لذت تماشای تصاویر 3 بعدی در ابعاد 300 اینچ با ویدئو پروژکتور TW5200 اپسون

فیلم‌های مطرحی که این روز‌ها روی پرده سینما‌ها می‌روند از کیفیت تصویر و صحنه‌سازی‌های خیره‌کننده‌ای برخوردارند و میزان لذتی که از تماشای آن‌ها می‌بریم ارتباط مستقیمی با سطح کیفیت بصری آن‌ها دارد. از این رو قابلیت‌ها و کیفیت ابزارهایی که برای پخش این تصاویر طراحی و تولید می‌شوند روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

0

در همین راستا شرکت اپسون رده جدیدی از ویدئو پروژکتور‌ها را در اختیار کاربران قرار داده که مخصوص تماشای فیلم‌های سه‌بعدی با کیفیت Full HD است. البته این سری که TW نامگذاری شده، مدتی است که در دنیا عرضه گردیده اما شرکت آواژنگ به تازگی یک مدل از این سری هیجان‌انگیز را وارد بازارهای داخلی کرده است.

EPSON TW5200

این محصول که EH-TW5200 نام دارد قابلیت پخش تصاویر دو بعدی و سه بعدی با کیفیت Full HD را دارد و برای این کار از یک لنز قدرتمند با فن آوری 3LCD استفاده می‌کند.
نور خروجی این لنز کیفیت 2000 لومنس (واحد اندازه گیری شدت نور) برای نورهای سفید و رنگی به صورت مجزا را دارد. از این رو حتی در فضاهای روشن نیز تصاویر پخش شده توسط این ویدئو پروژکتور از وضوح و قدرت رنگ بالایی برخوردارند. این محصول قابلیت پخش تصاویر از 34 تا 328 اینچ را دارد که برای تماشای فیلم یک امکان فوق‌العاده است.

علاوه بر این، TW5200 برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای چند نفره یا آنلاین نیز بسیار کاربردی است. به این دلیل که علاوه بر ارائه تصاویر با ابعاد و کیفیت بسیار بالا، دارای قابلیت Fast mode می‌باشد که تصاویر را بدون تاخیر پخش می‌کند و کاربر هیچ لحظه‌ای را از دست نمی‌دهد. همچنین پشتیبانی از انواع خروجی‌های تصویر و درگاه‌های ورودی، سازگاری این محصول را بسیار بالا برده و کاربرد آن را آسان کرده است.
ویدئو پروژکتور TW5200 اپسون در حال حاضر با گارانتی آواژنگ به مدت 2 سال برای خود دستگاه و 3 سال یا 3000 ساعت برای لامپ تصویر آن در بازارهای کشور موجود است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.