بهترین موبایل نمایشگاه CES2011 را زیر 150 دلار بخرید!

اپراتور مخابراتیAT&T در اقدامی عجیب، تلفن همراه اتریکس، غول آندرویدی شرکت موتورولا و بهترین موبایل نمایشگاه چند هفته پیشCES2011 را با قیمت زیر 150 دلار عرضه خواهد کرد.

8

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی آنوایردویو، اپراتور مخابراتیAT&T  در اقدامی عجیب، تلفن همراه اتریکس، غول آندرویدی شرکت موتورولا و بهترین موبایل نمایشگاه چند هفته پیشCES2011  را با قیمت زیر 150 دلار عرضه خواهد کرد.

این تصمیم اپراتور مخابراتیAT&T  را تنها می‌توان در راستای حضور هر چه بهتر در رقابت نفس‌گیر بازار اپراتورهای مخابراتی دانست که این شرکت را واداشته دو دستگاه تلفن همراه آندرویدی بسیار پیشرفته را با قیمت‌های بسیار نازلی به علاقمندان عرضه کند.

atrix-4g-amazon

این شرکت تصمیم گرفته است از طریق خرده‌فروشی آمازون تلفن همراه اتریکس موتورولا (Atrix4G) را با قیمت  149.9 دلار و HTC Inspire 4G  را با قیمت 99.9 دلار تحت لایسنس خود و با خدمات 2 ساله مخابراتی عرضه کند.

atrix-costco

تصاویر لو رفته از مراحل آمادگی این تلفن همراه، به خوبی قیمت عرضه این موبایل را با قیمت 149.4 دلار نشان می‌دهد.

گفتنی است که اتریکس دارای صفحه نمایش 4 اینچی با قدرت تفکیک‌پذیری 540 x 960 پیکسل و سنسور بایومتریک برای تشخیص اثر انگشت  به همراه شیشه ضد ضربه گوریلا است.

inspire-4g-550x291

پردازنده دو‌هسته‌ای یک گیگاهرتزی به همراه چیپ ست گرافیکی تگرا 2 و فیلم برداری1080P  که در به‌روزرسانی به این تلفن همراه افزوده خواهد شد از سایر مشخصات این سوپر تلفن آندرویدی است.

تلفن همراه Inspire شرکت HTC  هم دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی با قدرت تفکیک‌پذیری  480 x 800 پیکسل و پردازنده یک گیگاهرتزی به همراه قابلیت فیلمبرداریHD است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. hosein می‌گوید

    سلام میخواستم بدونم میشه این گوشی رو از امریکا بخری و اینجا از امکاناتی که به سیمکارت مربوط نمیشن استفاده کرد{مثلا دوربین}؟(به این خاطر میگم که گوشی لاک هست)
    فارنت: بله میشه استفاده کرد.

  2. sajad می‌گوید

    ببخشید اگه بخوایم این گوشی رو آنلاک کنیم امکان خراب شدنش وجود داره؟
    فارنت: به برنامه آنلاک عرضه شده بستگی داره. اصلا باید دید کسی زحمت این کار رو می‌کشه یا نه؟

  3. Mohammad می‌گوید

    اینجام البته رقابت دارن اپراتور ها منتها تو گرون کردن نرخ مکالمات گرفتن پول مسیج هایی که نرسیده به مقصد و رقابت تو هر چه مزخرف تر ارائه دادن خدمات مخابراتی به گفته سردار…. مسئول محترم نیروی انتظامی انتن دهی گوشی تو افغانستانم بهتراز ایرانه الته تقصیری هم ندارن منم اگه کسی بهم نگه چیکار میکنی وچرا اینجوری خدمات میدی هر مدل دلم میخواست سر ملت میاوردم کاش یه روز بیاد این مملکتم یه سیستم نظارتی درست پیدا کنه یعنی میشه فکر نکنم

  4. sajad می‌گوید

    سلام دوستان ! می خواستم بدونم میشه از این گوشی توی ایران هم استفاده کرد ؟ اگه میشه توضیح بدین !

    فارنت: بله دوست عزیز میشه استفاده کرد اما نه با شرایط روز اول یعنی اینکه این تلفن همراه برای استفاده از این اپراتور مخابراتی به این قیمت فروخته میشه و اگر شما بخواهید سیم کارت اپراتور مخابراتی دیگه ای رو در اون قرار بدید باید گوشی شما در اصطلاح آنلاک بشه..

  5. Horror می‌گوید

    @ روژان :
    این گوشیها در آمریکا کاربرد دارند ، البته فارنت نمیدونم چرا فقط پیش پرداخت رو میگه !! برای داشتن این گوشی باید کلی هم به صورت قسطی هر ماه به AT&T بدید ! اما در کل این گوشی ها فقط در آمریکا آنتن میده و برای اینکه در کشور دیگه ای جز آمریکا استفاده بشه باید هک آنلاک بشه که کاره ساده ای نیست و فعلا معلوم نیست که این گوشی آندروید هم بشه یا نه !

    فارنت: دوست عزیز همون طور که در مطلب هم اشاره شده اپراتورهای مخابراتی برای رقابت با یکدیگر به این گونه تخفیف ها روی می‌اورند. پیش پرداختی هم در کار نیست و کل مبلغ اعلام شده دریافت می شود. شما در قبال استفاده از خدمات این اپراتور مخابراتی از تخفیف ویژه این شرکت استفاده می کنید.

  6. روژان می‌گوید

    میشه در مورد خرید این گوشی بیشتر توضیح بدین؟ چطوری میشه این گوشی رو با این قیمت خرید؟ من تو سایت آمازون نتونستم پیداش کنم؟

  7. ar30 می‌گوید

    ای کاش اینجا هم بود میخریدیم

  8. arman می‌گوید

    !khob are
    ama bayad ba at&t service begiri, iphone 4 ham mishe ba 100$ kharid