هیتاچی نازک‌ترین هارد درایو اکسترنال دنیا را عرضه کرد

نازک‌ترین هارد درایو اکسترنال دنیا برخلاف ظاهر خود و بنا بر اعلام شرکت هیتاچی ضدضربه است و آلومینیومی که برای ساخت آن به کار گرفته شده است به جی‌درایو قابلیت ضد گرما داده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از الکترونیستا شرکت هیتاچی باریک‌ترین هارد درایو اکسترنال دنیا را به ضخامتی کمتر از یک سانتیمتر تولید کرد.

این هارد درایو در کلاس جی-تکنولوژی این شرکت قرار دارد و بنا بر اعلام این شرکت تنها 9.9 میلیمتر ضخامت دارد و می تواند تا 320 گیگابایت اطلاعات را در درون خود جای دهد.

جی-درایو که 141 گرم وزن دارد و آن طور که اعلام شده برای محصول جدید اپل یعنی باریک‌ترین نوت‌بوک دنیا مک‌بوک‌ایر عرضه شده است.

Hitachi world's thinnest external HDD

این موضوع از آنجا مشخص می‌شود که ظاهر این هارد شبیه به مک‌ایر جدید ساخته شده و تی اکنون در فروشگاه اپل نیز عرضه شده است.

نازک‌ترین هارد درایو اکسترنال دنیا برخلاف ظاهر خود و بنا بر اعلام شرکت هیتاچی ضدضربه است و آلومینیومی که برای ساخت آن به کار گرفته شده است به جی‌درایو قابلیت ضد گرما داده است و آن را خنک نگه می‌دارد.

جی درایو هیتاچی با فناوری USB 2.0 سازگاری کامل دارد و برای آن قیمتی 100 دلاری در نظر گرفته شده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Nima می‌گوید

    این هارد درایو ربطی به Macbook air ندارد. در Macbook air جدید از حافظه Flash استفاده شده. این مطلب رو میتونید به راحتی در سایت apple مشاهده کنید.

  2. Mustafa می‌گوید

    من یک external HDD دارم از شرکت No Touch که ضخامتش حدودا همینه و یک جلد جیر (مصنوعی ) هم داره که بسیار لذت بخش برای گرفتن به دست، ضد لغزش و دفع کننده حرارت هست، حجمش 400 گیگابایت هست و به قیمت 202 رینگیت مالزی خریدم که به دلار میشه حدود 67 دلار که زمانی که من خریدم دلار گرونتر بود. USB 2 هست وبا قاب آلومینیومی و بسیار سبک، فقط تصور میکنم که اونچنان ضد ضربه نباشه، به نوعی اصلا HDD ضد ضربه مفهموم نداره