معرفی محصولات جدید ADATA در کنفرانس خبری شرکت آونگ

هفته گذشته شرکت آونگ نماینده رسمی محصولات ADATA در ایران در مراسمی در هتل اسپیناس تهران از آخرین محصولات این شرکت در ایران رونمایی کرد.

0

در این مراسم که با حضور مدیر فروش منطقه خاورمیانه ADATA، مدیر فروش این شرکت در ایران و هم‌چنین مدیران ارشد شرکت آونگ برگزار شد، محصولات جدید شرکت ای‌دیتا شامل درایو اس اس دی جدید SP920، نسل جدید رم‌های DDR4، نسل جدید کارت‌های حافظه UHSI U3، پاوربانک‌های جدید و البته لامپ‌های ال ئی دی رونمایی شد.

Avang-adata-tehran

در ابتدای این مراسم محمد علی میرلوحی مدیرعامل شرکت آونگ به معرفی شرکت آونگ و تاریخچه آن از زمان شروع و همکاری با شرکت ای‌دیتا پرداخت و به سهم بالای ADATA در بازار جهانی حافظه‌های رم اشاره کرد.

در ادامه این مراسم خانم Nikki Wang مدیر فروش شرکت ای‌دیتا با اعلام اینکه شرکت آونگ تنها نماینده این شرکت در ایران است تاکید کرد که محصولات بدون گارانتی آونگ، در واقع از گارانتی شرکت ای‌دیتا به هیچ عنوان برخوردار نخواهند شد.

Adata-Avang-Award

وی همچنین از توسعه مراکز سرویس و خدمات شرکت آونگ در تهران، شیراز و اصفهان و بزودی در مشهد اشاره و اعلام کرد که شرکت آونگ به دلیل رشد مستمر فروش و افزایش رضایتمندی مشتری موفق به دریافت نشان ارزشمند‌ترین شریک تجاری شرکت ای‌دیتا در سال 2013 شده است.

در ادامه این مراسم نوبت به معرفی محصولات جدید شرکت ای‌دیتا رسید، تا SSD جدید SP920 ای‌دیتا به عنوان اولین محصول این شرکت معرفی شود. SP920 قادر است اطلاعات را با سرعت ۵۶۰ مگابایت در ثانیه خوانده و با سرعت ۵۰۰ مگابایت در ثانیه ذخیره کند.

ADATA-SP920-1TB

Nikki Wang هم‌چنین در خصوص این محصول تاکید کرد که بر خلاف سایر محصولات SSD بازار که هنگامی که حدود ۹۰ درصد از ظرفیت آن‌ها پر می‌شود دچار افت سرعت می‌شوند، SP920 در این شرایط هم قادر به استفاده از ‌‌نهایت سرعت در نوشتن و خواندن اطلاعات است.

SP920 قرار است در اندازه‌های 128، 256، 512 و البته یک ترابایت عرضه شود. هم‌چنین ای‌دیتا نرم‌افزار جدید SSD Toolbox را به همراه این محصول عرضه می‌کند که قادر به ارائه گزارش در خصوص طول عمر و وضعیت درایو شماست و می‌تواند به عنوان ابزاری برای بالابردن سرعت و نظم دادن به درایو و مدیریت آن مورد استفاده قرار بگیرد. قرار است آونگ این محصول را با گارانتی 3 ساله به بازار عرضه کند.

در ادامه این مراسم دو پاور بانک جدید این شرکت با نام‌های PV100 و PC500 معرفی شد. ای‌دیتا تاکید دارد که در این محصول بر خلاف سایر محصولات بازار که از باتری‌های بازیافتی بهره می‌برند و خطر انفجار در آن‌ها وجود دارد، از باتری‌های باکیفیت بالا بهره برده است. این پاوربانک‌ها از 6 مدار محافظ OCP، OVP، SCP، OTP، ODP و Over Charge protection بهره می‌برند که دستگاه شارژشونده را از هرگونه خطر الکترونیکی محافظت می‌کنند.

ADATA-PV100

پاور بانک PV100 که تنها ۸ میلی متر ضخامت دارد، از ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت برخوردار است و ای‌دیتا مدعی است این پاور بانک دو برابر سریع‌تر از پاور بانک‌های رایج بازار شارژ می‌شود.

ADATA-PC500

PC500 پاوربانک جدید دیگر ای‌دیتا بود که کاملاً از نظر مشخصات فنی شبیه به PV100 است، اما از ظرفیت بالاتری برخوردار است و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت آن اعلام شده است. این مدل پاوربانک ای‌دیتا کاملاَ مطابق با سلیقه خانم‌ها طراحی شده است.

در ادامه این مراسم نوبت به معرفی نسل جدید حافظه‌های DDR4 رسید که ای‌دیتا مدعی است تنها شرکت در جهان است که حافظه‌های DDR4 را به تولید انبوه رسانده و حالا قصد دارد در نمایشگاه امسال کامپیوتکس تایوان و هم‌زمان با عرضه مادربورد‌ها و پردازنده‌های سازگار با این فناوری، عرضه آن‌ها را آغاز کند.

adata_UHSI_U3

کارت حافظه 64 گیگابایتی UHSI U3 ای‌دیتا محصول بعدی برای معرفی بود که ای‌دیتا سرعت ذخیره اطلاعات بر روی آن را ۳۰ مگابایت بر ثانیه اعلام کرده است که با این سرعت مناسب ضبط تصاویر ویدئویی‌ با رزولوشن 4K و 2K است.

آخرین محصول معرفی شده در این کنفرانس خبری لامپ‌های LED شرکت ای‌دیتا بودند که شرکت آونگ اعلام کرد که قصد دارد با عرضه آن‌ها در آینده وارد تجارت لامپ‌های LED شود که بنابر اعلام غلامحسین خمیس‌آبادی، قائم‌مقام شرکت آونگ، این تجارت نیاز به سرمایه‌گذاری بزرگی دارد اما آونگ نیز مصمم است خط تولید لامپ‌های LED را در کشور راه‌اندازی کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.