رونمایی ایسوس از تبلت‌های جدید 64 بیتی فون‌پد 8 و مموپد 7 و 8 اینچی

در کنار خلاقیت‌های ایسوس در تبلت‌/لپ‌تاپ‌های هیبریدی، این شرکت سه تبلت زیبای اندرویدی را نیز در نمایشگاه کامپیوتکس 2014 رونمایی کرد.

0

تبلت‌های جدید ایسوس به خانواده فون‌پد و مموپد متعلق است که همگی از پردازنده‌های موبایل جدید اتم اینتل قدرت گرفته‌اند. این پردازنده قوی باعث شده فون‌پد 8 اینچی و مموپد 7 و 8 اینچی همگی 64 بیت باشند و اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا کنند.

Asus-Fonepad-8

به نظر می‌رسد تبلت فون‌پد 8 کند‌ترین پردازنده 4 هسته‌ای اینتل با فرکانس 1.8 گیگا‌هرتز را به خدمت گرفته و از شبکه ارتباطی 3G استفاده می‌کند. رزولوشن صفحه نمایش تبلت 8 اینچی 800 × 1280 با تکنولوژی IPS-LCD است که ایسوس توانسته حاشیه‌ی احاطه کننده صفحه نمایش را به 5 میلی‌متر برساند. فون‌پد 8 در مقایسه با تبلت‌های 8 اینچی دیگر بهترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را دارد(نسبت 72.2 درصدی). همچنین این تبلت برای پخش صدا از دو اسپیکر استریو که در جلوی دستگاه قرار گرفته‌اند بهره می‌برد.

Asus-MeMO-Pad-7

به سراغ محصول جدید دیگر ایسوس برویم که همراه با فون‌پد 8 معرفی شده و مموپد 7 نام‌دارد. مموپد نیز دارای دو اسپیکر استریو، صفحه‌نمایش کوچکتر 7 اینچی، قدرت گرفته از پردازنده اتم اینتل 4 هسته‌ای با معماری 64 بیت، دوربین عقب 5 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 720p HD می‌باشد.

Asus-MeMO-Pad-8

نبلت سوم ایسوس که مموپد 8 نام دارد با شگفتی زیاد، سبک‌ترین تبلت LTE جهان شناخته شد. این تبلت 8 اینچی رزولوشن عالی 1080p را به کاربر هدیه می‌دهد. قلب تپنده مموپد 8 پردازنده اتم اینتل چهار‌ هسته‌ای با معماری 64 بیت Z3580 است که بر روی فرکانس 2.3 گیگاهرتز تنظیم شده و قرار است آخرین نسخه اندروید را بسیار روان اجرا کند. از دیگر مشخصات سومین تبلت برجسته ایسوس می‌توان توانایی ارتباطی سریع وای‌فای 802.11ac و LTE نام برد. این مشخصات هنوز به پایان نرسیده و باید از پوشش فلزی چند لایه‌ای این تبلت که وزن 299 گرم و نازکی 7.3 میلی‌متر را برای این دستگاه به ارمغان آورده یاد کنیم.

به بحث نرم‌افزار وارد می‌شویم که باز‌هم ایسوس حرف‌هایی برای گفتن دارد. هر سه تبلت جدید ایسوس به رابط کاربری جدید Zen این شرکت مجهز شده است. به گفته خود ایسوس این رابط کاربری در نسخه‌های جدید هزاران تغییر جدید بصری و پیشرفت نرم‌افزاری را به همراه داشته است. با این تغییرات زیاد باید به زودی منتظر تبلت‌های سه‌گانه ایسوس با پوسته‌هایی ظاهری کاملا جدید، انیمیشن‌های انتقالی جذاب و صدا‌های جدید در زمان زنگ خوردن و پخش نوتیفیکیشن باشیم.

Sources: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.