آخرین شایعه:«iPad2» دارای صفحه نمایش رتینا نیست!

شرکت اپل قصد دارد تا تفکیک‌پذیری صفحه نمایش تبلت نسل بعد خود را چند برابر کند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Cnet، شایعات فراوانی حول و حوش تبلت نسل بعدی اپل قرار داد و شاید محتمل‌ترین شایعه استفاده از صفحه نمایش جدید اپل یعنی رتینا برای این تبلت باشد.

وب سایت‌های فراوانی چندی پیش گزارش کرده‌اند که توسعه دهندگان iOS در حال کار بر روی برنامه‌هایی با گرافیک بالاتر از دستگاه‌های کنونی این شرکت هستند و شرکت اپل قصد دارد تا رزولوشن صفحه نمایش دستگاه‌های خود را دو برابر کند و کیفیت نمایش را به 1024*768 پیکسل برساند.

چندی پیش انگجت نیز مدعی شد که رزولوشن صحه نمایش تبلت اپل همان کیفیت صفحه نمایش آیفون 4 خواهد بود و البته اصطلاح super high resolution را نیز برای صفحه نمایش جدید آی پد 2 به کار بست.


technolgy-retina-resolution-low-vs-high

جان گرابر یکی از مطرح‌ترین گرافیست‌های آمریکایی که به دقت مراحل توسعه آی‌پد 2 را زیر نظر دارد با استناد به منابع خبری مطمئن خود مدعی شده است که شرکت اپل قصد دارد تا برای تبلت نسل بعد خود کیفتی فراتر از رتینای آیفون 4 به نمایش بگذارد.

گرابر تقریبا مطمئن است که صفحه نمایش جدید تبلت اپل دارای کیفیت و قدرت تفکیک‌پذیری فوق‌العاده 2048*1536 پیکسل خواهد بود.

Retina Display in iPad 2

به هر حال باید منتظر معرفی تبلت از سوی شرکت اپل ماند و همانطور که در معرفی آیفون 4 با صفحه نمایش رتینا همگان را غافلگیر کرد، شاید در معرفی تبلت نسل دوم خود نیز همگان را غافلگیر کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Horror می‌گوید

    شوخیتون گرفته ؟ رزولوشن ۲۰۴۸*۱۵۳۶ میدونی یعنی چی ؟
    من با گرافیک ۴۸۰ رو فول اچ دی که میشه ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بعضی مواقع لگ میزنم !
    تازه کیفیت فوق العاده بلوری روی ۱۹۲۰ هست ! آخه ۲۰۴۸ به چه دردی میخوره !
    بعد کی باطری این رو میخواد تامین کنه ؟ :دی لابد از برق شهری استفاده میکنه !!!