رونمایی از تلفن همراه هوشمند خورشیدی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا

این خبر خوبی برای شما خواهد بود اگر قرار است به جایی دور از شهر بروید. جایی که دسترسی به نیروی برق برای شما دشوار خواهد بود و از سوی علاقه بسیاری دارید که حتما تلفن همراه هوشمند خود را به همراه ببرید.

0

به گزارش فارنت و به نقل از اسلش‌گیر آخرین تلفن همراه هوشمند به نمایش درآمده در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، تلفن همراه هوشمند Umeox Apollo است. این تلفن همراه که از سیستم عامل اندروید 2.2 (فرویو) گوگل بهره می‌یرد به 2.5 ساعت قرار گرفتن در برابر نور خورشید نیاز دارد تا به طور کامل شارژ شود.

این خبر خوبی برای شما خواهد بود اگر قرار است به جایی دور از شهر بروید. جایی که دسترسی به نیروی برق برای شما دشوار خواهد بود و از سوی علاقه بسیاری دارید که حتما تلفن همراه هوشمند خود را به همراه ببرید.

apollo-android-phone

اگر چه در نگاه اول این تلفن همراه محصول چین محصول جذابی علی‌الخصوص برای مسافرت به نظر می‌رسد اما در واقع اینکه بخواهیم هر روز 2.5 ساعت تلفن همراه هوشمند خود را در برابر نور خورشید رها کنیم، جذاب به نظر نمی‌آید.

به احتمال بسیار این تلفن همراه در بین تماس‌ها و با 10 تا 15 دقیقه قرار گرفتن در برابر نور خورشید خواهد توانست حداقل نیرویی برای تماس بعدی شما فراهم کند اما آن طور که اعلام شده اگر تمام نیروی شارژ این گوشی کاملا خالی شود باید 17 ساعت در برابر نور خورشید قرار بگیرد تا مجددا قابل استفاده شود.

apolloandroid-phone

این تلفن همراه هوشمند که قیمتی 100 دلاری برای آن اعلام شده به پردازنده مدیاتک مجهز است و با اینکه جزئیات بیشتری در خصوص مشخصات فنی ان اعلام نشده اما از ظواهر امر پیداست که از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی و دوربین در پشت دستگاه برخوردار است.

Umeox Apollo اکنون به مرحله تولید رسیده است و از ماه مارس سال جاری میلادی در بازارهای اروپا، آمریکای لاتین و هند و به دنبال آن کشورهای دیگر عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.