رونمایی پاناسونیک از بزرگترین تلویزیون HDTV جهان به ابعاد 5 زمین تنیس!

بزرگترین تلویزیون HDTV جهان ساخت شرکت پاناسونیک از 158 پنل مجزا و در واقع 9 میلیون لامپ LED تشکیل شده است که نهایتا وزنی در حدود 75 تن را به خود اختصاص داده است.

1

بزرگترین تلویزیون HDTV جهان به ابعاد 61 در 24 متر (4876 متر مربع) در پیست اتومبیلرانی کارولینای شمالی در آمریکا مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این HDTV ساخت شرکت پاناسونیک از 158 پنل مجزا و در واقع 9 میلیون لامپ LED تشکیل شده است که نهایتا وزنی در حدود 75 تن را به خود اختصاص داده است. نکته جالب اینکه این تلویزیون تصاویر را با کیفیت 720p نمایش می‌دهد.

یک زمین تنیس استاندارد در ابعاد 23.7 متر در 11 متر است و اکنون با توجه به ابعاد بزرگترین تلویزیون HDTV جهان می‌توان گفت که این HDTV به بزرگی 5.5 زمین تنیس استاندارد در کنار هم است.

World's-largest-HDTV

برای ساخت بزرگترین تلویزیون HDTV جهان 57 کارگر شرکت پاناسونیک به اندازه 11 هزار نفر ساعت مشغول بوده‌اند که نهایتا 4 ماه به طول انجامیده است و علاقمندان خواهند توانست تصاویر آن را در جمعه هفته آینده و در مسابقات بهاره ستارگان ناسکار شاهد باشند.

نکته جالب‌تر در بزرگترین تلویزیون HDTV جهان کنترل از راه دور غول‌پیکر آن است که در تصویر مشاهده می‌شود و به نظر می‌رسد فراخور بزرگی این HDTV غول‌پیکر باشد. شما هم دوست دارید با این کنترل کانال غول‌پیکرترین تلویزیون HDTV دنیا را عوض کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ا[د]مین می‌گوید

    کنترلش رو :))