تراشه جدیدی که عمر شارژ باتری ساعت‌های هوشمند را به یک‌ماه افزایش می‌دهد

بر اساس خبرهای منتشره، نسل جدیدی از پردازنده‌های مخصوص گجت‌های الکترونیکی تولید شده‌اند که می‌توانند استفاده از باتری این دستگاه‌ها در حالت استندبای را تا 30 روز افزایش دهند.

0

فارنت: بر اساس خبرهای منتشره، نسل جدیدی از پردازنده‌های مخصوص گجت‌های الکترونیکی تولید شده‌اند که می‌توانند استفاده از باتری این دستگاه‌ها در حالت استندبای را تا 30 روز افزایش دهند.

Sanjay Jha، مدیر عامل سابق موتورولا و عضو فعال فعلی Indea Systems با بیان این خبر، از انتخاب نام Dhanush برای این تراشه خبر داده که در زبان هندی به معنای کمان بزرگ است. گفته می‌شود این پلتفرم جدید، تا 10 برابر مصرف انرژی کمتری نسبت به تراشه‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند که در حال حاضر در دستبندها و ساعت‌های الکترونیکی استفاده می‌شوند دارد. arch-dhanush

این تراشه از قابلیت محاسبات Hierarchical بهره می‌برد که به برنامه‌ها و وظایف سیستم این امکان را می‌دهد تا نهایت بهینه‌سازی در مصرف انرژی را در کنار کارایی بالا و استفاده صحیح از حافظه داشته باشند و از سنسور همیشه فعال برای گجت‌های پوشیدنی برخوردار است.

این تراشه در چهار نسخه به بازار عرضه خواهد شد که هر یک کارایی و محصول خاصی را پوشش خواهند داد. همه این محصولات، استفاده 30 روزه از باتری در گجت‌های الکترونیکی را تضمین خواهند کرد. در حال حاضر شرکت‌های مختلف از جمله سامسونگ و کوالکام در حال کار بر روی تولید تراشه‌های سازگار با گجت‌های الکترونیکی و دارای کمترین میزان مصرف انرژی هستند.

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.