انتشار تصاویر رسمی دیگری از جی 3 ال‌جی در رنگ‌های طلایی و سفید!

به جرات می‌توان گفت که ال‌جی تاکنون آنچنان که باید و شاید در حفظ اسرار خود نکوشیده و شاید هم هیچ شرکتی دیگر توان مقاومت در برابر evleaks را ندارد اگر چه هستند بسیاری که این اقدامات را بازاریابی شرکت‌هیا فناوری می‌دانند.

0

در هر صورت اگر چه تاکنون تصاویر زیادی از پرچمدار بعدی ال‌جی را شاهد بوده‌ایم اما امروز نیز به لطف @evleaks، افشاکننده معروف اسرار شرکت‌های مختلف دنیای فناوری، تصاویری از جی ۳ در رنگ‌های سفید و طلایی از زوایای مختلف منتشر شده است.

LG-G3-multi-angle-in-gold

در خصوص جنس مواد مصرفی در قاب جی‌۳ نیز تاکنون حدس و گمان‌های زیادی زده شده است اما تصاویر منتشر شده جدید حکایت از قابی فلزی و صیقل داده شده دارد.

LG-G3-multi-angle-in-white

تاکنون در خبر‌های مختلف به قطعات سخت‌افزاری به کاررفته در این گوشی و همچنین نوآوری‌های جدید در خصوص دکمه‌های پشتی پرچمدار آینده ال‌جی اشاره کرده‌ایم و از حالا به بعد منتظر شنیدن خبر‌های بیشتری از رونمایی این گوشی که طی مراسمی در ۶ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود در فارنت باشید.

Source: Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.