«پل» هشت پای پیشگوی جام جهانی دار فانی را وداع گفت!

مدیر مرکز نگهداری این هشت‌پا اعلام کرد که پل ظاهرا شب گذشته و در کمال آرامش و به طور طبیعی جان باخته است و ما با علم به اینکه او از زندگی خوبی در اینجا برخوردار بود، تسلی پیدا می‌کنیم.

1

به گزارش فارنت و به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف پل هشت‌پای پیشگوی جام جهانی که پس از پیش‌بینی صحیح تمام بازی‌های تیم ملی آلمان و همچنین فینال این بازی‌ها شهرت جهانی پیدا کرده بود شب گذشته در آکواریوم محل نگهداری خود جان باخت.

“استفان پاروول” مدیر مرکز زندگی دریایی آبرهاوزن در آلمان ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: موفقیت او (در پیش بینی بازی‌های جام جهانی) تقریبا او را نسبت به موضوع اصلی برگزاری جام جهانی خبرسازتر کرده بود.

پل تمام بازی‌های جام جهانی فوتبال تیم ملی آلمان را درست پیش بینی کرده بود و پس از آن بود که بازی فینال میان دو تیم ملی اسپانیا و هلند را نیز در کمال شگفتی درست پیش‌بینی کرد.

وی پیش‌گویی‌های خود را با انتخاب یکی از دو جعبه شیشه‌ای که در آکواریوم محل زندگی او قرار داده می‌شد و بر روی آنها پرچم دو تیم حاضر در مسابقه نقش بسته و در درون آنها غذای مورد علاقه پل قرار داده شده بود، انجام می‌داد.

یکی از کارمندان این مرکز در این خصوص اعلام کرد: مرگ پل برای ما کاملا غیرمنتظره نبود چرا که اختاپوس‌ها اصولا تنها دو سال عمر می‌کنند.

مدیر این مرکز نیز افزود: او ظاهرا شب گذشته و در کمال آرامش  و به طور طبیعی جان باخته است و ما با علم به اینکه او از زندگی خوبی در اینجا برخوردار بود، تسلی پیدا می‌کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم که برای او مراسم تدفین کوچکی برگزار کنیم و برای او آرامگاه ابدی کوچکی برپا کنیم.

در همین حال خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد که جسد این هشت پای پیشگو اکنون در سردخانه این مرکز نگهداری می‌شود و مسئولان این مرکز به دنبال راهی مناسب برای گرامیداشت او هستند.

اما دوستداران پل نیز نباید ناامید شوند زیرا این مرکز جانشینی را برای این هشت‌پا پیدا کرده و حتی نام او را نیز پل گذاشته‌ است تا شاید در دور بعدی جام جهانی پل دیگری پیش‌گویی آن بازی‌ها را انجام دهد.

پس از شهرت پل پیشگو استفاده‌های تجاری زیادی از نام او صورت گرفت و حتی برنامه‌هایی با استفاده از شهرت این هشت‌پا برای تلفن همراه آیفون (اینجا بخوانید) به بازار آمد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. soheil می‌گوید

    مثل همیشه بروز هستید