فیلمبرداری فیلم بازی ویدئویی آنچارتد اوایل زمستان امسال کلید می‌خورد

Seth Gordon کارگردان فیلم آنچارتد که بر اساس بازی ویدئویی با همین نام ساخته خواهد شد، اعلام کرد که فیلمبرداری این عنوان اوایل زمستان در “یک لوکیشن واقعا خوب” کلید می‌خورد.

0

کارگردان عناوینی همچون King of Kong و Horrible Bosses گفته است که این فیلم همچنان به یک بازیگر نقش اصلی خوب نیاز دارد تا بتواند نقش «نیتن دریک» را به خوبی بازی کند. طبق گفته‌های قبلی «مارک والبرگ» این وظیفه را به عهده نخواهد داشت.

گوردون همچنین ادامه داد: “می‌خواهم یک بازیگر فوق‌العاده باشد. یعنی بازیگر شماره یک، و اگر هم کسی باشد که خبره و شناخته شده باشد، چه بهتر. این بازی آن‌قدر خوش‌ساخت است که شما برای موفقیت باید پا به پای آن جلو بیایید. به همین دلیل هیچ راهی نیست که بتوانیم با استفاده از یک بازیگر شناخته نشده که بلد نیست بازی کند به موفقیت برسیم.”

Uncharted-game

گوردون در مورد فیلمنامه‌ی این فیلم هم چنین گفت: “فیلمنامه به بازی پایبند خواهد ماند و چیزهای شگفت‌انگیزی که در قسمت اول بازی دیدیم شروع می‌شود.” وی با بیان این‌که گیمرهایی که قبلا بازی را انجام داده‌اند منتظر چیزهای جدید خواهند بود، گفت: “فیلم چیزهایی را که در بازی وجود نداشته‌اند در بر خواهد داشت.” وی ادامه داد: “من واقعا پیچیدگی و کمال خط داستانی بازی را دوست دارم و به آن پایبند خواهیم بود. اما قطعا نمی‌خواهیم همان داستانی که در بازی بوده را مجددا بسازیم.”

قبلا کارگردان نام آشنا و برنده‌ی اسکار هالیوود یعنی David O. Russell به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده بود که بعدا از این پروژه کنار رفت. بعد از او Neil Burger کارگردان فیلم Limitless برای این کار انتخاب شد، اما او نیز در تابستان گذشته پروژه را ترک کرد. نیل وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه را نیز بر عهده داشت. بعد از آن گوردون به عنوان کارگردان اعلام شد.

سونی قسمت چهارم از سری بازی‌های آنچارتد یعنی Uncharted 4: A Thief’s End را در جریان کنفرانس E3 خود در ماه گذشته معرفی کرد. این بازی قرار است در سال آینده‌ی میلادی برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شود.

هنوز تاریخ اکران فیلم این عنوان مشخص نیست. با توجه به مشخص شدن تاریخ شروع فیلمبرداری، باید منتظر خبرهای بیشتر مخصوصا مشخص شدن بازیگر نقش اصلی از آن باشیم. امیدواریم که فیلم خوبی از این بازی محبوب و پرطرفدار ساخته شود.

Source: vg247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.