بزرگترین تصویر پانورامای جهان؛ تصویر 80 گیگاپیکسلی از شهر لندن!

این تصویر با در کنار هم گذاشتن 7886 تصویر از شهر لندن ایجاد شده و شما با بزرگنمایی بر روی آن می‌توانید تا لب پنجره شهروندان لندنی جلو بروید.

8

جفری مارتینز بزرگترین تصویر پانورامای جهان را با در کنار هم گذاشتن 7886 تصویر از شهر لندن که تصویری 80 گیگاپیکسلی را ایجاد کرده، خلق کرده است.

مارتینز پیش از این نیز رکورددار بزرگترین تصویر پانورامای جهان بود که آن را روی بلندی‌های شهر بوداپست مجارستان گرفته بود (اینجا ببینید) و به شما اجازه می‌داد تا لب پنجره آپارتمان‌های این شهر تصویر را جلو برده و در اصطلاح زوم کنید.

این بار نیز خود او بود که رکورد خودش را پشت سر گذاشت و از یک روز آفتابی لندن بزرگترین تصویر پانورامای جهان را خق کرد. برای دیدن این تصویر می‌توانید به اینجا بروید و با بزرگنمایی تصویر این بار تا لب پنجره شهروندان لندنی جلو بروید!

با این روند رکوردشکنی مارتینز باید منتظر تصاویر بزرگتری از او باشیم و شاید روزی تصویری 100 گیگاپیکسلی از او را ببینیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. مرتضی می‌گوید

    در جواب مجید جان
    مجید جان دل بندم این تصویر در یک عکس گرفته نمیشه شاید صدها یا هزاران عکس باشه که کنار هم دیگه گرفته شده پس نیاید انتظار داشته باشی یه ساعت رو نشون بده!!!

  2. کنجکاو می‌گوید

    سلام.ببخشید چطوری باید زوم کنیم؟

    فارنت: شما باید به سایت معرفی شده در مطلب مراجعه کنید

  3. عبدالرحمن می‌گوید

    به این عکس نمیگن.اگر همین رو که یک فایل فلشه چاپ بشه روی مثلاً یک کاغذ(که این صفحه کاغذ بزرگتر از خود این منطقه ای ازش عکس گرفته میشه) اون موقع میشه تصویر 80 گیگاپیکسلی

  4. مجید می‌گوید

    یه چیز باحال. کنار اون چرخ و فلک معروف میدون ساعته (سمت راستش) ساعت میدون ساعت 6:50 و یک کلیسا که دور همین میدونیه که عکس گرفته شده و روی مناره اش یه ساعته. اون ساعت 5:10 .

  5. حسین می‌گوید

    خیلی جالبه
    فکم افتاد هر چی زوم می کنی بازم میره جلو

  6. محمد امین ابراهیمی می‌گوید

    manam movafegham kash mishod ina ro dl kard!

  7. m.reza می‌گوید

    کاش یه راهی بود که میشد اینا رو دانلود کرد

  8. hamedpc.com می‌گوید

    بسیار عالی بود
    آیا میشه اینو دانلود کرد؟