود

ابتدا اعلام شده بود که این بازی فقط برای دستگاه‌های دوهسته‌ای ارائه خواهد شد اما خبر خوشحال‌کننده اینکه دارندگان دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز می‌توانند از این بازی که به مناسبت دهمین سال عرضه خود برای دستگاه‌های .لمسی نیز عرضه شده است، لذت ببرند

2

فارنت: چندی پیش خبر عرضه بازی دزد بزرگ خودرو 3 را در این‌جا به اطلاع خوانندگان عزیز فارنت رساندیم و سرانجام این بازی امروز برای دستگاه‌های iOS و اندروید ارائه شد.

نکته قابل توجه اینکه ابتدا اعلام شده بود این بازی فقط برای دستگاه‌های دوهسته‌ای ارائه خواهد شد ولی خبر خوشحال‌کننده که دارندگان دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

این بازی که به مناسبت دهمین سال عرضه خود برای دستگاه‌های لمسی نیز عرضه شده است در زمان خود و در کنسول نوستالوژیک  PS2  بهترین بازی زمان خود بود.

این بازی توسط  فارنت برای دستگاه iPad2  از فروشگاه اپل خریداری و پس از نصب بدون کوچکترین مشکل یک نوستالوژیک خاطره انگیز را رقم زد.

بازی دارای کنترل لمسی بسیار خوب ، ولی با گرافیک کنسول  PS2  است که علی رغم اعلام هماهنگی با مرکز بازی IOS فعلا از آن خبری نیست!.

بازی مو به مو شبیه نسخه  PS2  است و شرکت راک استار  قول داده دو نسخه دیگر از این سری بازی را برای اندروید و IOS ارائه کند.

گفتنی است که این بازی دارای 73 ماموریت! و 100 پکیج مخفی است.

لینک خرید بازی در آی تونزدر اینجا

لینک خرید بازی در اندروید مارکت در اینجا

لینک نسخه کرک شده   iOS

سرور شماره یک

سرور شماره دو

بروز رسانی: دوستان اندرویدی برای دانلود فایل منطبق با گوشی خود می توانند به فروم دوست و همکار ما موبایلستان در اینجا مراجعه کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    نسخه کرک شده اندرویدشو بزارید

    1. مهدی صحافي می‌گوید

      دوست عزیز در بروز رسانی خبر لینک مربوط به دانلود نسخه اندروید نیز قرار داده شد.
      موفق باشید.