مایکروسافت: گوگل تازه شبیه 20 سال پیش ما شده است!

“ریزو من” مدیر ارشد خدمات آنلاین مایکروسافت اعلام کرد که شرکت گوگل به سختی تلاش می‌کند تا بتواند شرکت‌ها و دولت‌ها را به محاسبات و نرم افزارهای ابری خود همراه سازد اما مایکروسافت دارای گزینه‌های بهتر و قابل اعتمادتری است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک‌اسپوت، یکی از مدیران ارشد شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت بر این باور است که شرکت گوگل در سرمایه‌گذاری‌های اخیر خود شکست خورده و تازه شبیه مایکروسافت 20 سال پیش شده است.

Tom Rizzo

“ریزو من” مدیر ارشد خدمات آنلاین مایکروسافت در گفتگو با کامپیوتر ورلد اعلام کرد که شرکت گوگل به سختی تلاش می‌کند تا بتواند شرکت‌ها و دولت‌ها را به محاسبات و نرم افزارهای ابری خود همراه سازد اما مایکروسافت دارای گزینه‌های بهتر و قابل اعتمادتری است و در حال حاضر نیز نرم‌افزار “آفیس 365” را ارائه کرده است.

Tom Rizzo

بنا بر گزارش شبکه ایران، وی افزود:”به نظر من آنها شکست خورده‌اند و نتایج نشان می‌دهد که آنها در محاسبات ابری موفق نبوده و مشتریانی که به سوی گوگل رفته‌اند دوباره به سوی مایکروسافت بازگشته‌اند.”

این در حالی است که شرکت گوگل در هفته جاری اعلام کرد که موفق به پایه‌گذاری بخش خدمات عمومی مدیریت اموال دولت آمریکا بر مبنای محاسبات ابری به صورت کامل شده و هر 15 هزار کارمند این اداره در حال کار با نرم‌افزارهای شرکت گوگل هستند.

اخیرا شرکت گوگل در یک اقامه دعوی که در دادگاه های آمریکا مطرح کرد، تایکد کرد که مایکروسافت با نفوذ و اعمال قدرت مافیایی در ادارات آمریکا ،مدیران و کارکنان را ملزم به استفاده از نرم‌افزارهای شرکت مایکروسافت کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    به نظرم حرفای مایکروسافت غیر منطقیه! دروغ پراکنی میکنه تا گوگل رو خراب کنه

  2. ا[د]مین می‌گوید

    بیشین بینیم بابا :))