با شارژر ویژه اتومبیل اپیسر با دو درگاه یو اس بی بدون شارژ نمی‌مانید!

در زندگی پر مشغله و پر از هیاهوی امروز در اصطلاح هر ثانیه حکم طلا را دارد و افراد نیز بیش از هر برهه دیگری در انجام امور روزمره خود، صرفه‌جویی در زمان را مد نظر دارند.

0

شارژر اتومبیل اپیسر یکی از گجت‌هایی است که می‌تواند شما را در رسیدن به این مهم یاری کرده و انرژی مورد نیاز ابزارهای موبایل شما از قبیل گوشی و تبلت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم ‌کند.

این شارژر دارای دو درگاه شارژ USB بوده و وضعیت شارژ ابزار شما را از طریق لامپ LED خود نمایش می‌دهد. جهت حفظ ایمنی کاربران نیز نوعی مکانیزم حفاظتی داخلی برای این شارژر در نظر گرفته شده که مانع از داغ شدن بیش از اندازه، تجمع بار و جریان الکتریسیته در داخل محصول می‌شود.

Apacer DualUSB Vehicle Charger C320

جریان برق خروجی این شارژر معادل ۲. ۴ آمپر است و می‌توان از طریق آن اغلب ابزارهای موبایل شامل تلفن هوشمند، تبلت، دوربین دیجیتال، MP۳ پلیر، کنسول بازی و بسیاری موارد دیگر را در کمترین زمان ممکن شارژ نمود و به همین دلیل علاوه بر اینکه در وقت و زمان شما صرفه‌جویی می‌شود، به خاطر پایین بودن میزان تصاعدات کربنی‌ آن کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند.

ورود روز افزون ابزارهای موبایل به زندگی بشر امروز، ضرورت دسترسی به انرژی برق را بیش از هر زمان دیگری افزایش می‌دهد و عرضه شارژر جدید اپیسر با دو درگاه USB هم در واقع با در نظر گرفتن همین ضرورت صورت گرفته است. این محصول توسط شرکت داده‌پرداز رایانه متین در سراسر کشور عرضه می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.