درز تصاویر و مشخصات فنی گوشی‌های دو سیم کارته Galaxy Pocket 2 و Galaxy Core 2 سامسونگ

از قرار معلوم سامسونگ به فکر ساخت نسخه‌های جدید Galaxy Pocket 2 و Galaxy Core 2 می‌باشد چرا که به تازگی تصاویری از این دو گوشی در یک وب‌سایت خرده‌فروشی ویتنامی قرار گرفته است.

0

Galaxy Core 2 یک گوشی دو سیم کارته با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی از نوع WVGA با میزان تراکم ۲۰۷ پیکسل در هر اینچ مجهز است. پردازنده ۴ هسته‌ای Cortex-A7 به همراه اندروید ۴.۴ کیت‌کت و ۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز سایر امکانات سخت‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند.

این گوشی می‌تواند از شبکه مخابراتی 3G با پهنای ۲۱ مگابایت بر ثانیه استفاده کند و وای‌فای و بلوتوث نسخه ۴ را می‌توان از سایر امکانات Galaxy Core 2 دانست. همانطور که گفته شد این گوشی دو سیم کارته می‌باشد و هر دو سیم کارت می‌توانند از پهنای ۴ بانده شبکه 2G استفاده کنند در صورتی که این میزان در هنگام استفاده از شبکه 3G به ۲ باند کاهش پیدا می‌کند.

Samsung-Galaxy-Core-2-Duos

در خصوص دوربین نیز Galaxy Core 2 به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت به همراه فلش ال‌ای‌دی و دوربین VGA در قسمت جلو مجهز می‌باشد. این گوشی جدید ابعادی معادل ۱۳۰.۲ در ۶۷.۹ در ۹.۸ میلی‌متر دارد و وزن آن برابر با ۱۳۸ گرم می‌باشد و از یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد.

Galaxy Pocket 2 سامسونگ نیز یک گوشی دو سیم کارته دیگر است که به صفحه نمایش ۳.۲ اینچی QVGA به همراه سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت و پردازنده تک‌هسته‌ای با سرعت ۱ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت رم مجهز می‌باشد.

Samsung-Galaxy-Pocket-2

از لحاظ شبکه‌ مخابراتی نیزسامسونگ برای Galaxy Pocket 2 تفاوتی قائل نشده و این گوشی نیز از استانداردهای Galaxy Core 2 بهره می‌برد.

دو دوربین در این گوشی در قسمت جلو و عقب تعبیه شده است که هر دو ۲ مگابایت پیکسل می‌باشند و یک باتری کوچک ۱۲۰۰ میلی‌آمپری، شارژ گلکسی پاکت ۲ را تامین می‌کند. همانطور که از نام این گوشی پیداست، Galaxy Pocket 2 از ابعاد کوچکی برخوردار است (۱۰۹.۷ در ۶۰.۶ در ۱۱.۷ میلی‌متر) و به راحتی در جیب جای می‌گیرد. در خصوص زمان معرفی این محصولات و همچنین قیمت‌ آنها تاکنون خبری منتشر نشده است.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.