سبک زندگی

سبک زندگی

چگونه افکار دلخواهمان را درون ذهن دیگران قرار دهیم

حتماً تابه‌حال برای شما اتفاق افتاده که بدون داشتن نیاز به وسیله خاصی صرفاً به خاطر هنر فروش یک فروشنده آن جنس را خریده باشید و بعدها متوجه بشوید که خرید شما اشتباه بوده است، یا اینکه بسیار برای شما اتفاق افتاده است که تصمیماتی را به‌صورت…

ده راهکار برای افزایش بهره‌وری هنگام کار در خانه

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که کارهای خود را به صورت دورکاری انجام می‌دهند تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ چرا که قصد داریم به ده راهکار برای افزایش بهره‌وری در هنگام کار در خانه بپردازیم.

ده قانون مدیریت زمان که کمک می‌کند همه چیز را در کنترل داشته باشید

همه ما از کمبود وقت گله‌مندیم و با کارهای تلنبار شده زیادی روبرو هستیم که وقتی برای انجام آنها نداریم، این امر به خصوص برای افرادی که سمت‌های مدیریتی دارند بیشتر پیش می‌آید،‌ به همین منظور نگاهی به ده قانون مدیریت زمان خواهیم داشت که کمک…

زندگی ایلان ماسک به‌روایت تصاویر: از مسخره‌شدن در مدرسه تا تبدیل‌شدن به جذاب‌ترین مرد دنیای فناوری!

ایلان ماسک چه‌کاری را نمی‌تواند انجام دهد؟به‌عنوان مدیرعامل شرکت SpaceX، مدیرعامل شرکت تسلا و یکی از مؤسسان OpenAI، به نظر می‌رسد که آقای ماسک در همه‌جا حضور دارد و عامل پیشروی همه‌ی فنّاوری‌های خارق‌العاده است. به گفته‌ی خودش تا زمانی…

۱۳ پرسش عجیب که در مصاحبه‌های شغلی شرکت‌های بزرگ می‌شنوید!

شاید شما هم در مصاحبه برای شغل جدید به‌قدری سؤال «چرا این شغل را می‌خواهید؟» را شنیده باشید که دیگر بهترین جواب ممکن را به خاطر سپرده‌اید؛ اما اگر یک شرکت سؤال غیرعادی بپرسد چه‌کاری انجام می‌دهید؟ اگر این سؤال غیرعادی «آیا تابه‌حال از محل…

چگونه به حرف دیگران بی‌توجه باشیم

همه ما به‌نوعی گناهکاریم! بعضی از ما هر صبح که از خواب بیدار می‌شویم و سرکار می‌رویم و به امور روزمره خود می‌رسیم همیشه نگران طرز فکر دیگران هستیم و دائماً نگرانیم که دیگران چه درباره ما فکر می‌کنند و چه میگویند. بسیاری از افراد مخصوصاً …

چگونه تماس‌های تلفنی بی‌مورد در محیط کارمان را به حداقل ممکن برسانیم!

زمانی که شما در محیط کاری خود هستید، زنگ تلفن می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. در اینجا با یکدیگر راه‌های کنترل تماس‌های محیط کاری شمارا بررسی می‌کنیم تا از این طریق بتوانید تمرکز خود را در حین کار افزایش دهید.