انتقام هکر طرفدار «ویکی‌لیکس» از «مستر کارد»!

در همین حال وب‌سایت پرداخت الکترونیک «پی‌پال» نیز که درگاه پرداخت مالی به ویکی‌لیکس را مسدود کرده بود روز گذشته از حمله وسیع هکرها به پایگاه اینترنتی خود و از دسترس خارج شدن آن خبر داد.

4

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از هکرهای طرفدار وب‌سایت ویکی‌لیکس و مدیر زندانی آن، وب‌سایت «مستر کارد» معتبرترین کارت پرداخت آنلاین را هک کرد و در پی هک شدن این وب‌سایت، برای ساعاتی به صورت آنلاین در دسترس نبود.

در اوایل هفته جاری هکرهای اینترنتی تهدید کرده بودند که در صورت هر گونه اقدام بر علیه «آسانژ» موسس ویکی‌لیکس حملات گسترده‌ای را بر علیه وب‌سایت‌های پرداخت آنلاین انجام خواهند داد و پیام این تلاش خود را به مثابه سانسور ویکی‌لیکس در جهان دانسته بودند که مانع از دسترسی آزادانه کاربران به اطلاعات شده است.

در همین حال وب‌سایت پرداخت الکترونیک «پی‌پال» نیز که درگاه پرداخت مالی به ویکی‌لیکس را مسدود کرده بود روز گذشته از حمله وسیع هکرها به پایگاه اینترنتی خود و از دسترس خارج شدن آن خبر داد.

Wikileaks Hack Mastercard Paypal Visa

این گروه هکری پس از حمله خود به وب‌سایت‌های مختلف از جمله پایگاه اینترنتی ویزاکارد، این پیغام را در حساب توئیتر و فیس بوک خود منتشر کرده‌اند که پس از ساعاتی حساب آنها توسط توئیتر و فیس‌بوک مسدود شد.

این اقدام توئیتر و فیس بوک در حالی صورت گرفت که آنها از بستن حساب کاربری خود ویکی‌لیکس سرباز زده و اعلام کرده بودند که ویکی‌لیکس هنوز هیچ اقدامی بر خلاف مقررات انها انجام نداده است.

«جولیان آسانژ» موسس ویکی‌لیکس در حال حاضر در بازداشت پلیس بریتانیا به سرمی‌برد و در معرض استرداد به کشور سوئد برای بازجویی علیه اتهامات عنوان شده در مورد او می باشد.

برخی از هواداران او اتهامات وارد شده علیه او را صرفا با انگیزه سیاسی می‌دانند که با اعمال نفوذ آمریکا و سایر دول اروپایی بر علیه او مطرح شده است.

پایان مطلب/

پ.ن: همین خبر در خبرانلاین

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. عبدالوهاب جواهری می‌گوید

    هک کردن هر سایتی در هر کجای دنیا و در قوانین کشورهای متعدد جرم محسوب میشه و امریکا و انگلیس به این بهانه اورا دستگیر کردند.ولی به نظر من مسایل سیاسی برای دستگیریش در اولویت بوده تا قانون جرم داشتن هک.
    عبدالوهاب جواهری

  2. ar30 می‌گوید

    جریان پیچیدس

  3. کوروش می‌گوید

    پخش کردن اطلاعات محرمانه کشور قدرتمندی مثل آمریکا خیلی دل وجرات میخواد

    خوب هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه پس بخور آقای آسانژ بخور

  4. احمد می‌گوید

    خیلی جالبه و غم انگیزه
    از این کشوری هایی که ادای دموکراسی شون گوش دنیا رو پاره کرده …..

    حالا چهره دیکتاتوری شون دیده میشه….