گیم‌نت

گیم‌نت

گیم‌نت؛ بررسی بازی همراه Bad Traffic برای تجربه یک ترافیک سرسام‌آور!

Bad Traffic بازی است که باعث خواهد شد گیمر نقشی در قالب سلطان چهارراه‌ها داشته باشد. در قالب بازی، کاربر همواره تلاش می‌کند در شرایط کاری مختلف از به‌وجود آمدن تصادف در خیابان‌ها و یا برخورد خودروها در چهارراه‌ها جلوگیری کند.

گیم‌نت: ویچر 3 چیست و چگونه آن را بازی کنیم؟

کم‌تر از یک هفته است که بازی به شدت مورد انتظار «ویچر 3» رسما وارد بازار شده و استقبال منتقدین از این بازی هم شگفت‌انگیز بوده است. از آن‌جا که دنیای ویچر 3 یک دنیای فوق‌العاده عظیم است و پیچیدگی‌های زیادی دارد، با چند ساعت بازی کردن آن…

گیم‌نت: همه‌ی آن‌چه نیاز است در مورد Batman Arkham Knight بدانید!

عرضه‌ی «بتمن: شوالیه آرکام» از آن‌چه در تقویم می‌بینید به شما نزدیک‌تر است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در گیم‌نت این هفته به این بازی پرداخته و آن‌چه باید در موردش بدانید را در یک مطلب جامع و کوتاه گردآوری کنیم.

گیم‌نت: نقد بازی «هات‌لاین میامی 2»؛ مریض‌ترین بازی سال!

اگر خیلی خوش شانس بوده باشید و قبل از این که شروع به خواندن این متن کنید، برای چند لحظه هم که شده با نسخه‌ی اول «هات‌لاین میامی» - Hotline Miami - زندگی کرده باشید انتظاری که برای عرضه نسخه دوم را کشیدم را بهتر درک می‌کنید. هات‌لاین میامی 2…

بازی جذاب Joe Danger سرانجام به اندروید آمد

کاربران پلی‌استیشن 3 و یا ایکس‌باکس 360 حتما شخصیت بی‌باک و نترس، Joe Danger را از سال‌ها پیش به خاطر دارند. آقای خطر! با موتورسیکلت خود از جاده‌های مختلف می‌گذشت و با دوری‌کردن از موانع به جمع‌کردن سکه‌ها می‌پرداخت.

گیم‌نت: کوتاه در مورد «کابوس‌های تمام ناشدنی»؛ بازی با ناخوداگاه ترسوی شما

رویا نتیجه‌ی تحریکات حسی مختلفی که ممکن است عارض خفته شود نیست. بلکه رویا معنای خاص و ویژه‌ای برای خود دارد و آن تحقق آرزو و تمنیات درونی ماست که از آن خود نیز خبر نداریم. -فروید

فیلم‌های 4 بعدی برف و باران را واقعا به سالن‌های سینما می‌آورد!

حتما برای شما هم پیش آمده که در موقع قدم زدن در فضایی بیرون از منزل برای رهایی از سرما و یا گرما، به سینمایی پناه برده‌اید تا علاوه بر مشاهده یک فیلم، از این هوا نیز رهایی یابید اما تکنولوژی جدیدی که 4DX نامیده می‌شود، برف و باران را نیز…

گیم‌نت: چرا بازسازی اچ‌دی «رزیدنت اویل» یک شاهکار است؟

یکی از ابعاد طراحی یک بازی ترسناک که جزء دشوارترین کارهای سازندگان بازی است متوازن کردن سطح سختی بازی است. اگر هدف شما ترساندن مخاطب است، نباید آن را بیش از حد دشوار کنید زیرا ممکن است مخاطب خسته شود و این باعث می‌شود که مخاطب نتواند غرق در…

گیم‌نت: نقد بازی Dragon Age: Inquisition دوران با شکوه اژدها

بازی‌های زیادی در ژانرهای مختلف برای سلایق مختلف توسعه می‌یابند که اگر نگاهی به آن‌ها بیندازیم متوجه می‌شویم که قابلیت‌های متعددی کنسول‌های جدید دارند باعث شده که دست سازندگان برای ساخت و توسعه‌ی بازی‌هایشان بازتر باشد از این رو عناوینی که…

گیم‌نت: نقد بازی Tales from the Borderlands

اینجا روابط به طرز استادانه‌ای روایت می‌شود. تاثیر گزاری شخصیت‌ها روی ذهنیت مخاطب، فلش‌بک‌هایی برای روایت گذشته‌ی آن‌ها، استفاده از المان‌های داستان‌سرایی مدرن از جمله عواملی هستند که باعث می‌شود ریش و قیچی همیشه دست مخاطب بماند تا بتواند…