گوگل: ما با اپل سَرِ جنگ نداریم!

سرویس جدید و مشابه گوگل درست یک روز پس از معرفی این سرویس توسط شرکت اپل صورت گرفته است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،مدهف چیناپا مدیر اجرایی اخبار گوگل  در کنفرانسی در مورد رسانه جدید گوگل به نام ‘One Pass’ اعلام کرد که این شرکت در جستجوی یک جنگ با اپل نیست و با این شرکت هیچ گونه خصومت ندارند.

او سپس سخنان ماه پیش رئیس اجرایی گوگل یعنی اریک اشمیت را تکرار کرد که مدل ثبت نام و آبونمان  اپل بسته بوده و دارای جوانب مثبت و منفی است و مدل ما باز بوده و انهم دارای جوانب مثبت و منفی است.

در اواخر ماه گذشته شرکت گوگل سرویس ‘One Pass’ را راه اندازی کرد که یک سرویس اشتراکی است که به ناشران اجازه میدهد تا محتوای دیجیتالی خود را با صرف هزینه ای شارز کرده و در نتیجه اجازه دسترسی به محتوای خود را از هر مکانی داشته باشند.

google-one-pass1

به این ترتیب کاربران سرویس می توانند تنها با رمز عبور خود به محتوای دیجیتالی خود از تلفن همراه ،تبلت و یا بصورت آنلاین از هر جایی دسترسی داشته باشند  و احتیاج به وارد کردن گذر واژه های مختلف ندارند.

در ضمن دسترسی های کاربران به این سرویس دارای مدتهای مختلفی همچون رایگان ،دسترسی محدود و … با توجه به هزینه پرداختی از سوی ناشران است  و حتی شما می توانید با تلفن همراه خود ،مقاله خود را به فروش نیز برسانید.

گوگل با سیستم جدید امیدوار است تا بتواند به افزایش تعداد ناشران در حوزه تولید محتوای دیجیتال کمک فراوانی کند و البته این سرویس فعلا در بریتانیا مورد استقبال قرار گرفته است.

او در مورد مزایای این سرویس توضیح داد که :”سرویس ما چیزی فراتر از سرویس پرداخت پولی است  زیرا روش قدیمی بسیار پیچیده بوده و دادن اجازه دسترسی بسیار طاقت فرسای و غیر هوشمندانه بود”.

سرویس گوگل تنها یک روز پس از معرفی سرویس مشابه اپل صورت گرفت که دارای روش بسیار سختگیرانه است و اشتراک شارژ نیز بسیار وقت گیر است و با اینکه هزینه ثبت نام این سرویس در هر دو شرکت یکسان است شرکت اپل 30 درصد درامد ناشران را برای خود حفظ

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهیار می‌گوید

    دوست عزیز یکطرفه قضاوت نکن خوب فارنت هم باید از همین طریق ترافیک سایت را بالا ببره تا بتونه تبلیغات بگیره تا یکمقدار از خرج سایت دربیاد

    البته خود من هم دوست دارم از طریق فید و راحتتر مطالب را دنبال کنم ولی به دلابل مختلف درامدزایی برای اینگونه سایت / بلاگ ها (در ایران) دشواره و اگر همین ترافیک هم نداشته باشن که بتونن تبلیغات بگیرن نمیتونن به کار خودشون ادامه بدن

  2. امین می‌گوید

    سیستم مسخره ایه که متن کامل توی فید هاتون نمیاد!