هکرها نسخه جدید فریم‌ویرPS3 را هم هک کردند!

این هکر در توئیت خود اعلام کرده که می‌خواهد ثابت کند نسخه جدید هم هک شدنی است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان ،ماتیو هرویس هکر شناخته شده دنیای سایبر روز شنبه در یک پست در صفحه توئیتر خود اعلام کرده که توانسته است  راهی برای هک کردن فریم ویر جدید کنسول PS3 سونی پیدا کند.

او در پست خود گفته است که توانسته به اکسپلویت نسخه 3.56 این شرکت دست پیدا کند ولی به نظر می‌رسد به دلیل ترس از شکایت شرکت سونی حاضر به ریلیز کردن و عمومی کردن آن نیست.

او در پست توئیتر خود اعلام کرده که با این اکسپلویت توانسته است به راحتی به بوت لودر و همچنین نسخه فریم ویر دسترسی کامل داشته باشد  در حالی که همگان فکر می‌کردند که PS3 های جدید هک‌ناپذیر است.

PS3-3.56-Jailbreak

این هکر اعلام کرده که قصد ندارد این روش را منتشر کند اما دلیل انجام این کار را ثابت کردن این موضوع دانسته است که این کنسول با فریم ویر جدیدش هم هک‌شدنی است.

این در حالی است که جئوهات یکی از هکرهای کنسول PS3 درگیر دادگاه شرکت سونی در پی هک کردن کنسول بازی این شرکت است (اینجا و اینجا) بخوانید و همین عامل باعث شده است تا سایر هکرها نیز با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امید می‌گوید

    دمش گرم من که خیلی حال می کنم یه شرکت با اون همه عظمت دهنش سرویس می شه