آیا آندروید «لانه زنبوری» همان نسخه 2.4 است!

نسخه بعدی آندروید به صورت انحصاری بر روی رابط کاربری و راحتی استفاده از آندروید طراحی خواهد شد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تی‌جی‌دیلی سیستم عامل آندروید نسخه 3 یا لانه زنبوری، همان نسخه از آندروید است که شرکت گوگل وعده پشتیبانی این نسخه را از تابلت‌ها داده بود اما به نظر می‌رسد شرکت گوگل اکنون در حال کار بر روی آندروید 2.4 است.

آرتم روساکووسکی از وب‌سایت معتبر «آندروید پلیس» در این مورد می‌گوید:”با یک جستجوی سریع در وب‌سایت‌های آندروید می‌توان به این نتیجه رسید که گوگل در حال کار بر روی نسخه 2.4 پلاتفرم آندروید خود است”.

به عنوان مثال در ۳۰ روز گذشته در حدود ۱۵ مورد درباره نسخه 2.4 آندروید، خود من بازخورد داشته‌ام در حالی که این آمار برای نسخه ۳ آندروید در حد صفر است”.

البته ممکن است این اخبار حول و حوش نسخه 2.4 آندروید جعلی باشد اما برای من خیلی خیلی بعید است که به صورت ناگهانی چندین خبر مستند از آندروید 2.4 منتشر شده و با وجود اینکه همگی دارای منابع مستقل خبری هستند اما این منابع خبری هیچ گونه اشاره‌ای به آندروید ۳ نکرده‌اند”.

البته روساکووسکی احتمال عرضه آندروید ۲٫۴ را محتمل‌تر می‌داند زیرا شرکت گوگل اعلام کرده است که نسخه لانه‌زنبوری آندروید صرفا برای بهبود رابط کاربری و همچنین راحتی استفاده از آندروید طراحی خواهد شد پس می‌توان درک کرد که چرا گوگل به جای آندروید ۳ به عرضه نسخه ۲٫۴ می‌اندیشد.

Music-Player-for-Android-3.4

در همین حال برخی اخبار از عرضه رسمی برنامه پخش موسیقی برای نسخه 2.4 آندروید حکایت دارد که حتی تصاویر ویدیوئی از نحوه کار این برنامه نیز منتشر شده است که شایعات پیرامون عرضه نسخه لانه زنبوری آندروید را قوت می‌بخشد.

البته طبق زمان‌بندی اعلام شده توسط اریک اشمیت مدیرعامل گوگل برای عرضه نسخه ۲٫۴ آندروید یا همان لانه‌زنبوی حداقل باید تا ماه می سال ۲۰۱۱ منتظر بمانیم.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ar30 می‌گوید

    2.3 که تازه اومده
    این از کجا پیداش شد