تعظیم تمامقد روسای سونی برای عذرخواهی از 77 میلیون کاربر شبکه پلیاستیشن!
سه تن از مدیران ارشد شرکت سونی برای عذرخواهی از 77 میلیون کاربر شبکه آنلاین پلیاستیشن به دلیل هک شدن این شبکه و سرقت تمامی اطلاعات کاربران در کنفرانسی خبری و در برابر دوربینهای خبری به مشتریان خود تعظیم کردند.
به گزارش روزنامه دیلیمیل انگلیس این اقدام همزمان با آن صورت گرفت که این شرکت از ادامه کار این سرویس در این هفته و ارائه برخی پاداشها به کاربران برای جبران مشکلات (و البته دلسرد نشدن آنان) خبر داد.
کازو هیرای مدیر واحد پلیاستیشن شرکت سونی که همزمان با دو مدیر ارشد دیگر شرکت سونی به رسم همیشگی ژاپنیها و برای عذرخواهی برای چند ثانیه به صورت تمام قد در برابر دوربینهای خبری تعظیم کرده بود در این خصوص گفت: ما عمیقا عذرخواهی خود را به دلیل این مشکلاتی که به وجود آوردیم اعلام میکنیم.
نزدیک به سه میلیون کاربر بریتانیایی در میان 77 میلیون کاربر شبکه آنلاین پلیاستیشن وجود دارند که اطلاعات آنها در بیسابقهترین هک اینترنتی دزدیده شده است. اگرچه شرکت سونی همچنان بر محفوظ بودن اطلاعات کارتهای اعتباری کاربران و دزدیده نشده آنان تاکید دارد اما اخیرا در یک فروم ویژه هکرها بسته کامل این اطلاعات به صورت کامل به حراج گذاشته شده است.
اگر چه طبیعتا کسی قادر به تایید این ادعای هکرها نیست اما خود آنها مدعی هستند که این بسته اطلاعاتی شامل نام کاربری، آدرس پستی، شماره کارت، رمز عبور و حتی شماره سه رقمی امنیتی مندرج بر پشت کارت اعتباری کاربران است و برخی گزارشها تعداد این کارتهای اعتباری را بالغ بر 2.2 میلیون کارت اعتباری دانستهاند. در همین حال برخی سایت های اینترنتی با انتقاد از رفتار شرکت سونی، عذرخواهی این شرکت پس از دو هفته از هک شدن شبکه آنلاین پلی استیشن را دیرهنگام دانسته و حتی آن را تمسخر کردهاند.
اگر چه شاید دیرهنگام بودن این عذرخواهی و بزرگی این قصور شرکت سونی را نتوان نادیده گرفت اما عذرخواهی مدیران این شرکت در برابر مشتریان امریست که باید سرلوحه مدیران دیگر شرکتها علیالخصوص مدیران هموطنمان در مواقع لزوم قرار بگیرد.
غلامه ادبتونم فدای سرتون پیش میاد
تا اینا باشند از هکر جماعت شکایت نکنند!:دی
(البته به شخصه حق رو به سونی میدم)
با درود
کی می رسه توی ایران یکی از مسئولینی که اشتباه کرد معدرت بخواهد حالا نه مثل اینها هممین که بگه معذرت می خوام فقط بلدن پاسکاری کنند بگن تقصیر ما نبود بعد تیم حقیقت یاب تشکیل می دهند می گن پیگیری می کنیم تا بعد از مدتی از یاد مردم بره و باز هم اگر حادثه مشابهی اتفاق افتاد همین آش و همین کاسه
به قول رضا خان اسکول: ما هنوز مانده تا آدم شیم درسته اسکول بوده اما یه چیزای رو درست می گفته مثلا امام حسین در مورد یزید می گه :یزید شاعر خوبیه!!
اینا تا بوده اینطوری بودن سریع معذرت خواهی میکنن ! مال ما که چی بگم …
واقعا دستشون درد نکنه
حالا شما بیا اینجا
اصلا راه دوریم نمیریم همین اینترنت و همین هاستینگ ها
وقتی بهشون تیکت میزنی یا دیر جواب میدن یا هم که یه حرف چرت و پرت میزنن و وسلام
یا همین شرکتها تا قبل قرارداد زرت و زرت زنگ میزنن وقتی قرارداد میبندی حالا نوبت توئه که خودت و خفه کنی و زنگ بزنی
خداییش دیگه خوش بحال ژاپنیا و کاربراشون
ای خدا یه نیگام اینور بنداز
اینجوری نوشتم چون دلم واسه اینجور نوشتنا تنگ شده بود
خسته نباشید محسن جان