دستکش هوشمند Samsung Fingers؛ دروغ جالب اول اوریل سامسونگ!

در قسمت میانی این دستکش صفحه نمایش انعطاف‌پذیر 3 اینچی از نوع Super Emo-LED تعبیه شده است و درست در پایین آن، یک پروژکتور لیزری قرار دارد. همچنین این دستکش به دوربین 16 مگاپیکسلی، اسپیکر و میکروفون مجزا، 4 گیگابایت حافظه رم، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی و انواع مختلفی از سنسورها (قطب‌نما، فشارسنج، دماسنج و حسگر ضربان قلب) مجهز شده است.

0

فارنت: امروزه موضوع ابزارهای پوشیدنی به یکی از مباحث داغ در دنیای فناوری تبدیل شده است و شرکت سامسونگ نیز فرصت را غنیمت شمرده و دروغ اول اوریل خود را به این موضوع اختصاص داده است و محصولی را معرفی کرده که قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع و منحصر بفردی برای صاحبان خود به همراه دارد!

Samsung-Fingers-wearable-glove-flexible-April-Fools-01

بنا به اعلام شرکت سامسونگ، این محصول اولین دستکش پوشیدنی این شرکت است که به آخرین فناوری‌های روز دنیا تجهیز شده است. در قسمت میانی این دستکش صفحه نمایش انعطاف‌پذیر 3 اینچی از نوع Super Emo-LED تعبیه شده است و درست در پایین آن، یک پروژکتور لیزری قرار دارد.

Samsung-Fingers-03

همچنین این دستکش به دوربین 16 مگاپیکسلی، اسپیکر و میکروفون مجزا، 4 گیگابایت حافظه رم، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی و انواع مختلفی از سنسورها (قطب‌نما، فشارسنج، دماسنج و حسگر ضربان قلب) مجهز شده است.

Samsung-Fingers

اگر کسی بخواهد با شما صحبتی داشته باشد و شما مشغول انجام کاری باشید می‌توانید اجازه دهید تا افراد با دستکش شما صحبت کنند زیرا دستکش تمامی صحبت‌های آنان را ضبط خواهد کرد و شما در اولین فرصت می‌توانید به ‌آن‌ها گوش دهید.

Samsung-Fingers-01

همچنین از ویژگی‌های منحصر بفرد این دستکش می‌توان به شارژ شدن از طریق انرژی خورشید و تقویت‌کننده صدا (صحبت برای جمع) اشاره کرد. جالب است بدانید که بنابر این دروغ! این دستکش، در 3 نوع متفاوت عرضه خواهد شد.

Samsung-Fingers-02

جدا از بحث دروغ اول آوریل، آیا محصولی شبیه به این دستکش می‌تواند آینده دنیای فناوری را تحت تاثیر خود قرار دهد؟

Source: Phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.