درز تصاویری واضح از جی ۳ ال‌جی که از حاشیه‌های فوق باریک صفحه‌نمایش آن خبر دارد

گوشی هوشمند جی 3 شرکت ال‌جی به نظر اولین پرچمداری خواهد بود که در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد و به همین دلیل بیشترین اخبار در دنیای تلفن همراه به حدس‌ها و گمانه‌هایی اختصاص پیدا کرده که در خصوص این گوشی هوشمند پرداخته‌اند.

0

پس از انتشار تصویری مبهم از قاب پشتی این گوشی و تصویری دیگر از این گوشی در کاور مخصوص آن، حالا تصاویری با بالاترین کیفیت تا به امروز از این گوشی منتشر شده که جزئیات آن را با دقت بیشتری به نمایش می‌گذارد.

آنطور که از این تصاویر پیداست، تصاویر درز پیدا کرده قبلی کاملا صحت داشته‌اند و این موضوع در دکمه‌های قاب پشتی مشهودتر است. در این تصاویر البته پائین و بالای گوشی نیز به راحتی دیده می‌شوند و می‌توان گفت چیز زیادی از طراحی این گوشی باقی نمانده که لو نرفته باشد!

The-LG-G3-in-the-wild

از روی این تصاویر می‌توان گفت که ال‌جی نهایت تلاش خود را برای هر چه بیشتر نازک‌تر کردن حاشیه‌های کناری صفحه نمیاش در قاب جلویی به کار بسته و ظاهرا خواهد تواسنت برادر بزرگتر خود یعنی جی 2 را در این زمینه کنار بزند و البته همانند جی 2 از دکمه‌های فیزیکی در این گوشی خبری نیست.

همانطور که گفتیم بنابر انچه که در این تصاویر می‌بینیم ال‌جی در این گوشی نیز از طراحی دکمه‌های قاب پشتی خود که در جی 2 استفاده از ان را آغاز کرده بود دوباره بهره برده و البته در کنار این دکمه‌ها فلش دوگانه LED دیده می‌شود که البته هنوز جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است.

در پائین گوشی مانند قبل درگاه میکرو یو اس بی برای شارژ و انتقال اطلاعات و همچنین درگاه 3.5 میلیمتری هدفون و همچنین روزنه میکروفون گوشی دیده می‌شود.

ال‌جی حالا ارسال دعوتنامه برای حضور در کنفرانس خبری خود در ششم و هفتم خرداد ماه را آغاز کرده و البته هنوز رسما اعلام نکرده که این مراسم به رونمایی از جی3 اختصاص خواهد یافت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.