«اچ.تی.سی» وین‌فون «۱۶ مگاپیکسلی» تولید می‌کند!

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی PoketNow،شرکت تولید کننده تلفن همراه HTC در حال کار بر روی ساخت یک تلفن همراه با سیستم عامل وینفون7 با دوربین خارق العاده 16 مگاپیکسلی است.

بنا بر گزارش منابع داخلی ،این کیفیت عکسبرداری حداقل دو برابر پیشرفته ترین دوربین در تلفن های همراه تولیدی این شرکت است و البته دو فلاشLED نیز در کنار لنز دوربین به چشم می‌خورند و هنوز سایر مشخصات سخت افزاری منتشر نشده است .

htc_wp7_angle

البته در حال حاضر بالاترین مگاپیکسل را در تلفن های همراه، شرکت Altek با دوربین 14 مگاپیکسلی بر روی تلفن همراه اندرویدی خود دارد و یکی از رقبای سرسخت HTC شرکت سونی است که البته به تازگی به جای بالاتر بردن مگاپیکسل،در حال کار بر روی افزایش کیفیت تصاویر گرفته شده است چیزی که در مدل ARC بسیار مشهود است.

به تازگی نیز یک ویدیویی تبلیغاتی از این تلفن همراه منتشر شده است که این دستگاه را بسیار شبیه به مدل Desire S نشان می‌دهد و در عکس منتشر شده نیز خبری از گزینه Homeبه چشم نمی‌خورد که ممکن است در تولید نهایی این گزینه نیز اضافه شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    البته اگر به سایت سونی اریکسون در ژاپن مراجعه فرمائید مشاهده میکنید که دوربیم 16 مگاپیکسلی سونی اریکسون هم اکنون روی تلفن s006 این شرکت در حال فروش است .
    اینم سندش که موجوده :)

    فارنت: دوست عزیز ویندوز فون